Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii

Publicat Luni, 09.09.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 11
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 1
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii - Poza 2
Jaguar a prezentat prima imagine oficială a lui C-X17 Sport, conceptul care prefigurează primul crossover al mărcii britanice.

Jaguar se pregăteşte să prezinte primul său crossover la Salonul Auto de la Frankfurt. Exponatul englezilor se numeşte C-X17 SUV Concept şi se mândreşte cu noua arhitectură modulară din aluminiu a mărcii englezeşti deţinute de Tata Motors. Până la prezentarea acestei imagini oficiale, cei de la Jaguar prezentaseră un teaser care surprindea o parte din silueta viitorului lor SUV. Încă de la început, acesta avea o alură sportivă şi încerca să implementeze limbajul de design al mărcii pe un tip de caroserie complet nou pentru britanicii de la Jaguar.

În trecut, Jaguar a lăsat să se înţeleagă că acest tip de arhitectură este extrem de versatil şi poate fi folosit pentru mai multe modele din gama sa. Această platformă se va numi Premium Lightweight Arhitecture (PLA) şi ar putea fi folosită de un viitor model sedan entry-level şi un crossover, cel din urmă fiind aşteptat să fie o evoluţie de serie a acestui concept. Vocile din industrie vorbesc despre un crossover compact care să se lupte cu viitorul Porsche Macan.

Urmareste Automarket
Primul SUV al mărcii Jaguar ar fi destinat familiilor tinere cu dare de mână, care ar avea nevoie de spaţiul oferit de acest model şi şi-ar dori un automobil de segment premium, construit de un producător premium cu renume.
Modelul va fi orientat spre sportivitate, latura off-road urmând să fie neglijată de inginerii mărcii britanice.

Via Jaguar


Comentarii (11)

  • Adrian
    Sa inteleg ca va fi un crossover nu un SUV. Era si timpul sa scoata asa ceva. Sunt multi care vor un JAG si din cauza ca nu aveau SUV sau cross...au ales alte marci. O sa se vanda bine oricum. Doar suntem in epoca SUV-urilor nu ? :) Sa se lupte cu viitorul Porsche Macan ? Hm....greu greu. Nu cred ca va putea sa fie la nivelul lui Macan. Dar cine stie...poate indienii baga bani multi si iese mai bine. Om traii si om vedea. Pariez pe Macan ca va fi cel mai bun din clasa mult timp de la aparitie.
    6 14
  • lollll
    Doamnee, sau prostit de tot constructorii astia. Dc doamne iarta-ma nu lasa Land Rover numai pt SUV-uri de lux si Jaguarul pt limuzine de lux ? Ambele fac '' corp comun '' au aceleasi motoare sunt din acelasi grup. Puteau sa fie mai deschisi la minte cand sau gandit la cestia asta.

    Lasa frate LR numai pt SUV-uri si Jaguar numai pt limuzine asa cum ar fi corect sa fie , in plus nu ar avea nimic de pierdut fiindca orikum un LR-RR are la baza aceleasi parti tehnice ca si jaguar.
    5 10
  • @Adrian
    greu cu limbajul tau de lemn....scrisul nu e chiar pentru oricine.
    12 2
  • Jaguar runs DOWN!
    Va avea si asta patru stele?
    1 5
  • Adrian
    @@Adrian
    Exagerezi :)) e pt. toata lumea care gandeste.
    2 2
  • Adrian
    @lollll
    Cum am scris si in primul comentariu.....sunt multi oameni care au bani de un SUV/crossover nou - premium, si vor doar de la o anumita marca. Sa zic ca le place Jaguar ca design. Jaguar sau alte marci daca nu au un SUV (si nu numai) ei pierd clientii. Nu se stie daca isi vor lua Range Rover...poate aleg X3 de ex. Asa ca le ofera posibilitatea tuturor fanilor sa isi aleaga un model care li se potriveste si le place mai mult. Cu cat au mai multe modele in gama cu atat vanzarile cresc la fel si profitul. Nu toti vor masini sport sau limuzine....
    ps. Cu ce deranjeaza daca toate marcile ar avea o gama larga de modele asa cum are Mercedes sau Audi ? Da ! Chiar si cele de lux precum Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Rolls etc.
    Cine e ,,purist'' al marcii'isi va cumpara sport. Cine nu, o limuzina de medie, mare, SUV etc. Dar asta inseamna investitii mari...unii nu isi permit si nu sunt siguri daca vor avea vanzari bune la ele. Dar cu siguranta cereri vor fi.
    6 1
  • @Adrian: pentru asta exista Land Rover! Sunt multi oameni ce vor tocmai Suv/Crossover doar pentru urcat pe borduri, numai, dar numai de la Jaguar, ca de alta marca nu au auzit!
    Da, isi pierd clientii, dar pentru o alta marca DIN ACELASI CONCERN (si anume: Land Rover), iar banii, pana la urma, tot ajung la Ratan Tata!
    0 3
  • Adrian
    @lorinczi.thomas
    Nu ma cobor la nivelul tau sa te injur / jignesc degeaba. Chiar daca meriti toate injuraturile posibile, totusi ma abtin sa o fac. Oricum nivelul tau este mult sub nivelul OCEANELOR (nu al marilor) ! Probail esti un pusti teribilist care viseaza la masini sport ca de alte tipuri de caroserii nu a mai auzit.
    Lumea normala in ziua de azi se orienteaza la o masina utila. Util la o masina inseamna sa aiba spatiu suficient pt. bagaje, sa fie spatioasa, sa aiba o garda la sol inalta pt. a face un drum forestier de munte cu ea atunci cand pleci in vacanta cu prietenii si familia. Sa aiba un motor decent si economic, si daca se poate mai mica decat un SUV pt a te descurca usor in trafic. Asa s-a nascut ideea de crossover.
    In ceea ce priveste conceptia ta cu privire la anumite marci de masini sa nu cumva sa faca ce nu iti place tie e de domeniul PSIHIATRIEI !!
    Nu e frumos sa repet dar poate o sa intelegi si tu pana la urma...
    Sunt oameni pe lumea asta care tin la o anumita marca. Sunt fani sau poate le place ca linie de design. Marca nu are ce pierde daca le ofera ceea ce cauta, fanilor lor din potriva castiga mai multi bani. Asa ca isi maresc gama de modele sa fie pe placul tuturor si sa aiba lumea de unde alege. Ce e rau in asta ?
    Eu de ex. sunt fan Porsche. Ca si caroserie, nu as alege decat SUV sau crossover. Mi-am dorit un Porsche si as fi putut sa il cumpar second pana acum de 10 ori. Nu am cumparat pt. ca nu aveau decat masini sport iar eu vreau o masina utila ! Au scos Cayenne si am asteptat sa apara noua generatie sa le scada pretu la cele vechi. Asta s-a si intamplat dar au anuntat un croosover si m-am razgandit. Nu mai cumpar nici SUV pt. ca astept sa apara Macan-ul. O sa il cumpar evident peste cativa ani de la aparitie. Imi plac mai mult ca SUV-urile pt. ca sunt mai economice si mai practice. Dar vreau doar de la Porsche.
    In concluzie producatorii auto se adapteaza la cererile oamenilor si au numai de castigat. Nu vreu sa imi imaginez un om ca tine la conducerea unei marci auto.....in cativa ani cred ca o duci in FALIMENT pt. totdeauna. Pana atunci ramani la machetele tale cu Ferrari, Lamborghini etc pana te faci mai mare si iti cumperi una. si lasa lumea sa isi spuna parerea si sa respire ca nu iti i a aerul !!
    1 2
  • Adrian
    @ AutoMarket
    Ma bucur ca i-ati modificat postarea....cuvintele folosite de el sunt de mahala si nu au ce cauta pe un asemenea site serios. Merita si banat pt. asta. Din cate am vazut nu e la prima abatere...e mereu cu ,,gura mare '' pe forum. Nu asta ar fi problema dar sa isi tina cuvintele de colt de strada acasa si sa nu mai ,,polueze'' forumul.
    1 2
  • "he, he, he, vrei doar de la Porsche, weee...": Pai vreau si eu un MPV de la Gumpert, na!
    Stai linistit, SI eu "salivez" dupa Dacia Logan (ha, am auzit si de alte tipuri de caroserie)!
    Daca tot vrei masina utila ai la dispozitie Jaguar XF Sportbrake! Cine stie cand il aduc in Romania, oricum eu nu il cumpar!
    Da ce sa te URCI la nivelul meu? De ce sa injuri? Pentru ca Land Rover este PRACTIC divizia de de automobile de teren a lui Jaguar?
    Oricum, toata lumea are libera exprimare chiar daca eu imi expun asa-zisele "baliverne" in zona de commentari!
    PS: nu mai am machete de anul trecut!
    1 2
  • @lorinczi.thomas
    Eu te iert ca m-ai facut idiot si ingrop securea razboiului. Te iert pt. ca esti mai mic ca mine si asa sunt tinerii in general in ziua de azi mai vulgari si cu atac la persoana daca nu le convine ceva. Te sfatuiesc sa nu mai jignesti lumea (chiar si pe forum) si ai sa vezi ca nu mai are nimeni nimic cu tine. Fiecare isi spune parerea, si comenteaza intre ei civilizat daca au opinii diferite. Fata cuvinte jignitoare !!!! Hai noroc si sanatate sa iti dea DOMNUL de toate :) !
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru