Kia a anunţat oficial că noul său model vârf de gamă, K9, lansat deja în Coreea de Sud, se va numi Qouris pe celelalte pieţe mondiale. Coreenii nu au vrut să dezvăluie ţările în care modelul se va vinde cu acest nume, însă este foarte probabil ca el să se regăsească în America de Nord şi Europa de Vest.
Thomas Oh, vicepreşedinte executiv Kia, a explicat într-un comunicat de presă cum a fost ales numele pentru pieţele externe: ”Compus din alăturarea cuvintelor englezeşti ”core” şi ”quality”, numele noului nostru sedan vârf de gamă subliniază atributele care au stat la baza dezvoltării sale. Numele Quoris subliniază soliditate, lux şi tehnologie înaltă, atribute care rezonează împreună asemeni unui cor. Decizia noastră de a da acestui sedan un nume neconvenţional subliniază încrederea într-un produs care vrea să iasă cu orice preţ din sfera banalului. Sperăm că noul Quoris va aduce succesul brandului Kia într-un segment nou, cu multe provocări”.
Kia a anunţat că pe piaţele din afara Coreei de Sud, modelul Quoris va fi oferit alături de un motor V6 de 3.8 litri şi 290 de cai putere, dar şi alături de un vârf de gamă GDI, tot cu o capacitate de 3.3 litri, care livrează 333 de cai putere.Pentru a pregăti publicul de marea debarcare a noului model, Kia a publicat şi două filme de prezentare, care descriu povestea unor jurnalişti plecaţi la Seoul să descopere noul Quoris.
via carscoop
@Rex mundi-Te deranjaza chiar asa de rau imaginea de marca?Tin sa ii dau dreptate la opinie userului @Mafia,deoarece daca stam bine sa ne gandim majoritatea oamenilor isi cumpara masina, pt cum arata si cum te face sa te simti in ea, nu pt ce impresii face sau cat de "jmeker" e proprietaru, insa pt unii dintre voi si altii , conteaza doar badge-ul de pe caroserie, hai ca ma duc sa cumpar un trabant, ii pun badge amg si ti-l vand pe 30k de euro, il cimperi?pomana vere pfff patethic
Eu ma intreb de unde asteptatul asta la cotitura in a lovi alte marci, alea "smechere", de unde frustrarea asta, de parca va baga cineva pe gat marci nemtesti. Kia si Hyundai va asteapta, sunt mult mai bune la bani mult mai putini, f bine, asiaticii au reinventat ideea de afacere, va da de la ei doar sa va bucurati de produsele lor.
'Acum datorita inovatiei celor de la Kia vor putea oricare sa se simta intr-un comfort deplin'... in afara de faptul ca vorbesti agramat scoti niste perle fantastice. Ar emrita un top 10 perle :)
Kia are multe de deonstrat inainte de a avea macar intentia de a concura direct cu alte modele din clasa. Motorizari, transmisii si tren de rulare mediocre.. in rest un xxxx impachetat frumos.
Vad ca am avut dreptate,exact cum spuneam ...voua va place mai mult badge-ul de pe caroserie.Dai drumul ,cine te tine?.Hai cumpara-ti un BMW seria 7 cu aceleasi dotari ca si acest Kia ,daca ai bani.Multi pe criza vor putea beneficia de acelasi lux,la un pret de achizitie mult mai mic fata de concurenta.Iar un om chibzuit si cu capul pe umeri(desi ma faceti sa cred ca voi nu aveti capul pe umeri) ,tot un Kia k9 ( Quoris) isi va cumpara,stiind ca pretul de achizitie va fii unul mult mai mic fata de concurenta sau chiar (BMW seria 7).Iar masina asta va fi foarte buna pentru un om de afaceri (un business man,un executive),care nu vrea sa epateze,ci care vrea sa aiba o masina luxoasa premium,dar si care sa spuna despre el ca nu prea arunca cu bani.
Chiar azi am intrat pe siteul oficial ''kia'' din Coreea,si am ramas gu gura cascata cat poate sa coste versiunea de varf,dupa ce am calculat si am schimbat Wonii sud-coreenii in euro prin cursul de valutar de azi, si mi-a iesit 58.000 euro.Deci asta ar insemna ca ,atat o sa coste masinuta acesta premium.O diferenta foarte foarte mare pentru asa limuzina si asa dotari.Deci iata ca Kia nu pune pret numai pe emblema exact cum zicea si @Samba mai sus.Pai cu banii care ii dai pe un BMW seria 7 full,iti cumperi 2 limuzine Kia la fel de dotate ,si iti mai raman bani si de intretinere si alte asemenea,si sa nu mai uit ca cei de la Kia da si 7 ani garantie,ceea ce e perfect.
Iar despre badge...nu e chiar asa, vezi ca si sud-coreeni aspira la niste sigle...uita-te bine la exterior, profilul spatelui de Infiniti, iar din lateral fata e putin ( mai mult) serie 7, pana si ei recunosc ca trebuie sa inceapa de undeva, adica de la cele "smechere". Lexus a facut asta la greu dupa Mercedes si le merge bine, chiar "rulzs"
@pinguinul
La Kia versiune full inseamna motorizare v6 maxim si o lunga lista de optionale...lipsa, dar e bun rationamentul cu" mai bine imi cumpar 2 din alea"
E bine ca Kia ofera modele si-n aceasta clasa, dar nu stiu daca chiar se bate cu cineva asa cum credeti unii, e doar de...imagine.
Si sa nu uit, nu te mai mira ca nu vezi Honde prin service ca nici pe strada nu prea le vezi, e asa o chestie de aritmetica, sunt fiabile dar 1 nu prea este egal cu ...20 sa zicem, am zis si eu asa un raport, dar cred ca am fost indulgent.
Eu nu ma mir,eu ma incadrez dupa numarul de km si numarul de defecte ale masinii,nu conteaza ca sunt 20 de Honde si 50 de restul,chiar nu conteaza.Iar incepi sa arunci vorbele la plesneala.Iar Honde sunt destule pe strada ca sa sti si tu,este plin Bucurestiul de Honde,mai ales in zona in care stau eu.Dar macar daca tot ai inceput sa vorbesti despre partea cu service-ul ,ai intrat intr--un service vreodata?Ai lucrat intr-un service vreodata?Eu zic ca nu isi are rostul sa mai vorbim.Este ca si cum un profesor i-ar cere informatii unui corijent.
@Samba-Tot respectul !!!! Mi-ai luat vorba din gura.
@Pinguinul -La fel......Tot respectul!
@dan-Cu toata onoarea '' mucles''
Daca nu stiai mie imi place sa inchiriez masini,iar cu ocazia asta vad si de ce sunt in stare,iar s600-le,era la un prieten si l-am condus si eu,cat sa imi fac o parere de ce poate,desi mi-ar fi placut mai mult sa imi fac o parere despre ce poate motorul pe termen lung,adica cat de fiabil e.Si era din 2009 ,ceea ce nu este foarte mult diferit de actualul.E o masina inchegata bine,dar degeaba daca nu este ''numarul unu''.
In rest dupa cum ne-am obisnuit in ultimul timp, articolele de pe Automarket.ro au devenit locul de intalnire al dealerilor faliti. N-ai vanzari, masinile se decoloreaza in parcare in timp ce dincolo de drum oamenii ies cu zambetul pe buze de la concurenta. Deh, ce sa-i faci. Macar mai intri pe internet si ventilezi frustrarea. In scurt timp, dupa ce te impotmolesti cu inspiratia te apuci copiezi in dreapta si in stanga si postezi ca si cum vine de la tine. La fel ca si firmele de "automobile" a caror "produse" incerci sa le vinzi.
De fapt cred ca gresesc. Un dealer, fie el si falit, macar stie sa completeze niste formulare si sa dea drumul la o taraitura de afacere. Lucru de care ma indoiesc in cazul unor comentatori.
Altfel kia e o "masina" formidabila. In ochii celor pentru care a fost gandita. Ceilalti isi cumpara masini.
Va aduc eu aminte, Skoda Superb.
Cine ar fi crezut ca o Skoda va detrona tripleta de aur a fritzilor si va fi atat de apreciata de niste specialisti, pana la urma? Ca orice parere subiectiva sau emotionala ati avea despre TG, oamenii aia au testat mii de masini si sunt, drept urmare, niste specialisti.
In Romania, din pacate, ramanem in continuare in epoca medievala a ganditului emotional. De fapt, nici nu prea e gandit ce facem noi, sau parere bazata pe fapte concrete, ci pur si simplu un mecanism cognitiv bazat 99% pe emotie la cald, pe instict primar.
In schimb, lumea civilizata gandeste practic, logic, chiar si cei bogati. Acolo, lumea nu se arunca la Bentley, Rolls si nici chiar S-klasse decat in cazul unui statut social bine definit, al unei situatii materiale foarte prospere, constante, si al unui scop anume pt care ti-ai achizitona o astfel de masina, fie ca e vorba de imaginea ta in fata unor parteneri sau pur si simplu de propriul orgoliu. Si nici macar bogatii adevarati, nu miliardarii de carton veniti din pustele rusesti, nu mai rezoneaza cu opulenta pe stil vechi. Pe stazile din Monaco o sa vedeti din ce in ce mai rar BMW, Mercedes sau Audi si din ce in ce mai des masini de epoca sau exotice extrem de rare.
Despre masina de fata, ea ataca clar segmentul unde Superb se lafaie nestigherit, adica cel al luxului permisibil, pentru oameni cu bani si cu dorinta de comfort, insa extem de practici si retinuti in a epata, Odata cu venirea crizei, oamenii de genul asta se inmultesc pe zi ce trece.
Numai ca ea ofera un nivel mai inalt de dotari decat Superb, intrand deja pe teritoriul GS/LS si putin de S-klasse din punctul asta de vedere.
Da, KIA nu are inca o traditie solida, da, nu sunt inca la nivelul tripletei pe partea de lux, nici macar la glezne, ca de-abia au inceput, insa oricine a avut un punct de la care a plecat si Kia are 2 mari avantaje: nu trebuie sa mai reinventeze roata si pica la tzanc cu preturile ei in economia asta precara.
Despre comentatori, nu mai zic nimic, avem tara si poporul pe care le meritam. Cu o mica mentiune in ceea ce priveste acest personaj "zarnesteanu", despre care am serioase convingeri ca are niste probleme la un posibil serviciu in cadrul unui showroom de masini nemtesti si se da de ceasul mortii sa mai convinga lumea ca asiaticele n-au ce cauta in comparatie cu ele, ori e pur si simplu un TROLL care se amuza inflamand spiritele. Noroc ca nu prea-l mai baga nimeni in seama.
Ca sa te simti mai bine, poti sa scoti Romania din peisaj, este nesemnificativa, apoi uita-te la vanzari globale si spune ca tot mapamondul este batut in cap si meltean. Iar in al 2-lea rand, ce face aceasta Kia, ataca clar segmentul Skodei Superb? Incurci putin clasele, iar premiul TG in 2009 este la fel de irelevant pt ca Superb nu este in clasa de lux, si nu uita ca TG este o emisiune si de divertisment, daca s-ar lua in serios tot ce spun ei...Iar Monaco nu a fost niciodata plin de Bmw-uri, ci de modele de superlux si hipercaruri, dar iar un exemplu fara rost si sa stii ca sunt milioane in lumea asta care au un statut nu ca bine definit, ci mai mult de atat, si exact pt ei sunt toate marcile "smechere".
Poate in SUA sau pe piata din Asia, dar in Europa nu.
Pe langa tripleta germana, in clasa de lux doar Jaguar mai conteaza la vanzari pe "batranul continent". Prima generatie Phaeton n a starlucit si nici a 2 a nu cred ca va interesa prea mult.
Cine are idee despre evolutia vanzarilor auto in Europa imi va da dreptate, restul sunt vorbe in vant!