Esential
4.5 | litri/100 de km va consuma versiunea entry-level a modelului Jaguar XF. |
8.5 | secunde îi vor fi necesare XF-ului echipat cu motor de 2.2 litri să atingă 100 de km/h. |
4.5 | litri/100 de km va consuma versiunea entry-level a modelului Jaguar XF. |
8.5 | secunde îi vor fi necesare XF-ului echipat cu motor de 2.2 litri să atingă 100 de km/h. |
Fanii Jaguar îşi doreau o versiune mai ieftină pentru XF, dar nu îndrăzneau să spere la una de teama obţinereii unui sedan entry-level slab motorizat. Constructorul britanic şi-a asumat însă riscurile şi a anunţat astăzi că va introduce un diesel de 2.2 litri pe actuala generaţie XF.
Cel mai accesibil propulsor va fi disponibil chiar din această toamnă, alături de un facelift care promite modificări discrete la nivelul întregii game. Graţie noului diesel de 2.2 litri, Jaguar va putea pune probleme şi actualului Seria 5, care dispune de un entry-level foarte popular, şi anume 520d.
Jaguar a evaluat foarte bine ideea de downsizing pentru modelul său de segment E şi a pregătit un diesel cu suficient cuplu motor, dar economic în mediul urban, mulţumită sistemului start-stop. Resursele dieselului cu patru cilindri sunt suficiente pentru a propulsa sedanul de la 0 la 100 de km/h în 8.5 secunde. Chiar şi aşa, consumul atinge o valoare medie de 4.5 litri/100 de kilometri şi o valoare a emisiilor de 149 g/km.
Jaguar nu a dezvăluit prea mult informaţii despre capacităţile unităţii de 2.2 litri, însă ne putem aştepta ca motorul să fie asistat de o cutie automată cu şase rapoarte, ca şi celelalte versiuni existente în gamă. Primele speculaţii anunţă 190 de cai şi 420 de Nm sub capota sedanului, asemeni unităţii disponibile pe mai multe modele Land Rover. Alte surse sugerează că ar putea fi vorba chiar de o unitate de 200 de cai, regăsită deja pe Mondeo şi Galaxy. În aceste condiţii, valorile actualului entry-level V6 de 3.0 litri diesel vor creşte şi ele.
via | autoblog
Eu sunt Vasilica si imi place sa lansez flame-uri pentru cei care pun botul...si sunt multi care pun botul
In mesajul de mai sus de exemplu am vrut sa atac acea categorie de persoane care stiu ca motoarele de la Ford sunt facute cu tehnologia PSA si banii Ford (colaborare 50/50), asa ca am lansat un flame cum ca motorizarile Ford (care sunt HDI-uri) sunt mai bune ca cele Peugeot, ca sa rad de cei care se vor certa intre ei...haha eu sunt Vasilica, ma cunoasteti lumea-i mica.
Valorile care se anunta sunt mai bune decat cela ale BMW 520d F10,aia are un mixt de 4,9% la o putere de 184 CP,XF va reusii aceasta performanta de consum,4,5%,la o putere de 190 CP partia datorita utilizarii unei caroserii de aluminiu ce conduce la o grautate mai mica a masinii.