Jeep Grand Cherokee a primit un facelift

de Sebastian Toma
Luni, 14.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jeep i-a aplicat lui Grand Cherokee un facelift subtil. Acesta implică blocuri optice noi, stopuri cu LED şi o nouă unitate multimedia.

Jeep Grand Cherokee a primit un facelift la Salonul Auto de la Detroit. Modelul american se bucură de o restilizare subtilă, concentrată pe blocurile optice, incluzând un set de faruri noi, stopuri cu LED şi o grilă faţă mai discretă. Bara faţă a fost şi ea restilizată, după cum a fost cazul uşii hayonului şi a barei de protecţie spate. Facelift-ul lui Grand Cherokee vine la doar doi ani şi jumătate de la debutul pe piaţă al noii generaţii.

La interior, comenzile sistemului de climatizare au fost modificate, iar clienţii pot opta între două afişaje cu ecran tactil pentru sistemul multimedia, cel standard având o diagonală de cinci inch, pe când versiunile de echipare superioare oferă un afişaj de 8.4 inch. Grand Cherokee primeşte un nou volan şi un set de ceasuri de bord redesenate, care integrează un afişaj central de şapte inch. Levierul schimbătorului de viteze a fost redesenat şi el, fiind inspirat puternic din cel al lui Chrysler 300.

Facelift-ul lui Grand Cherokee aduce numeroase elemente tehnologice noi. Avem un sistem cruise control adaptiv, cu funcţie Stop and Go, aer condiţionat cu climatizare automată pe două zone în standard, sistem de avertizare la impact iminent, faruri adaptive, sistem de avertizare la părăsirea benzii de mers, sistem audio Harman Kardon cu 19 difuzoare oferit opţional şi sistem Uconnect pentru conexiunea bluetooth, care include mai multe funcţii de control vocal ale telefonului mobil şi ale navigaţiei.

Plafonul este îmbrăcat în piele întoarsă, iar scaunele şi feţele uşilor prezintă iluminare ambientală.

La nivel de platformă tehnică, Jeep Grand Cherokee primeşte o transmisie automată cu opt trepte, care integrează şi un set de padele pentru schimbarea treptelor, montate pe volan. Practic, Jeep oferă o transmisie cu op trepte dezvoltată intern pentru motorul V6 de 3.6 litri, pe când versiunile de 3.0, 5.7 şi 6.4 litri ale lui Grand Cherokee primesc o unitate de la ZF, tot cu opt trepte. O noutate pentru piaţa din Statele Unite ale Americii o reprezintă opţiunea unui motor V6 diesel de 3.0 litri, care asigură un consum mediu de 7.8 litri la sută.

Via Jeep

Comentarii (12)

  • Wrangler
    Reusit faceliftul.Acum si interiorul arata foarte bine.
    14 1
  • am impresia ca italienii s-au inspirat de la Audi in privinta designului farurilor si de la Audi + BMW la designul stopurilor
    3 12
  • Kich :(
    Au stricat si Jeep Grand Cherokee-ul :( a devenit un Kich si cred ca treaba aia cu usor roll-over nu au rezolvat-o.
    3 12
  • @vlad

    Uita-te cu atentie la forma farurilor de la Chrysler 300C si o sa vezi ca de acolo s-au inspirat.Si in caz ca nu stiai,Jeep apartine de grupul Chrysler.
    13 1
  • Jeep Grand Cherokee SRT8, în România de la 76.000 de euro.

    Bai dao in colo, dar ce ma Jeep e o marca atat de buna incat sa pui un pret de 76.000 de euro? Pai de banii astia mai bine imi iau un Range Rover care pe deasupra mai e si o marca PREMIUM. De ce sa dau banii astia pe o NULITATE ca Jeep.
    6 17
  • E printre cele mai frumoase suv-uri de pe piata.Si e foarte capabil in off-road,nu e un suv pt asfalt precum:x5,q7,cayenne...etc.
    10 2
  • @Arb Daca nu stiai si Grand Cherokee e premium si mult mai fiabil ca un Range Rover (poti cauta pe net topuri ale fiabilitatii) si sa vezi cum iau la misto Top Gear Land Roverul ca firma cand vine vorba de fiabilitate. Plus ca Vogue sau Sport sunt sub Grand Cherokee pe teren accidentat. Si oricum mai mult ca sigur ca nu ai 76.000 de euro sa dai pe o masina asa ca zicala "de banii astia imi iau ailalta" e de rasul lumii.
    9 0
  • titsnickers
    @Arb este vorba de unitatea de top de la Jeep, cu motor Hemi de 6.4 l, 5 sec pan la 100 km/h, dar tu cum esti bou si cocalar te repezi ca musca in a calului si compari aiurea cu un range pe motorina, ca atat te duce capul.
    13 4
  • @titsnickers inteleg sa contrazici pe cineva insa cu limbajul pe care-l folosesti mai bine te duci la plimbare
    4 3
  • titsnickers
    @Andy acum pe bune tu nu te-ai saturat de toti ageamii care intra pe AM si comenteaza aiurea fara ca macar sa citeasca stirea? Iti spun ca cei ca Arb nu inteleg un limbaj mai cuminte:D
    6 0
  • dupa mine .... cea mai mare deosebire/cel mai mare avans e la interior ! fata de generatia actuala e "10 clase mai sus" !!! si e f.bine ca iau in sfirsit si ei transmisii de la zf .... poate-or fi mai fiabile ! ca ale lor sint mai slabute ....
    1 2
  • polish faruri
    polish plastic a spus:

    Arata foarte tare fatza de modelul precedent
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru