Lada Niva facelift - designul ramane spartan, dar creste confortul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lada a pregatit un facelift pentru Niva. Desi multi asociaza cuvantul cu o schimbare de "look", nu este si cazul rusilor, modelul off-road pastrand aspectul spartan, desenat in anii '70, in vechiul URSS.
Vazut ca unul dintre cele mai longevive modele de pe piata europeana, Niva nu primeste la exterior decat o serie de accesorii orientate strict spre functionalitate: lumini de semnalizare mai mari si o a treia lampa stop in partea posterioara.
Principalele modificari apar la interior, unde rusii au incercat sa imbunatateasca confortul si bineinteles functionalitatea. Viitorii clienti ai off-road-erului vor primi un nou instrumentar de bord, o noua tapiterie pentru scaune, mult mai rezistenta, si oglinzi retrovizoare reglabile din interior.
La nivel mecanic, Niva a primit o suspensie mai putin rigida si un sistem de franare imbunatatit. Constructorul rus a confirmat cu aceasta ocazie si introducerea noului motor pe benzina de 1.7 litri si 82 de cai putere, care nu indeplineste insa momentan normele de poluare Euro 5.
via | autobild
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
9500E...4x4 permanent. Chiar ca nu mai credeam ca se vinde masina asta.
Nu e de mirare ca unii coforumisti nu stiu ca modelul asta se ma vinde pentru ca, in mod firesc, dupa ce le-a fost restrictionat accesul la marcile occidentale timp indelungat, au uitat de tot ca si in Rusia se fac masini.
Duster e conceptie 2010. Lada Niva e conceptie de acum 40 de ani. Trebuia sa fie intr-un muzeu. Cu asta am incheiat discutia.
@Jolerto exagerezi. nu poti compara niva cu jeep wrangler, pajero pentru ca astea sunt offroadere adevarate cu motoare adevarate... nu cred ca ai condus vreuna din masinile astea, cum nu cred ca ai idee de offroad si sisteme 4x4.
Ah inca ceva , cine nu stie diferenta intre SUV , Crossover is o masina compacta de teren , sa le cauta pe internet ...in loc de compararea Dusterului cu Niva si etc
Se vede ca sinura voastra legatura cu off roadul se intampla atunci cand va urcati cu roata pe bordura. Asta ca tot veni vorba de off road.
DusteR (IO) sau Range Rover (jolerto) sunt off roadere.
Poate Defenderul sau poate Descovery mai vechi, in nici un caz cele moderne. Si cat stiti despre off road atat stiti si despre Rusia ...
Pentru ca sunt zone in imensitatea aia in care unde Niva trece, masinile "moderne" se opresc. Si asta nu neaparat pentru ca Niva ar fi mai buna ci pentru ca este mai adaptata.
Intretinere simpla si ieftina, merge bine la temperaturi joase (foarte joase) etc. Daca nu ar fi o masina ok nu ar fi apreciata in tari in care oamenii nu ar avea probleme in a-si cumpara o masina "moderna". Dasfidania !
ba tu vbesti de rezistenta si fiabilitate pentru Lada??! hai ca ma faci sa rad... termina ma cu prostiile astea !
@Mihai
din toata pologhia ta am inteles ca niva ar fi mai adaptata in conditii aspre... cu ce ar fi mai adaptata? concret ! teorii din astea bazate pe nimic am mai auzit eu...
Cumparati-va voi LADA ! :))) Nu vindeti castraveti gradinarului !
nu stiu ce masina contemporana face asta.....
pacat ca nu se face diesel
Si nene Mihai nush ce mari legaturi ai tu cu off road ul dar eu iti spun ca am fost cu masina asta undeva langa Rm Valcea o ditamai panta cred k avea cam 30 de grade plina de hartoape si asta cu masina incarcata si asta iarna am mers prin zapada de mai bine de 40 cm si masina a mers (de iam rupt si aparatorile din fata:D numa neste genii puteau sa le faca neflexibile ca ma iau si de astia de la Mitsubushi faci un off road si dupa incepi sa il castrezi:D)si mai explicami si mie ceva vorba lui Carlos explicane si noua ce naiba are lada niva de e asa adaptata ca e mai simpla si daca ar fii avut tot felul de chestii high tech sigur sar fii stricat si asa avand putine lucruri se strica putine lucruri nu? =)))))))))))))))))))))))) hai frate fiti oameni seriosi si nu comparati masini moderne si evoluate cu tot velul de masini dastea calatoare in timp cum este lada niva este ca si cum ai compara Inter Milano cu Gloria Bistrita si sa spui ca ar fii mai buna Gloria Bistrita decat Inter pentru ca a batut-o intr-un meci amical
e ok in offroad, dar nu mai exagerati atat ca deveniti penibili... mai tare decat Pajero, Patrol, Terrano in offroad?! wtf !! nu pot suporta atata prostie !
@io. Ia zi-ne tu cum e cu diferentele dintre sistemele 4x4, dintre Niva si celelalte, de exemplu. Lumineaza-ne si in ce fel nu e fiabila Niva, cam care au fost experientele tale cu ea. Ce anume din proiectarea ei ti-a limitat dezvoltarea ca off-roader si cum ti-ai fi dorit sa fie modificata?
Cum va uitati voi pe youtube si frunzariti trei pagini pe net si v-ati transformat in experti! Tipic natiei asteia, experti in toate, pareristi de coltu' blocului!
Imi pare rau daca am jignit pe cineva, pur si simplu nu m-am putut abtine!
Pace.