Jeremy Clarkson desfiinteaza Honda Insight: "Monumental de proasta"

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 19.05.2009
Editorialul lui Jeremy Clarkson din The Times subliniaza aversiunea pe care britanicul o are pentru modelele hibride. Noul Honda Insight este facut cu ou si cu otet.

Jeremy Clarkson, cunoscutul prezentator al emisiunii britanice Top Gear, desfiinteaza noul Honda Insight intr-un editorial aparut ieri in editia electronica a publicatiei The Times. Vedeta se intrece in epitete negative la adresa modelului japonez, cele mai dure fiind "monumental de proasta" si "cea mai proasta masina noua de pe piata". Evident, in stilu-i caracteristic, Clarkson exagereaza in expunerea parerilor proprii, pentru a genera show.

Clarkson arata ca nu da doi bani pe tehnologiile hibride, "gratuland" noul Insight cu adjective si epitete deloc magulitoare la asdresa modelului japonez. Dupa ce compara modelele hibride cu "foametea, inundatiile, plagile si raurile de sange", sustinand ca acestea sunt cea mai proasta "inventie" din lumea auto recenta, Clarkson incepe un atac sistematic la adresa modelului Honda: "prima masina pe care as lovi-o dinadins de un copac", spune britanicul, continuand cu "scaunele sunt facute special pentru a-ti strica oasele".

Alte opinii ale lui Clarkson despre Honda Insight

"Cea mai mare problema  - si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama de asta, pentru ca toate celelalte probleme sunt imense si pur si simplu canceroase - este cutia de viteze CVT. Nu functioneaza. Intr-o masina normala, daca apesi acceleratia, turatiile urca in acelasi timp cu viteza.

La un CVT, turatiile urca foarte repede, dupa care viteza se chinuie sa le ajunga din urma. Parca ar patina ambreiajul. E oribil."

"Motorul pe benzina de 1.3 litri face mai mult zgomot decat un copil plangacios intr-un avion. E mai rau decat sunetul unei parasute care nu se deschide. E ca si cum ai pune un caine pe aparatul de feliat sunca".

"Cand te gandesti ca nu se poate mai rau, te lovesti pe sosea de o denivelare. Pentru ca singurul scop al celor de la Honda a fost sa faca o masina mai ieftina decat "arogant-mobilul" celor de la Toyota, japonezii au "dezbracat" suspensiile pana la os. Rezultatul este o tinuta de drum care iti ruineaza increderea."

"Insight e mai ieftina cu 3000 de lire fata de Prius. Totusi, in Toyota nu stii ca rulezi intr-o maisna care are doua motoare. Insight iti aminteste constant acest lucru. Nu doar prin plansa de bord idioata, care ilustreaza frunze care cresc intr-un copac atunci cand slabesti pedala de acceleratie, dar si prin zgomot si scaune".

"In Prius, tranzitia electricitate-benzina e subtila. In Honda exista tot felul de bruscari si de sunete ciudate".

"Si toate astea, pentru ce? Evident, poti sa ajungi la un consum de 4 litri sau chiar mai putin, deloc rau pentru un hatchback cu cinci usi foarte spatios.

Insa pentru aceiasi bani poti sa ajungi la un Golf diesel, care e chiar si mai econom. Si nu a fost construit pentru a tine costurile in frau."

"Honda a prezentat un tabel care arata ca productia lui Insight este cu foarte putin mai 'devoratoare de energie' decat cea a unui model normal. Nu ii acuz pe cei de la Honda ca spun tampenii, ar fi o idiotenie. Insa nu vad cum o masina care are doua motoare are nevoie de aceeasi cantitate de resurse precum una cu un singur motor".

"Masinile hibride sunt create doar pentru a smulge compasiunea din cei multumiti de sine si din prosti. Nici chiar masinile pur electrice, cum sunt cele ale companiei Tesla, nu functioneaza. Pentru ca au prea multe dezavantaje"

"Paradoxal, Honda a reusit sa rezolve problema resurselor prin cealalta masina ecologica a sa, Clarity. In locul unui motor pe benzina care incarca bateriile celui electric, Clarity utilizeaza unul pe hidrogen: cel mai des intalnit gaz din univers. Singura resursa este apa. Masina e pur si simplu o masina. Si nu e deloc SF: o flota de exemplare Clarity sunt testate in California in acest moment".

via | Timesonline

Comentarii (37)

  • sile_nentu
    sile.nentu@hotmail.com
    Chiar si reclama negativa e tot o forma de reclama.
    14 8
  • mircea
    @sile_nentu
    Probabil. E o opinie interesanta.

    O sa vorbim la persoana a doua atunci cand stiu cu cine vorbesc. Pana atunci, mai mult respect nu ar strica :)
    12 13
  • Cred ca a primit multi bani pt a aduce in discutie Golful, masina care de cand a iesit pe portile fabricii si pana acum arata la fel.
    Ce naiba poate sa le placa la masina aia eu nu pot sa imi dau seama. Ma uit si la prietenii mei care sunt fani Vag baga bani in ele cu carul din cauza fiabilitatii scazute dar tot le admira, ei zic ca sunt foarte bune.
    14 18
  • Traducere
    Asta este articolul: http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article6294116.ece?token=null&offset=0&page=1
    În unele locuri, traducerea aproape ca nu are nicio legatura cu originalul.

    De exemplu: "you’d have to sit a dog on a ham slicer" înseamna "ar trebui sa puneti un câine pe un taietor de mezeluri", nu "sa stati pe un câine...". Sau "But let me be clear that hybrid cars are designed solely to milk the guilt genes of the smug and the foolish", care înseamn? "(...)masinile hibride sunt facute doar cu scopul de a profita de sentimentul vinei (gena vinei) al (a) increzutilor si prostilor".


    P.S. Este extrem de enervant ca site-ul nu recunoaste diacriticele.
    13 2
  • mircea
    @Tepes
    Exista o diferenta intre traducere si adaptare. Am I right? "sentimentul vinei increzutilor si prostilor" inseamna exactt ce am scris mai sus: "a smulge compasiunea din cei multumiti de sine si din prosti".

    Unele expresii trebuie explicate.
    8 12
  • Eu bag mana in foc ca are dreptate la cum se comporta in mers.La salonul auto de la Geneva m-am urcat si eu in ea ca sa nu mor prost si sincer mi-a lasat un gust amar da impresia de ieftinitura.Aproape ca ma gandeam ca urmatoarea masina sa fie una hybrid acum m-am mai lamurit daca zice si nenea asta...
    9 8
  • Poate e doar o diferenta de puncte de vedere, dar compasiunea (mila) nu cred ca are vreo legatura aici. Clarkson se refera la sentimentul de vina al celor care cred ca "distrug" planeta, si folosind masini hibride se simt partial absolviti de vina. De aici si atitudinea superioara a acestora fata de cei care "distrug" planeta fara jena cu masinile lor pe benzina/motorina.

    Dar poate despic firul in patru. Scuze pentru asta.
    8 1
  • mircea
    @Tepes
    Ideea e ca mesajul sa mearga acolo unde trebuie. Eu am considerat ca vorbeste de compaciunea unora pentru planeta.

    P.S. Am rezolvat problema diacriticelor. Multumesc de sesizare.
    8 3
  • Traducere vs. adaptare: cu adaptarea nu e nicio problema, daca iti exprimi propriul punct de vedere legat de ceva, insa daca spui "Clarkson a spus cutare si cutare", atunci e cazul sa traduci intocmai ce a spus.
    4 4
  • mircea
    @Enive
    Gresesti. Diferentele de limbaj, de cultura, de semantica dintre doua limbi fac imperios necesara utilizarea adaptarii. Niciodata nu vei putea sa traduci un discurs din alta limba, pentru ca o simpla traducere te trimite la un text pe alocuri neinteligibil.

    Toate filmele sunt traduse si adaptate. Ai toata libertatea din lume sa vorbesti cu un om care face asta. Am o multime de prieteni care se ocupa de traduceri, adaptari, subtitrari and so on, as putea sa iti fac legatura cu unul.

    Partea cu electricitatea si benzina e corecta. Multumesc pentru sesizare.

    Numai bine.
    4 3
  • Iar si iar se ajunge la nemtisme
    Cum nu cunosc masina nu stiu daca Clarkson are dreptate sau nu, tipul oricum pare a vorbi doar ce ii trece prin cap insa treaba cu Golful e amuzanta. Hai sa fim seriosi, chiar e nevoie ca in fiecare articol sa se aduca vorba despre acea masina atat de comuna si atat de des intalnita precum Loganul pe strazile patriei noastre intesate de plimbareti in Spania ce au uitat limba romana.
    Devine janic acest mode de reclama in care se pronunta numele ei din articol in articol.
    Hai sa ne mai destupam la minte si sa mai privim si spre alte marci ca s-au mai saturat oamenii de VW si mai ales de Golf. Macar daca se aducea vorba de VW Scirocco (Golful cel stilizat cu un motor mai potent).
    8 5
  • buna treaba
    Eu citesc de multa vreme articolele, si pe asta il stiam deja. Problema la traducere este "monumentala" mai ales daca nu se reuseste "adaptarea" la un limbaj cat mai apropiat de intentia autorului. Multe din "adaptari" pierd sensul textului original ceea ce il face mai putin atractiv.
    Partea cea mai nasola e ca daca are dreptate Jezza, si e foarte probabil sa aiba, atunci e cam nasoala treaba. Eu, si multi altii probabil, se asteptau ca Insight sa fie la o lungime distanta de FCX Clarity, care este masina viitorului totusi, si nu atat de proasta. Prin articolul asta nu doar aduce clienti in curtea Toyota pentru un Prius, dar isi invarte singur cutitul in rana pentru ca trebuie sa fim foarte sinceri, nici Prius nu e masina viitorului si cand tragem linia e mai poluanta pe termen lung decat orice SUV, sau 4x4.
    Cei care sunt pro-Prius ar face bine sa isi cantareasca bine vorbele mai ales cele legate de consum si de ecologie pentru ca orice diesel serios face 5% consum mai ales daca e condus de un om si nu o maimuta.
    5 0
  • Are ceva dreptate
    Hibridele ar trebui sa fie, dupa parerea mea, o specie pe cale de disparitie, odata cu existenta unor materiale care permit un singur tip de motor pe o masina. N-am considerat niciodata Prius si Insight ca fiind ecologice. Tesla, da. Masina cu aer comprimat, da. Masinile cu combustibil biodiesel, poate.

    Revenind la articol, Clarkson a dat chix de multe ori in afirmatiile lor la fel cum a deschis ochii multora privind miturile masinilor hibride. Este evident ca pentru el masinile trebuie sa fie mari, rapide si sa consume mult. Totusi, viitorul nu mai apartine cu siguranta motoarelor pe benzina/motorina ci masinilor electrice, pe baza de hidrogen sau alte surse mult mai putin poluante. Poate ca n-ar strica daca ar promoiva mai mult acest aspect.

    P.S: pentru automarket: de fiecare data cand adaug un comentariu, CAPTCHA nu functioneaza ok, chiar daca codul e scris corec apare mesajul "Completati campurile marcate cu rosu".
    5 1
  • BogdanC
    trist
    In stilul sau caractersitic, JC trage un semnal de alarma cum ca Honda a inceput s-o zbarceasca rau de tot. Chiar si ca fan al acestei marci, eu ma declar extrem de dezamagit de drumul pe care a luat-o Honda.
    Ca idee, JC nu are nimic personal impotriva Honda, dimpotriva, la timpul lor, lauda marca pentru geniala serie Type R, incepand cu Accord Type R (seria CH1), continuand cu modelul care practic a relansat in forta segmentul hot hatch, Civic Type R (seria EP3), si terminand cu S2000 pe care a caracterizat-o ca fiind roadster-ul barbatilor adevarati.
    Incepand, insa, cu noul Civic Type R (seria FN2), JC a facut praf noile modele. Si, desi mi-e tare ciuda sa o recunosc, are dreptate, chiar daca exagereaza putin.
    Chiar daca sunt convins ca, din punct de vedere comercial, Insight va convinge (vanzarile din Japonia o dovedesc), focul se va stinge repede si ei vor reveni probabil la vechea filozofie. Abia astept momentul.
    10 2
  • Rolnad
    VW nu e bun
    Mare dreptate are domnul bbb, si eu am un VW Golf si este cea mai proasta masina din lume. Saptamanal a luat foc motorul si a trebuit schimbat din nou, consuma 37 la suta de km in afara orasului, viteza de top e de 75 km/h, nici un buton de pe bord nu functioneaza. Saptamana trecuta au sarit toate airbagurile din senin dupa care masina a fugit si doar cu ajutorul politiei am gasit-o. E o corvoada, la fiecare revizie schimb sasiul, motorul, caroseria, cutia de viteze, interiorul trenul de rulare si instalatia electrica. Mare greseala am facut... tu "bbb" sa nu faci asa, asculta sfatul meu.
    10 7
  • autosuficienta, bat-o vina
    Domnule Mester, va comunic o noutate: toti ne adresam intr-un dialog unul altuia la persoana a doua. Ati vrut sa va referiti, desigur, la "pluralul de politete"...
    1 0
  • Top Gear + Clarkson
    Fratilor,

    Incercati sa va faceti o parere proprie despre masini testandu-le, nu ascultand aberatiile lui Clarkson. Nu ati observat ca intotdeauna masinile britanice sunt cele mai bune, indiferent cu ce le compara ? (desi nu prea au mai ramas multe marci 100% britanice).
    Oricum tipul asta e ridicat in slavi in toata Europa ca un mare cunoscator cand el nu este decat un BUFON care face show.
    Daca vreti show va uitati la Dan diaconescu sau vreo emisiune cu Nikita sau Din dragoste. Nivelul acestora este comparabil cu nivelul Top Gear.
    Asa ca romani, destupati-va la minte si nu va mai luati dupa toti avariatii precum Clarkson.

    Toate Bune.


    PS: Haideti acum toti fanii lui J Clarkson aruncati cu noroi. E la liber!
    16 5
  • mircea
    @emil
    Cel caruia m-am adresat stie foarte bine ce scrisese in comentariu inainte sa ii raspund. :)

    @Gekko: Si eu sunt de aceeasi parere.
    4 3
  • The Chav
    Matilda are mere
    Nu te judec Gekko, ba din contra incerc sa te ajut. Daca ai stii limba engleza ( bine ) si ai vede emisiunea altundeva decat la Antena 3 unde citesti subtitrarile alea cretine altfel cred ca ar sta situatia. Oricum daca nu iti place nu iti place si basta e ok, e o tara libera. Nu zic ca nu e dreptul tau sa nu iti placa dar nu imi spune mie ca ma uit la emisiuni cu Nikita & co.
    4 6
  • Respect parerea altora
    @The Chav
    Chiar stiu engleza f.bine intrucat lucrez in engleza si franceza.
    Respect parearea ta dar chestia cu Nikita&Co nu iti era adresata personal, ci era o referire la cei care il vad pe JK un sfant si chiar un expert. Exemple precum Tesla sunt graitoare in a dovedi ca nu este si ca uneori face jocul unor firme.
    Chiar si Loganul (care pt pretul lui ofera multe) a fost facut de cacao (si cred ca imediat dupa testul cu ADAC, care cica l-ar fi picat), desi acum este cea mai vanduta masina low-cost din Europa (atentie - nu sunt mare fan Logan, dar totusi e masina noastra nationala si peste tot in Europa se stie ca vine din Romania - adica mai aude lumea de noi).
    Eu am incercat sa ma uit chiar pe unul din canalele BBC daca nu ma insel, si nu am rezistat prea mult (adica am vazut cateva emisiuni) intrucat tipul mi s-a parut tare enervant iar aberatiile pe care le scotea pe gura si glumele de 2 lei nu mi s-au parut deroc pertinente.
    Oricum te rog sa urmaresti cand compara o masina englezeasca cu orice alta natie de masina, si sa vezi daca nu e partinitor. Aproape nu gaseste nici un defect la aia britanica. Hai sa fim seriosi, toate masinile au si parti bune si parti rele.

    Toate bune.
    4 2
  • nu'i chiar asa
    +Gekko+

    Loganul nu a fost niciodata prezentat oficial la Top Gear. Singura referire a fost facuta mai demult cand Jeremy a spus ca este una din masinile ce nu se inporta in UK cand de fapt ar trebui. Tot el a spus atunci ca este pur si simplu o masina, nimic mai mult si asa ar trebui sa fie mai toate ( deci Loganul a fost apreciat la Top Gear). Referitor la brandul Dacia in sezonul trecut au glumit nitel cand anuntau lansarea sau din contra amanarea modelului Sandero, insa nimeni nu a zis nici de bine nici de rau despre ea. Cat despre Tesla eu nici acum nu am inteles de ce crede lumea ca a fost defavorizata la Top Gear. Au zis ca e rapida, au zis ca e manevrabila, ca arata bine a ocupat un timp foarte bun in lista lor. Singura critica a fost aceea ca masina are o autonomie foarte mica si ca dureaza mult sa o reincarci. Asa ca dracul nu e chiar asa de negru.
    4 1
  • logan
    din cate stiu, au prezentat cartonase cu LOGAN vreo 3-4 emisiuni la rand :)
    asa ca..........................
    oricum, e un ziarist, nu e inginer sau mecanic auto!
    5 1
  • Victor
    Honda Insight
    Cititi review-ul acestei masini pe www.thetruthaboutcars.com
    3 0
  • @Liviu
    "...orice diesel serios face 5% consum mai ales daca e condus de un om si nu o maimuta."
    Asta este adevarat, insa: de ex. Mazda6 cu noul diesel de 2.2l - desi are 185cp e super economic (afara 4.7, mixt 5.6) si totusi este numai categoria B cu 149g/km CO2.
    Iti spune asta ceva despre diferenta intre benzina si diesel? Noul Prius reuseste 89g/km si pun pariu ca si Insight-ul e aproare.
    Deci te rog nu confunda consumul de sub-5l cu noxele emise.
    5 1
  • loganul la JEREMY CLARKSON
    a fost prezentat de el cu un cartonas in mana spunand ca e o masina care are mai putine optionale decat telefonul lui mobil.................asta e un comentariu neutru ziceti voi?????????
    8 4
  • apropo de stire
    loganul diesel a obtinut un consum mediu de 2,7 la un test oficial al lui renault ( cred ca avea sistem stop-go )

    personal cu taxiul unui prieten de la ,,taxi2000'' am facut transfagarasanu cu 5 persoane in masina si bagaje ( aproape 800km )si am obtinut un consum mediu de 5,1% la sosire in bucuresti ,consum confirmat la pompa cu reumplerea rezervorului

    mai mentionez ca masina avea 122000km la bord,patina ambreiajul ( proprietarul masini a spus ca daca nu patina as fi obtinut un 4,7% )plus un rulment la roata fata facea zgomot

    nu am logan,am un SH pe benzina din '92 care consuma 15% in oras........
    5 2
  • audist
    Clarkson
    Este un personaj care nu are treaba cu masina in sine ci cu propriile lui impresii. A prezentat Audi RS4 ca fiind un mult mai scump m3 care nu se compara cu originalul :)). Are o placere deosebita de a evidetia masinile scumpe preferabil BMW sau englezesti care de fapt sunt bwm sau tata :)). La fel si cu loganul. Conduc Audi BTW. Loganul este o masina ok pt o masina noua la acei bani. Eu as cumpara-o pt firma si nu mi-ar fi rusine sa o conduc. In schimb mi-ar fi rusine sa conduc o masina de 30 de mii de euro cu un plastic de aceiasi calitate ca a loganului :). Deci domnul clarkson nu mai este ce a fost :)
    4 2
  • Sprechen sie Dolj?
    dogy ori nu ai vazut episodul ori nu ai inteles despre ce zicea. A spus ca este o masina simpla fara artificii exact cum ar dori el sa fie si telefonul sau mobil, adica sa fie doar un telefon mobil fara 1000 de prostii inutile.
    Engleza asta ma baiatule e,e,e greu care este.
    2 3
  • o ironie
    poate fi spusa in mai multe feluri mai ales cand vrei sa subliniezi ceva fara sa paar ca ai denigrat dar tu cred ca esti tanar si nu ai ajuns la fineturi din astea asa ca te scuz..........si am vazut episodul mai
    dar degeaba stiu oamenii si alta limba decat cea materna daca nu au de spus nimic relevant in limba respectiva sau nu inteleg decat traducerea nu si printre randuri.........asta a spus-o unul mai destept decat noi doi la un loc
    2 4
  • m-am gandit sa-ti explic mai bine
    @##%.......este ca si cum eu as spune ca esti prost pentru dezacordul pe care l-ai facut .....(ca e grea limba romana )dar tu ai vrut sa fii ironic la adresa mea......si aici da-mi voie sa-ti spun ca e dreptul meu sa inteleg ce-mi convine
    adica ca nu e ironie...hahaha(cacofonia a fost cu intentie da tu crezi ce vrei)
    2 3
  • exagerat
    Si iar a-ti ajuns la Logan, (model pe care il detin) dar subiectul era altul, oricum toata balbaiala de la Top Gear nu prea are legatura cu realitatea, de obicei jurnalistii sunt tendentiosi intr-o maniera ascunsa, dar cum spunea si autorul articolului acest individ JC, are nevoie de show, si cu asta a spus totul..........in rest fiecare cu gusturile proprii, (imprumutate daca nu au propriile pareri) si oricum comparatia cu vw golf nu isi avea rostul, la poluare benzina si mai ales hibridele stau mult mai bine, nu numai CO2 polueaza).
    Toate bune
    1 2
  • Cum nu stim si nici nu vom putea afla prea repede "pe pielea noastra" daca are sau nu Clarkson dreptate sau nu putem sa ne facem o idee analizand contextul:

    Masina arata si foloseste aceleasi principii cu care Prius a facut pionierat. Dezamagitor ca Honda a copiat pur si simplu o reteta cu ceva succes de la un mare competitor. Probabil aici pierde Honda care pana acum se distingea prin solutiile sale unice hipertestate ca si concept.

    E un hibrid in situatia in care seful Honda declara (cred anul trecut) ca Civic hibrid a fost o greseala si ca FCX Clarity e directia buna in viitor. Adevarat este ca hibridele nu fac decat sa localizeze diferit poluarea in loc sa o imprastie direct in atmosfera.Asta nu inseamna ca daca ai de reciclat o ditai bateria cu metale grele treaba e mai ecologica si ca fdaca masina mai complexa consumi mai putina energie cand o fabrici.

    In final, e posibil ca acea masina sa fie exact ce trebuie pentru traficul si mentalitatea japonezilor. Se pare ca asta nu prea se potriveste cu mentalitatea de consum europeana. Nu e nici rau nici bine, doar ca masina e facuta pentru altceva...
    0 0
  • Florentin
    Hibride inutile
    Masinile hibride sunt realmente inutile. Nu scot o economie de combustibil semnificativa. viitorul este al masinilor pur electrice cu generator de electricitate, care consuma 5 l / 500 de km. Daca fabricantii sunt in stare sa scoata la anul masini pe hidrogen ar fi nemaipomenit, dar nu cred asa ceva. Am observat ca tendinta in saloanele auto este pe versiuni electrice. Au fost foarte putine concepte pe hidrogen comparativ cu cele electrice. Cert e ca hibridele deja sunt depasite. Eu nu mi-as cumpara nici macar Prius. Si mai e ceva: PANA NU SCOT NEMTII PE PIATA O MASINA ELECTRICA, HIBRIDA ORI PE HIDROGEN, NU AVEM CE DISCUTA. Asteptam valul german si mai vorbim.
    2 3
  • Florentin
    Generator
    Acel generator de electricitate nu functioneaza permanent, ci doar atunci cand e nevoie ca acumulatorul sa fie reincarcat si cupleaza automat, nu trebuie sa aiba grija conducatorul auto. Am observat ca ideea acestui generator de electricitate pt.modelele pur electrice e inteleasa gresit adesea, ba ca trebuie sa functioneze permanent , ba ca ar consuma mai mult combustibil decat motorul cu ardere interna etc. Pana sa fie puse la punct in zeci sau sute de ani tehnologii pe baza de hidrogen lichid, motoarele electrice sunt alternativa imediata. Sunt convins ca JC nu accepta altceva decat galonul de benzina, nu cred ca britanicii si americanii sunt in masura sa critice masinile electrice sau hibride. Ei au avut totdeauna predilectie pentru motoare de peste 3000 cmc, nu au cum accepta variantele economice. Apropo: au proiectat si britanicii macar un Rover electric ? Sau le e teamma sa nu ramana iarasi in pana ?
    0 4
  • Andrei
    @Florentin
    Pai nu trebuie sa mai astepti valul german, pt ca BMW a scos seria 7 varianta cu hidrogen de anul trecut daca nu ma insel, daca tot esti fidel mitului cu masinile germane.
    1 0
  • @Florentin
    Invit la o lectura a statisticilor de pe net referitoare la parcul din GB si apoi comentarii despre predilectia pentru motoare peste 3000 cmc.

    Eventual inainte de toate sa verifici ce pozitie are Honda pe piata de acolo (Jazz e in topul clasei de departe, Accord e laudata de toata lumea...) si sa te lamuresti de ce aia chiar au dreptul sa deschida gura despre Honda. Nu mai spun ca "fast-mover-ul" facut pentru piata de larg consum din Europa (dupa mine o abdicare de la filosofia Honda si prima greseala pe care au facut-o) - Civic - se fabrica exact la ei in tara.

    Stai linistit ca si la Toyota totul se cupleaza automat si totusi constat cu mirare ca Honda nu a inovat cu nimic asa cum ii statea in obicei ci a copiat un concept.
    1 0
  • Florentin
    Orgolii
    Nu ma intereseaza masinile cu hidrogen lichid si la reprezentanta BMW din orasul meu nu se comercializeaza niciun BMW septar cu hidrogen lichid. Astept valul german in materie de masini pur electrice. Mai degraba am incredere in Mercedes, care se pregateste sa lanseze pe piata un model. Pur electric, nu hibrid, nu pe hidrogen lichid. Nu ma intereseaza masinile japoneze, atata vreme cat versiunile electrice sau hibride nu au fost consacrate de nemti. Nemtii inca sunt cei mai buni constructori mondiali.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru