Anul 2015 a fost un an foarte bun pentru majoritatea constructorilor auto. Cu succese chiar și în vremea crizei aconomice de acum cinci ani, Lamborghini nu face excepție. Pentru prima dată în istorie, italienii au vândut 3000 de mașini într-un singur an. Asta înseamnă că se apropie de jumătatea unităților vândute de rivalii de la Ferrari.
Oficialii din SantAgata Bolognese au anunțat că anul trecut și-au găsit proprietar 3245 de unități, cu ajutorul unei rețele de dealeri care însumează 135 de showroom-uri în 50 de țări.
Comparativ cu anul 2010, s-au vândut de 2.5 ori mai multe mașini. Comparativ cu anul 2014, creșterea vânzărilor este de 28%. Acest suucces are și un nume: Lamborghini Huracan, care a adus 2242 de clienți pentru constructorul italian. Comparativ cu Gallardo, predecesorul său, Huracan a depășit cu 70% vânzările acestuia în primele 18 luni de comercializare.
Anul acesta se anunță a fi unul și mai bun, având în vedere că se va lansa și varianta lui Huracan doar cu propulsie spate. Și tot anul acesta Lamborghini va lansa Centenario, un supercar absolut, creat pentru a celebra cei 100 de ani de la nașterea lui Ferruccio Lamborghini, fondatorul brandului.Primele estimări anunță un preț de 2.2 milioane de dolari și o producție de 40 de unități: 20 de coupe-uri și 20 de decapotabile, toate bazate pe variantele de caroserie ale lui Aventador.
Comentarii (2)