Infiniti l-a angajat pe designerul lui Cadillac Converj
În cadrul conferinţei de presă organizată pentru anunţarea plecării sale, şeful Infiniti a menţionat o dorinţă puternică de a se întoarce în Statele Unite ale Americii din motive personale.
Întreaga familie a lui de Nysschen este localizată în SUA, locul în care se află şi domiciliul său stabil. Înainte de a veni la Infiniti, unde a fost recrutat chiar de Carlos Ghosn în vederea dezvoltării unei strategii de revigorare a mărcii premium nipone, De Nysschen lucra pentru divizia americană a mărcii Audi, pe care o conducea. Abilităţile sale de restructurare a companiilor şi experinţa în domeniul mărcilor premium l-ar face pe acesta un candidat excelent pentru postul de şef al Cadillac, spun analiştii din industrie citaţi de Automotive News.Interviu cu Johan de Nysschen, noul preşedinte al mărcii Infiniti
Schimbare de nomenclatură la Infiniti: toate modelele se vor numi Q şi QX
Activitatea lui De Nysschen la Infiniti
Sarcina principală a lui Johan de Nysschen la Infiniti era distanţarea mărcii premium de compania care o deţine, Nissan Motor Co. Primul pas a fost relocarea sediului Infiniti în Hong Kong, o mişcare simbolică menită să sublinieze distanţarea de părinţii de la Nissan, urmat de formarea unei echipe de specialişti dedicaţi Infiniti, deoarece angajaţii mărcii erau nevoiţi să asiste şi la dezvoltarea unor modele Nissan, lucru care nu era pozitiv în viziunea lui de Nysschen. Directorul născut în Africa de Sud a reuşit să semneze un parteneriat cu nemţii de la Daimler, după ce a mărit gama Infiniti şi a schimbat destinul mărcii prin schimbarea tuturor denumirilor modelelor în vederea clarificării destinaţiei acestora.Autoitalia renunţă la marca Infiniti după doar 4 ani de carieră a mărcii japoneze în România
Via AutomotiveNews (înreg.)
Ai dreptate, dar nu uita ca omul a fost doar 2 ani la infiniti. Ceea ce in termeni de crestere a unei firme este insignifiant. Anterior infiniti a fost totusi la Audi care e cu totul alta poveste. Eu unul ma bucur de miscarea asta.
In alta ordine de idei, Mary Barra se pare ca si-a suflecat manecile si s-a pus pe treaba. Asa cum se cuvine. Pana in prezent a concediat 8 directori si daca lucrurile merg pe directia asta s-ar putea sa asistam la niste restructurari majore in cadrul GM. Rezultatul acestor restructurari nu va fi vizibil in viitorul imediat apropiat, dar in timp compania ar trebui sa beneficieze pozitiv in urma schimbarii de filozofie. (Sper ca sunt vesti bune pentru@inexorabil :):):) )
Cel mai important, Mrs Barra si-a dat seama ca schimbarile majore trebuie sa vina de la conducere. Si nu doar a inlocui niste oameni, ci aici e vorba de a schimba intreaga atitudine si mentalitate a GM-ului. E vorba de a-ti asuma greselile pe care le-ai facut, si a reactiona imediat la repararea lor. Vechea atitudine de bagat capul in nisip si acoperirea fundului, n-au mers si nu vor merge niciodata. Greseli face toata lumea. Important este ce faci in clipa in care esti in criza si ai o problema.
Citeam un articol foarte interesant despre ultimele recall-uri de la GM. In ciuda tuturor aparentelor, vanzarile au crescut apreciabil in ultimele 6 luni, iar perceptia GM ca firma responsabila s-a schimbat radical. Oamenii au mai multa incredere in ei. Faptul ca pe langa contactele de pornire au trebuit sa inlocuiasca milioane de airbaguri produse de takata (japo) impreuna cu o sumedenie de alti constructori auto, au demonstrat ca nu doar taiota sunt preocupati de calitate.
Singura problema majora pe care o vad aici este ca americanii, pentru nu stiu care motiv inexplicabil, nu se simt umpluti de respect dupa atatea recall-uri. Se pare ca, in opinia lor, treaba merge si fara asa ceva.
revenind on-topic...Infiniti pierde teren...si daca plecarea lui nea omu' duce de la anu' la cresterea vanzarilor...nu e nici o pierdere. Adica nu asta era bolovanu' care zicea ca Volt e pentru idioti?