Esential
3.9 | secunde îi sunt necesare lui Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante să accelereze de la 0 la 100 km/h. |
75 | de kilograme îl despart pe acest model de versiunea Coupe pe care este bazat. |
3.9 | secunde îi sunt necesare lui Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante să accelereze de la 0 la 100 km/h. |
75 | de kilograme îl despart pe acest model de versiunea Coupe pe care este bazat. |
Lamborghini a prezentat o nouă creaţie pentru fanii săi din întreaga lume. Aceasta se numeşte Gallardo LP 570-4 Spyder Performante şi reprezintă versiunea decapotabilă a lui Gallardo Superleggera. Masa modelului este de numai 1.485 kilograme, relativ puţin având în vedere că este un cabrio bazat pe un supercar cu tracţiune integrală, iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 3.9 secunde. Motorul V10 rămâne neschimbat, oferind în continuare 570 CP la 8.000 rpm şi un cuplu motor de 540 Nm la 6.500 rpm.
Modelul din Sant’Agata are tracţiune integrală şi beneficiază de cutia de viteze secvenţială e-Gear cu şase trepte. Sistemul de tracţiune poate canaliza până la 70% din forţa motorului spre puntea spate, ceea ce ar trebui să ofere un nivel de manevrabilitate deosebit. În comparaţie cu versiunea Spyder a lui Gallardo, modelul este cu doar 0.1 secunde mai rapid de la 0 la 100 km/h, dar modelul lansat la Salonul Auto de la Los Angeles va fi mai orientat spre şofer şi va avea un nivel mai ridicat al manevrabilităţii faţă de "banalul" Gallardo LP 570-4 Spyder.
La fel ca în cazul lui Gallardo LP570-4 Superleggera, jantele modelului sunt din aliaj şi au o dimensiune de 19 inch.
Modelul este echipat cu anvelope Pirelli P Zero Corsa, iar motorul cu injecţie stratificată este cu 20.5% mai eficient şi mai ecologic decât versiunea precedentă a acestuia. Spre comparaţie, versiunea Coupe a lui Gallardo LP 570-4 Superleggera accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde, făcând modelul cabrio cu 0.5 secunde mai lent, diferenţă legată probabil de cele 75 kilograme în plus ale versiunii decapotabile.Via | PistonHeads
Comentarii (3)