Kia Quoris va fi numele sedanului K9 în Europa şi SUA

de Bogdan Mirică
Miercuri, 18.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia ales numele Quoris pentru sedanul său vârf de gamă K9, vândut deja în Coreea de Sud. Noul Qouris va fi vândut sub această titulatură în Europa şi SUA.

Kia a anunţat oficial că noul său model vârf de gamă, K9, lansat deja în Coreea de Sud, se va numi Qouris pe celelalte pieţe mondiale. Coreenii nu au vrut să dezvăluie ţările în care modelul se va vinde cu acest nume, însă este foarte probabil ca el să se regăsească în America de Nord şi Europa de Vest.

Thomas Oh, vicepreşedinte executiv Kia, a explicat într-un comunicat de presă cum a fost ales numele pentru pieţele externe: ”Compus din alăturarea cuvintelor englezeşti ”core” şi ”quality”, numele noului nostru sedan vârf de gamă subliniază atributele care au stat la baza dezvoltării sale. Numele Quoris subliniază soliditate, lux şi tehnologie înaltă, atribute care rezonează împreună asemeni unui cor. Decizia noastră de a da acestui sedan un nume neconvenţional subliniază încrederea într-un produs care vrea să iasă cu orice preţ din sfera banalului. Sperăm că noul Quoris va aduce succesul brandului Kia într-un segment nou, cu multe provocări”.

Esential 333 de cai putere va avea cea mai puternică versiune de motorizare a viitorului Kia Quoris.
Kia a anunţat că pe piaţele din afara Coreei de Sud, modelul Quoris va fi oferit alături de un motor V6 de 3.8 litri şi 290 de cai putere, dar şi alături de un vârf de gamă GDI, tot cu o capacitate de 3.3 litri, care livrează 333 de cai putere.

Pentru a pregăti publicul de marea debarcare a noului model, Kia a publicat şi două filme de prezentare, care descriu povestea unor jurnalişti plecaţi la Seoul să descopere noul Quoris.

via carscoop

Comentarii (49)

  • O marca excelenta,chiar imi parea rau daca nu o introduceau si pe piata din Europa .Acum datorita inovatiei celor de la Kia vor putea oricare sa se simta intr-un comfort deplin si la pret mic.Bravo Kia!!!Parca o sa ii vad pe soferii de BMW seria 7 cum o sa zica ''Vai da ce prost am fost ca am platit luxul de 3 ori,cand puteam sa imi cumpar o Kia cu aceleasi dotari''.
    27 36
  • Rex mundi
    Frate ai auzit de imagine de marca plus traditie?! Pe care o marca si-o construieste in foarte multi ani? Sau ai auzit de expresia "Banii mei, valoarea mea"? E cam dificil sa te impui pe o piata a greilor. In plus azi platesti o gramada de bani pe KIA si la anu' masina cumparata valoreaza cu jumatate mai putin... Pentru KIA e usor sa participe in liga celor mari dar va fi foarte greu sa se impuna.
    33 19
  • E timpul sa calmewz putin spiritele pana nu se iau iar la harta comentatorii intre ei:

    @Rex mundi-Te deranjaza chiar asa de rau imaginea de marca?Tin sa ii dau dreptate la opinie userului @Mafia,deoarece daca stam bine sa ne gandim majoritatea oamenilor isi cumpara masina, pt cum arata si cum te face sa te simti in ea, nu pt ce impresii face sau cat de "jmeker" e proprietaru, insa pt unii dintre voi si altii , conteaza doar badge-ul de pe caroserie, hai ca ma duc sa cumpar un trabant, ii pun badge amg si ti-l vand pe 30k de euro, il cimperi?pomana vere pfff patethic
    24 21
  • Ai spus un mare adevar "pt cum arata si pt cum te face sa te simti in ea", deci chiar...cum arata?( nu mai vreau sa vorbesc de influentele exterioare) . Pt cum te simti in ea nu stim inca, dar i-am vazut interiorul, o amestecatura de forme care nu dau vreun stil, e o diferenta f mare intre marcile alea "smechere" si nu mai exagera cu trabantul si sigla de amg, iar "patethic" imi place sa cred ca nu l-ai scris in graba.

    Eu ma intreb de unde asteptatul asta la cotitura in a lovi alte marci, alea "smechere", de unde frustrarea asta, de parca va baga cineva pe gat marci nemtesti. Kia si Hyundai va asteapta, sunt mult mai bune la bani mult mai putini, f bine, asiaticii au reinventat ideea de afacere, va da de la ei doar sa va bucurati de produsele lor.
    25 12
  • @Mafia
    Tu te auzi? Traiesti in universul tau... Din nefericire dau peste mesajele tale prin toate reportajele.
    'Acum datorita inovatiei celor de la Kia vor putea oricare sa se simta intr-un comfort deplin'... in afara de faptul ca vorbesti agramat scoti niste perle fantastice. Ar emrita un top 10 perle :)

    Kia are multe de deonstrat inainte de a avea macar intentia de a concura direct cu alte modele din clasa. Motorizari, transmisii si tren de rulare mediocre.. in rest un xxxx impachetat frumos.
    17 16
  • @dan_grc.
    Vad ca am avut dreptate,exact cum spuneam ...voua va place mai mult badge-ul de pe caroserie.Dai drumul ,cine te tine?.Hai cumpara-ti un BMW seria 7 cu aceleasi dotari ca si acest Kia ,daca ai bani.Multi pe criza vor putea beneficia de acelasi lux,la un pret de achizitie mult mai mic fata de concurenta.Iar un om chibzuit si cu capul pe umeri(desi ma faceti sa cred ca voi nu aveti capul pe umeri) ,tot un Kia k9 ( Quoris) isi va cumpara,stiind ca pretul de achizitie va fii unul mult mai mic fata de concurenta sau chiar (BMW seria 7).Iar masina asta va fi foarte buna pentru un om de afaceri (un business man,un executive),care nu vrea sa epateze,ci care vrea sa aiba o masina luxoasa premium,dar si care sa spuna despre el ca nu prea arunca cu bani.
    20 16
  • Iar au intrat ''puristii'' BMW pe AM.Dane ti-am mai spus eu tie,sa nu mai poluezi stirile cu aberatiile tale de 2 lei,dar vad ca nu te-ai tinut te promisiune.Mai bine intri citesti si ''mucles'',ca ar fi mult mai bine asa.Ia uite bai frate nu mai poate omul sa isi exprime parerea ca ba ''puristii-n sus,ba puristi-n jos,ori unde intru numai puristi.De unde veniti toti oare?Unde intru dau de voi.
    10 19
  • Pinguinul_nuclear
    Foarte tare masinuta

    Chiar azi am intrat pe siteul oficial ''kia'' din Coreea,si am ramas gu gura cascata cat poate sa coste versiunea de varf,dupa ce am calculat si am schimbat Wonii sud-coreenii in euro prin cursul de valutar de azi, si mi-a iesit 58.000 euro.Deci asta ar insemna ca ,atat o sa coste masinuta acesta premium.O diferenta foarte foarte mare pentru asa limuzina si asa dotari.Deci iata ca Kia nu pune pret numai pe emblema exact cum zicea si @Samba mai sus.Pai cu banii care ii dai pe un BMW seria 7 full,iti cumperi 2 limuzine Kia la fel de dotate ,si iti mai raman bani si de intretinere si alte asemenea,si sa nu mai uit ca cei de la Kia da si 7 ani garantie,ceea ce e perfect.
    14 18
  • Exact cum spuneam eu, frustrarea este mare si nu inteleg dc...dupa parerea ta oricine isi cumpara un model in clasa de lux dintre cele cunoscute, nu doar nemtesti, este un nechibzuit, pai un om de afaceri care arunca cu banii isi cumpara Rolls direct si avion privat, 100 de mi de euro nu in seamna mare lucru pt el pt un model obisnuit din clasa de lux. Sunt curios ce-ai spune despre unul care ar opta pt Lexus LS care este si mai scump decat alea "smechere", ce mai spui atunci? Nu se mai uita la imagine? Sau Lexus nu are imagine buna? Te-ai gandit ca pana la K9 si chiar Lexus pana acu 20 de ani, erau 4-5 mari nume care si-au facut o imagine mult prea buna ca sa se mai intample mare lucru?? Si oamenii bogati tin f mult la imagine( nu vorbesc de snobii care isi comanda modele suflate cu aur si diamante la interior) . Si te intreb si eu, te tine sa-ti cumperi un K9? Nu e 75-80 de mii, da 65 de mii tot e, iti doresc fara vreo ironie sa-ti cumperi daca-ti place, dar stii vorba aia...despre ce vorbim aici?

    Iar despre badge...nu e chiar asa, vezi ca si sud-coreeni aspira la niste sigle...uita-te bine la exterior, profilul spatelui de Infiniti, iar din lateral fata e putin ( mai mult) serie 7, pana si ei recunosc ca trebuie sa inceapa de undeva, adica de la cele "smechere". Lexus a facut asta la greu dupa Mercedes si le merge bine, chiar "rulzs"
    16 10
  • Eu m-am referit doar la BMW seria 7,vad ca incepe sa iti fuga subiectul de sub tine.Si in primul rand m-am referit la un simplu om de afaceri,care se afla in criza.Ai inteles?Nu ma lua pe mine cu Rolls Royce ,si cu Lexus.Oricine stie ca in ziua de azi afacerile unui business man nu mai merg la fel de bine,nu mai au amploare ca alta data.Iar Lexus '' gs'',pt ca stiu ca la acel model te referi ,nu era copiat de pe Mercedes ,ducea doar a alura de Mercedes,dar aici vorbin de partea frontala.Iar in ceea ce priveste despre fiabilitatea noul Kia,voi vedea asta in service.
    12 14
  • Lexus GS? Da vechile LS-uri dupa cine erau copiate? Da GS-ul cu 4 faruri ovale la sfarsitul anilor "90 dupa cine? Iar in service o sa vezi zero Kia k9 pt ca vor fi 3 in toata tara, dc? pt ca asa e romanul "meltean". Afacerile nu mai merg la fel de bine, dar vezi ca-n clasa premium merg din ce in ce mai bine.

    @pinguinul

    La Kia versiune full inseamna motorizare v6 maxim si o lunga lista de optionale...lipsa, dar e bun rationamentul cu" mai bine imi cumpar 2 din alea"
    15 10
  • adrian78
    A fugit Bangle la KIA?seamana foarte mult cu noile BMWuri seria 7 si seria 5
    3 4
  • Nu se stie.Ti-am mai zis,eu tie,un om de afaceri chibzuit care nu arunca cu banii ,nu se uita la imaginea marciii,ci la comfortul,la rafinamentul,pe care io da limuzina respectiva.Si unde ai vazut tu LS copiat?E adevarat ca generatia a doua de GS avea farurile ca de mercedes,dar doar farurile,nimic mai mult.Eu chiar nu va inteleg pe voi astia,care spuneti:''A nu e copiat'',''' e imprumutat'',e construit de marca 'x''.Eu am mers cu multe masini la viata mea si nu am observat niciodata un model Lexus copiat,ceea ce iarasi mi se pare patetic sa aruncati niste vorbe la plesneala.In plus daca te uiti la interioarele lor nici macar nu seamana a Mercedes.
    11 14
  • Omule, in anii "90 au copiat la greu si-au recunoscut si ei asta zicand ceva de genul "la noi este o dovada de respect, nu e nimic anormal sa ne inspiram". Interioarele nu, macar atat au facut. Vechiul LS si din fata si din spate inspirat din masivul clasa S care s-a produs pana in "98, nu mai stiu numele de cod W...dar nu despre asta e vorba, e vorba ca unii dintre voi chiar credeti ca la jumatate de pret obtii acelasi lucru, cum spuneam mai sus...rafinament da?? pai maxim motoare V6. Te-ai uitat bine la interior? Ceasuri de bord care maxim pe clasa medie ar trebui sa fie la nivelul lui 2012, un volan kitch cu niste butoane care stau ca nuca-n perete, este daca vrei un fel de clasa de lux mai..."low cost", pe principiul "la fel de multa masina pe bani mai putini". Iar omul de afaceri mai chibzuit si stramtorat tine si la pretul de revanzare, va cobori o clasa, la cea mare, normal la una"smechera", acum poti sa zici ca tot mapamondul asta se uita doar la imagine si sunt superficiali, asa o fi, dar asta e realitatea.
    E bine ca Kia ofera modele si-n aceasta clasa, dar nu stiu daca chiar se bate cu cineva asa cum credeti unii, e doar de...imagine.
    14 7
  • Imi place de tine ca te-ai uitat la interiorul noului Kia,dar cred ca ai uitat sa te uiti si la lemnul de pe volan,si la sc. cu masaj spate si fata si la display-urile lcd spate,si la multe altele.La astea dc nu te-ai uitat?M-ai lasat pe mine?Poti sa crezi ce vrei din partea,dar multi oameni se vor folosi dupa acelasi principiu cu cel spus de mine mai sus.Pe mine chiar nu ma intereseaza,oricum or sa fie multi care gandesc la fel ca mine .Dar pentru un pustan ca tine,probabil numai imaginea marcii conteaza si ce are sub capota.Nu-i de mirare ca multi pusti ca voi,omoara oamenii nevinovati in trafic...........pentru ca are BMW,are mai stiu eu ce Rolls royce si alte asemenea.
    11 15
  • Din cate stiu eu,cand vrei lux,nu prea te uiti la bani...deci conteaza destul de mult si sigla...chiar daca-i criza,bogati tot exista...si tot la fel de mult li se rupe de cat platesc pentru o masina de genul asta...acum,ca unii prefera Mercedes-Benz sau BMW sau Audi,e partea a doua...conteaza si traditia cand alegi o masina pe care platesti o caruta de bani...aceasta KIA Quoris nu stiu cat de mult va lua din cota de piata a lui seria 7 sau a lui S-klasse,dar in mod sigur nu va avea aceeasi prestanta...
    13 8
  • Stii tu vorba aia" nu armele omoara ci oamenii", sa fie multi ca tine, am zis eu ceva....oricum exista o mare tensiune in aer, daca eliberarea tensiunilor inseamna Kia atunci asa sa fie, probabil ca e vorba de o plictiseala de a vedea mai mereu aceleasi masini si vrei altceva doar de dragul schimbarii, e bun si asa, cand iti cumperi un k9 sa-mi spui si mie.

    Si sa nu uit, nu te mai mira ca nu vezi Honde prin service ca nici pe strada nu prea le vezi, e asa o chestie de aritmetica, sunt fiabile dar 1 nu prea este egal cu ...20 sa zicem, am zis si eu asa un raport, dar cred ca am fost indulgent.
    13 6
  • Pinguinul_nuclear
    @Samba-Lasa-i ca ei nu vor intelege niciodata aceste lucruri.Dar ce ma amuza pe mine iar la Dan,este faptul in care spune ca modelele vechi de LS sunt copiate dupa mercedes.Care LS Dane?LS400?Nu prea seamana la forma.LS400?Nici ala nu porea seamna,nici macar la formele usilor si nici gand la interior,probabil putin la faruri.Ce sa zic au copiat farurile ,dar nemtii de ce au copiat de la japonezi idea cu sistemele hybrid?Si dc nu au inventat inainte pe marcile lor?A asteptat de la Toyota?Probabil or fi vazut si ei cum stau vanzarile si de aceea au furat si ei ideea.
    8 13
  • Da mi-a placut fraza acea " nu armele omoara ci oamenii",corect pentru ca sunt produse de mana omului,orice este produs de mana nu numai ca te ajuta in felurite domenii dar iti poate fi si fatal la un moment dat.
    Eu nu ma mir,eu ma incadrez dupa numarul de km si numarul de defecte ale masinii,nu conteaza ca sunt 20 de Honde si 50 de restul,chiar nu conteaza.Iar incepi sa arunci vorbele la plesneala.Iar Honde sunt destule pe strada ca sa sti si tu,este plin Bucurestiul de Honde,mai ales in zona in care stau eu.Dar macar daca tot ai inceput sa vorbesti despre partea cu service-ul ,ai intrat intr--un service vreodata?Ai lucrat intr-un service vreodata?Eu zic ca nu isi are rostul sa mai vorbim.Este ca si cum un profesor i-ar cere informatii unui corijent.
    9 8
  • Nu mai fi fixat pe aceasta intrebare "ai fost intr-un service vreodata". Cand se face o statistica cu numarul de defecte, se calculeaza sa zicem nr de defecte la mia de masini de ex...ori daca o marca nu ajunge la acest numar minim zici tu ca este acelasi lucru sa calculezi numarul de defecte la 100 de Honda versus nr de defecte la 1000 de Vw, asa stii tu ca se fac statisticele? pai atunci iti spun ca tu gasesti 90 de Honde fara probleme dar si ...700 de Vw tot fara probleme, deci pleci de la un calcul gresit( am spus Vw ca se pare ca aceasta marca o vezi cel mai des) .Nu mai vorbesc ca pe piata sh intra un alt numar mare de marci europene, in special nemtesti, deci tabloul este mai complex, si daca mai vorbim si de tara noastra unde in continuare nu exista combustibili de calitate peste tot, plus alte"avantaje" iti spun eu ca vei vedea mai multe Honde prin service daca ar fi la fel de multe pe strazi, poate nu ca Vw, dar vor fi.
    9 8
  • ''Wow''-Da ce s-a intamplat fratilor?Ati umplut rubrica de comentarii,fara sa asist si eu la ele?Asa faceti?M-am suparat pe voi?Imi iau lopatica si plec.MMMMBun:

    @Samba-Tot respectul !!!! Mi-ai luat vorba din gura.
    @Pinguinul -La fel......Tot respectul!
    @dan-Cu toata onoarea '' mucles''
    7 15
  • Mai pinguinule, ai condus S600? Ce generatie? Si Honda Legend...Acu cateva zile aveai si-un hibrid Lexus la "masini pe care le conduc" acu l-ai scos, prea batea la ochi probabil. Dar ce vroiam eu sa te intreb, cu S-ul ala, cati cai avea? Sunt si eu curios, sunt f rare, mai ales modelele mai vechi, sper ca nu te superi ca-ti pun la indoiala sinceritatea, mai ales pe caldurile astea...
    10 7
  • Mai ''pretene'',tu nu intelegi,ca nu se ia dupa numarul de masini.De exemplu sunt zile in care vin Honde cu acelasi numar de km ca si VW-urile ,iar VW-urile au foarte multe probleme decat Hondele care au venit tot cu acelasi numar de km.Si asta cu calculele este total aiurea.Pt ca de unde sti in 5 ani nu au venit 700 de Honde in service,Bine nu am stat sa inumar.Dar vorbaia pana nu intri intr-un service si nu vezi ''care-i treaba'' degeaba,am mai zis ....este ca si cum un profesor i-ar cee informatii unui corijent.
    9 12
  • Pai statisticile alea pe care le tot puneai pe aici"prietene" asa se fac, defecte la un anumit numar de masini, stii tu alea in care spuneai ca le crezi f mult si-n munca depusa pt a fi facute, iar la un numar de zece ori mai mare de masini exista o chestie care se cheama probabilitate, dar daca spui tu ca nu se ia dupa numarul de masini cand se face o statistica de fiabilitate e bun, ai luat asa un aer de superioritate si nu-ti sta bine, dar cred ca-ti place.
    10 8
  • Pinguinul_nuclear
    Dane

    Daca nu stiai mie imi place sa inchiriez masini,iar cu ocazia asta vad si de ce sunt in stare,iar s600-le,era la un prieten si l-am condus si eu,cat sa imi fac o parere de ce poate,desi mi-ar fi placut mai mult sa imi fac o parere despre ce poate motorul pe termen lung,adica cat de fiabil e.Si era din 2009 ,ceea ce nu este foarte mult diferit de actualul.E o masina inchegata bine,dar degeaba daca nu este ''numarul unu''.
    7 14
  • Nu e numarul unu, dar care este numarul unu?:) Binenteles, scuza-ma, in afara de LS. Si totusi cati cai avea, asta e tot ce poti sa spui? Daca l-ai luat la o tura nu te interesa fiabilitatea, iar daca te interesa puteai sa intrebi pe la service...
    12 6
  • Mai Dane.Iti mai spun odata si dupaia punct.Acela era un clasament oficial ,adica o configuratie oficiala de fiabilitate,ceea ce vezi la service este cu aproximatie,pentru ca nu este un singur service sunt mult mai multe.Iar intr-un service particular,se intampla sa vina diferite marci auto,sute mi,milione in toti acesti ani,nu numai VW si Honda,pana si la o defectune normala unei marci Honda nu ii trebuie prea multa interventie mecanica fata de un VW,ca sa intelegi si tu.Vw-urile necesita de cele mai multe ori interventie mecanica precisa,si trebuisc multe piese schimbate.Pe cand la Honda rar se intampla sa asisti la interventii mecanice,si lucru care nu se intampla numai la Honda,acelasi lucru se intampla si la Toyota (marca cu care va certati voi mereu),si la Nissan si la multe alte marci japoneze.Eu nu sunt fan inrait al marcilor,chiar imi sunt indiferente,dar admir aceste marci ale japonezilor,datorita interventiei foarte putina pe partea mecanica.
    9 11
  • Pinguinul_nuclear
    Domnule Dan ,poate in afara de Toyota vroiai sa spui,pentru ca un LS este o Toyota de lux.Vai da ce curios esti :)) :) .Eu bag de seama ca tu te oftici?Eu ma oftic ca nu am avut ocazia sa merg si cu un LS600hl.Dar tu?Ca sa dormi tu bine la noapte avea motor de 5513 cmc3 de 517 cp.Dar parca mai mult ma stapanea el pe mine decat eu pe el,asta a fost prima reactie pe care am observat-o.
    8 14
  • Suedezu
    Ce denumire ciudata.Nu puteau sa ii lase numele de '''k9''.....nu de alta dar mi se invarte limba in gura cand vreau sa citesc.
    8 4
  • Ursul_grizonat
    O limuzina premium excelenta si ma face sa cred ca le va lua mult din vanzari celorlalti competitori care pune pret pe ''MARCA'',iar BMW nu este departe de Kia la dotari.Adica unde mai vezi head-up display color cu multiple functii,scaune cu masaj cu functie organica,iar mi se pare o dotare excelenta,camere de luat vederi 360 de grade.Asa ca BMW ,sa se mai bucure la profituri,ca nu v-a mai putea.Dar altii vorbesc de BMW cand nu au bani nici de opincute.
    6 16
  • zarnesteanu
    Cum spuneam mai demult, e doar o masina de pietzar prosper.

    In rest dupa cum ne-am obisnuit in ultimul timp, articolele de pe Automarket.ro au devenit locul de intalnire al dealerilor faliti. N-ai vanzari, masinile se decoloreaza in parcare in timp ce dincolo de drum oamenii ies cu zambetul pe buze de la concurenta. Deh, ce sa-i faci. Macar mai intri pe internet si ventilezi frustrarea. In scurt timp, dupa ce te impotmolesti cu inspiratia te apuci copiezi in dreapta si in stanga si postezi ca si cum vine de la tine. La fel ca si firmele de "automobile" a caror "produse" incerci sa le vinzi.

    De fapt cred ca gresesc. Un dealer, fie el si falit, macar stie sa completeze niste formulare si sa dea drumul la o taraitura de afacere. Lucru de care ma indoiesc in cazul unor comentatori.

    Altfel kia e o "masina" formidabila. In ochii celor pentru care a fost gandita. Ceilalti isi cumpara masini.
    11 9
  • Sunt convins ca aceasta marca va prospera din ce in ce mai mult, spre disperarea concernelor germane, japoneze, americane!!! Am fost zilele trecute la unul dintre dealerii Kia din Bucuresti si am vazut expusa limuzina OPTIMA... Este DEMENTIALA!!!!!!!!!! Nu imi vine sa cred ca o marca ce pana acum cativa ani nu reprezenta decat o alegere de buget, a reusit sa lanseze un asemenea produs pe care il pot numi chiar de life-style... Felul in care arata masina te lasa cu gura cascata si iti trezeste dorinta de a o avea!!!!!!!!!! Pacat de motorizarea inca anemica, cu care vine echipata pt Romania... 1.7 CRDI de 136 CP este putin pentru felul in care arata masina... Consider obligatorie introducerea motorului de 2.0 184 CP sau chiar a celui de 2.2 cu 200 sau mai mult... In rest, numai de bine!!! Am uitat sa va spun de interior, care este foarte placut, totul iti vine la indemana si per total iti lasa un feeling de ... Honda Accord... cea ce este BINE!!!!!!!!!
    7 12
  • Vasilica
    Ma voi sunteti normali la cap cum sa comparati KIA cu Mercedes?Sunt sigur ca KIA sunt foarte aproape de Lexus, adica mai bine iti ei o KIA decat Lexus primesti acelasi lucru, dar sa compari cu Mercedes e cam grav.Nici comparatia Lexus vs. Mercedes nu isi are rostu , prima fiind net inferioara.
    17 7
  • De regula oamenii cei mai in varsta prefera masinile mai fiabile!Cei care muncesc si produc bani vor masini cat mai pe gustul lor nu ii intereseaza fiabilitatea deoarece la 3-4 ani o schimba.
    13 2
  • Mai stie cineva care a fost masina de lux a anului 2009 in Top Gear?
    Va aduc eu aminte, Skoda Superb.
    Cine ar fi crezut ca o Skoda va detrona tripleta de aur a fritzilor si va fi atat de apreciata de niste specialisti, pana la urma? Ca orice parere subiectiva sau emotionala ati avea despre TG, oamenii aia au testat mii de masini si sunt, drept urmare, niste specialisti.
    In Romania, din pacate, ramanem in continuare in epoca medievala a ganditului emotional. De fapt, nici nu prea e gandit ce facem noi, sau parere bazata pe fapte concrete, ci pur si simplu un mecanism cognitiv bazat 99% pe emotie la cald, pe instict primar.
    In schimb, lumea civilizata gandeste practic, logic, chiar si cei bogati. Acolo, lumea nu se arunca la Bentley, Rolls si nici chiar S-klasse decat in cazul unui statut social bine definit, al unei situatii materiale foarte prospere, constante, si al unui scop anume pt care ti-ai achizitona o astfel de masina, fie ca e vorba de imaginea ta in fata unor parteneri sau pur si simplu de propriul orgoliu. Si nici macar bogatii adevarati, nu miliardarii de carton veniti din pustele rusesti, nu mai rezoneaza cu opulenta pe stil vechi. Pe stazile din Monaco o sa vedeti din ce in ce mai rar BMW, Mercedes sau Audi si din ce in ce mai des masini de epoca sau exotice extrem de rare.
    Despre masina de fata, ea ataca clar segmentul unde Superb se lafaie nestigherit, adica cel al luxului permisibil, pentru oameni cu bani si cu dorinta de comfort, insa extem de practici si retinuti in a epata, Odata cu venirea crizei, oamenii de genul asta se inmultesc pe zi ce trece.
    Numai ca ea ofera un nivel mai inalt de dotari decat Superb, intrand deja pe teritoriul GS/LS si putin de S-klasse din punctul asta de vedere.
    Da, KIA nu are inca o traditie solida, da, nu sunt inca la nivelul tripletei pe partea de lux, nici macar la glezne, ca de-abia au inceput, insa oricine a avut un punct de la care a plecat si Kia are 2 mari avantaje: nu trebuie sa mai reinventeze roata si pica la tzanc cu preturile ei in economia asta precara.
    Despre comentatori, nu mai zic nimic, avem tara si poporul pe care le meritam. Cu o mica mentiune in ceea ce priveste acest personaj "zarnesteanu", despre care am serioase convingeri ca are niste probleme la un posibil serviciu in cadrul unui showroom de masini nemtesti si se da de ceasul mortii sa mai convinga lumea ca asiaticele n-au ce cauta in comparatie cu ele, ori e pur si simplu un TROLL care se amuza inflamand spiritele. Noroc ca nu prea-l mai baga nimeni in seama.
    12 12
  • @dany
    Ca sa te simti mai bine, poti sa scoti Romania din peisaj, este nesemnificativa, apoi uita-te la vanzari globale si spune ca tot mapamondul este batut in cap si meltean. Iar in al 2-lea rand, ce face aceasta Kia, ataca clar segmentul Skodei Superb? Incurci putin clasele, iar premiul TG in 2009 este la fel de irelevant pt ca Superb nu este in clasa de lux, si nu uita ca TG este o emisiune si de divertisment, daca s-ar lua in serios tot ce spun ei...Iar Monaco nu a fost niciodata plin de Bmw-uri, ci de modele de superlux si hipercaruri, dar iar un exemplu fara rost si sa stii ca sunt milioane in lumea asta care au un statut nu ca bine definit, ci mai mult de atat, si exact pt ei sunt toate marcile "smechere".
    8 5
  • Mai omule tu unde te crezi aici?In Noua Zeelanda?In Qatar?In japonia?.Suntem in Romania,mai omule.Romania,unde tot mai multa lume este lovita de criza si de foame,iar tu vi cu argumente cretine.Dar lasa asa,nu te mai face de ras,macar ai avut si tu odata dreptate cand ai spus ca nu se compara Skoda Superb cu clasa acestui model Kia,ceea ce asa si este,Skoda Superb concureaza cu alte clase cum ar fi (T Avensis,Mazda 6 ,Ford Mondeo,etc)
    5 9
  • Eu ti-am spus ca Romania nu conteaza in ansamblul mondial auto, iar tu nu contezi nici macar virtual, daca vrei facem o cheta sa incercam sa salvam tara de la saracie, oare Toyota se baga?
    10 4
  • Pinguinul_nuclear
    Mai Dane.Da tu chiar ai condus seria 5 gt?Ca prea bate la ochi.Dar infine,e treaba ta asta,sper sa ma scuzi ca iti pun sinceritatea ,la indoiala mai ales pe cadura asta.....Sau cumva le inchiriezi si tu?Si vad ca ti-ai schimbat nick-ul.
    5 7
  • Kia incearca cu ceva modele si reuseste: C'eed'ul nou are un design placut, Sportage e bine primit de piata din Romania (desi mie mi se pare un jeg ambulant 4x4), noile Rio au evoluat spectaculos, insa acest model nu se va vinde in Europa.
    Poate in SUA sau pe piata din Asia, dar in Europa nu.
    Pe langa tripleta germana, in clasa de lux doar Jaguar mai conteaza la vanzari pe "batranul continent". Prima generatie Phaeton n a starlucit si nici a 2 a nu cred ca va interesa prea mult.

    Cine are idee despre evolutia vanzarilor auto in Europa imi va da dreptate, restul sunt vorbe in vant!
    5 4
  • Nu mi-am schimbat nickul, am schimbat avatarul, unde se afla o masina reala, nu una de pe net. Am condus seria 5 GT, am fost plimbat cu seria 7, un 740d, am condus seria 1 si seria 3 cu diferite motorizari pe un circuit de cart, toate in cadrul unui eveniment organizat de Bmw la invitatia reprezentantei Bmw Braila, Apan Motors, la BMW JOYDRIVE TOUR 2012 in martie, langa Brasov. Eu nu le inchiriez, altii o fac pt a testa...fiabilitatea.
    10 4
  • Pinguinul_nuclear
    Interesant!! Mult mai bine este sa le inchiriezi,poti sa o ti pe o perioada de timp optata de tine,dar fiecare cum doreste.Da tie chiar iti plk GT-R?.Parca nu iti placeau japonezele?Da un Lexus ai testat vreodata?Doar asa de curiozitate te intreb.Sau o Toyota Hilux?
    5 7
  • GT-R este o masina supersport f buna si merita sa intre si ea in top, si nu ca nu-mi plac absolut deloc japonezele, dar sunt putine, pe primul loc sunt europenele, apoi americanele, apoi japonezele, ma refer la masini obisnuite mai mult, iar Lexus n-am condus pt ca n-am avut ocazia, dar cum mie imi place sa conduc si bataile inimii nu sunt mai scazute( asta e specific pensionarilor cu hipotensiune) pot sa zic ca stau destul de linistit ca n-am condus Lexus, dar daca o sa am ocazia, desigur.
    10 4
  • Pinguinul_nuclear
    Pai daca ai vreodata sansa aceasta,eu iti zic sa o faci,pentru ca rar se va intampla sa ai sansa sa conduci un Lexus.Nu o sa iti para rau ca te-ai urcat intr-un Lexus,iti zic sigur,ba chiar nu vei vrea sa mai te dai jos din el.Eu chiar ma oftic ca nu am avut sansa sa conduc un LS,am vrut sa fac un Test drive ,dar trebuia sa astepti foarte mult,si nu am avut timp in ziua respectiva.Si chiar regret asta.Nici macar la inchirieri nu gasesc,decat LS460 si atat.Dar eu vreau sa conduc ls600h,care este foarte silentios.
    5 9
  • cristi_fulger
    O copie obosita BMW :)))) Vai de natia lor....
    11 1
  • Ce dracu mai baieti va laudati cu masini inchiriate. Nu se mai lauda romanu cu rable la mana a doua se lauda cu masini inchiriate. PENIBIL foarte PENIBIL
    9 2
  • Pinguinul_nuclear
    Decat rable ca voi toata viata,mai bine masini inchiriate.Barem masinile inchiriate nu sunt omorate ca cele la mana a 10 a cum le cumparati voi.
    3 10
  • Mai bine taceai. Am o Honda Acord cumparata de noua in 2011.CUMPARATA nu INCHIRIATA.
    6 2
  • Pinguinul_nuclear
    OK.Felicitari!Sa o stapanesti sanatos!Eu inchiriez doar unele masini,nu toate,doar cat sa imi fac o parere..........e ca si un test drive sa zic asa,numai ca acolo nu poti sa o ti prea mult la tine.Iar in ceea ce priveste, Honda,este o marca foarte buna.Bravo!
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru