CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
După ce Volkswagen a sistat vânzările tuturor motoarelor diesel în SUA după explozia scandalului de manipulare a testelor de emisii, diviziile europene ale Grupului VW reacţionează şi ele la anunţul oficial legat de existenţa la nivel mondial a 11 milioane de maşini cu software-ul problematic.
Italia: 40.000 de maşini TDI Euro 5 se află în stocurile dealerilor
Conform unor informaţii apărute astăzi în presa italiană, Volkswagen Italia a anunţat dealerii să sisteze vânzările maşinilor Volkswagen, Skoda, Seat şi Audi echipate cu motoare 2.0 TDI Euro 5 aflate încă în stocuri. Deşi vânzările motoarelor Euro 5 sunt interzise la nivel european începând cu 1 septembrie 2015, legea europeană arată că aceste maşini pot fi vândute în continuare dacă ele au fost importate în stocuri în ţara respectivă înainte de această dată. Conform statisticilor oferite de jurnaliştii din Peninsulă, în vizorul acestei interdicţii se află 40.000 de maşini aflate în concesiunea dealerilor de pe tot teritoriul Italiei.
Informaţiile din Italia arată că mărcileGrupului Volkswagen ar fi vândut între 2008 şi 2015 în jur de un milion de maşini, însă nu se ştie exact câte dintre acestea au instalat software-ul cu probleme.
Acestea circulă în continuare pe şosele fără restrucţii.Şi Elveţia interzice motoarele deja interzise
O situaţie similară are loc şi în Elveţia, acolo unde autorităţile au anunţat că discută astăzi, luni, 28 septembrie, posibilitatea ca vânzările motoarele 1.6 şi 2.0 TDI de norme Euro 5 să fie blocate la nivel naţional.
Reprezentanţii importatorului oficial al Grupului Volkswagen în Elveţia au anunţat deja că nu există stocuri Euro 5 în curtea dealerilor, astfel că această interdicţie vine după ce legea europeană a intrat deja în funcţiune. În aceste condiţii, singurele maşini care nu vor putea fi vândute în continuare în Elveţia sunt, la fel ca în Italia, cele deja importate înainte de 1 septembrie şi încă nevândute de dealerii privaţi care au dreptul de a cumpăra şi vinde maşini independent de importatorul oficial VW Group.
Cifrele actuale arată că pe şoselele din Elveţia circulă 180.000 de maşini echipate cu software-ul afectat de scandalul Volkswagen, însă acestea nu vor fi afectate în niciun fel de măsura luată de guvernul elveţian.
Belgia: 3200 de maşini, blocate în stocuri
Belgia se alătură şi ea interdicţiei.
Distribuitorul autorizat al Grupului Volkswagen în această ţară, D'leteren Auto, a anunţat că a scos de la vânzare temporar modelele de stoc cu motoare diesel Euro 5 de 1.2, 1.6 şi 2.0 litri. Această mişcare afectează toate cele patru branduri ale Grupului care beneficiază de aceste modele - VW, Audi, Skoda şi Seat, totalul maşinilor blocate în stocuri fiind de 3200 de unităţi.Euro 6 se vinde în continuare
Atât în Italia, cât şi în Elveţia sau Belgia, vânzările actualelor generaţii ale modelelor Grupului Volkswagen nu vor fi deloc afectate, motorizările Euro 6 fiind, spun oficialii Grupului VW, conforme cu normele şi regulile de emisii. Informaţiile oficiale venite dinspre Grupul Volkswagen arată însă că şi acestea au instalat software-ul de manipulare, dar că în aceste cazuri este inactiv şi că nu are niciun efect asupra maşinilor pe care este instalat.
Isi cam luasera viteza in prima jumatate si nu stia lumea de ce :)
Acum intrebarea e: raman tot pe primul loc daca din cate masini au vandut in prima jumatate se scad cele mincinoase ?
Asteptam parerea expertilor TDI-sti.
Stai potolit ca sunt mai multi ''tarani'' in mediul urban decat in cel rural.
De aceea VW va vinde diesel-uri la pret de nimic, numai sa scape de ele si sa nu mai plateasca chirii pe spatii.
Fanii VAG din Romania au prins cel mai bun moment sa se innoiasca foarte, foarte ieftin. Masini noi din toate tarile pe care Europa le interzice vor veni catre Romania in curand. Deocamdata e doar Elvetia si Italia, dar in curand se vor sesiza si tarile vest europene, ma astept chiar si de la Germania sa dea un exemplu in acest sens !
Deci exista o parte buna si una rea in orice criza.
Romanii au fost intotdeauna solidari cu industria auto germana indiferent de scandal, deci ii vor ajuta pe cei de la VW sa-si revina.
Nu uitati de unde ati plecat, va puteti intotdeauna reintorce la origini, la caruta cu roti de dacia 1300 ;)
In timp ce alte tari luminate interzic aceste masini de la vanzare, la noi nu se pune problema pentru ca PROPRIETARII SUNT PREA PROSTI SI IN LOC SA-SI CEARA DREPTATEA EI CONTINUA SA-I APERE PE GERMANI.
Intelegi tu de ce pe la noi nu se poate ? Pentru ca astia mandri cu VW si Haudi la poarta nu vor sa recunoasca ca au fost inselati !
Ei comenteaza in continuare pe aici ca masinile germane "e cele mai tari" in loc sa lase ciocul mic si sa faca ce fac americanii: dau in judecata VW sa-si recupereze paguba pentru ca germanii I-AU INSELAT.
Si inca o chestie...degeaba tot dati din papagal ca fanii vw sunt la pamant, ca masinile lor sunt nu stiu cum, ca asa si pe dincolo....sa fim seriosi mai oameni buni....70 % din masinile VAG din tara asta sunt second-uri, cu motoare euro 3 sau euro 4. Restul modelelor, in mare parte tot second care sunt cu euro 5 is fix-pix. La cate rahaturi si jafuri se tot vand si se aduc la noi in tara, de la orice constructor auto, nivelul de poluare este urias daca e sa vorbim despre mediu si cum e treaba pe la noi. Multe sau putine masini VAG care ar fi cu buba la motor pe la noi prin tara scot norisori roz in comparatie cu jafuri dinainte de 2000 sau de pe acolo, din jurul anilor 2000.
Ganditi un pic inainte de a vorbi fara sens....dar ma rog....e ceva greu pentru multi din tara asta.
Ei le dau cu citez "sictir" masinilor japoneze pline de "probleme reale", in timp ce in Germania ele sunt pe primele locuri la satisfactia clientilor.
Intelegi tu cum sunt unii ? Adica ei isi fac super probleme de sistemele de siguranta la masinile japoneze. Vezi Doamne ca alea "jermane" care umplu santurile, rup stalpii si ajung pe contrasens pentru ca pierd idiotii "controlul volanului" sunt cele mai sigure.
voi ati vazut cate Audi si BMW sunt implicate in accidente ? Cum puteti voi sa vorbiti de siguranta masinilor germane cand nu le pot stapani nici pilotii adevarati.
Deci Tudore, vorbesti cu peretii ca unii sunt dusi cu totul.
Germanii ar trebui sa le ia bani pe prostie, nu sa le dea inapoi. Astia merita sa fie jumuliti de germani. Prostia se plateste scump.
Apropo, daca sunt ceva zvonuri de vanzari de Passaturi noi euro 5 la 10.000euro sa postati aici ca imi cumpar cateva :)))))
Vă înțelegem supărarea, dar pe ce te bazați când afirmați că mașina nemțească e mai bună decât oricare alta de 10 ori. Sigur nu e vreo eroare de soft pe undeva de vă dă așa fix ?
Eu am spus altceva. Am scris ca cei care comenteaza ca VW e o masina proasta doar ca au facut ei smecheria asta cu noxele , sa se uite in garajul lor sau in parcare sa vada ce masini au ei si apoi sa spuna ca un VW nou e o masina de KKO. Aici sunt incluse si masinile germane vechi de zeci de ani pe care unii le au. Nu vb de toti....unii mai au si masini noi. Dar 95% din ei au niste rable. Asa ca ....gura mai mica la ei.
În general oamenii gustă ,,strugurele,, înainte de al achiziționa iar gusturile cumpărătorului nu se discută.
În ceea ce privește alcătuirea ,,strugurelui,, creatorii principali ai ,,boabelor,, sunt cam aceiași.
Restul e ambalajul vânzătorilor (uneori mai luxos) și multă reclamă ptr.,,juniori,,.
Dar eu cred ca asta e doar o gargara ecologista rasuflata ca sa schimbe perceptia generala despre masinile eco-hibride care nu polueaza(comparativ cu cele diesel) si pe care din pacate in curand vom fi toti fortati sa le cumparam si atunci vom regreta masinile cu adevarat "mecanice" cand vom vedea minusurile electronicii moderne aplicate in industria auto care sa fim sinceri e la stadiul de inovatie mai degraba
Sa ma anunti cand faci 18 ani ! Nu de alta dar poate te mai coci la minte.....
-Salutare tuturor, ma numesc Nor Negru,dar prietenii apropiati imi spun Volkswagen..... e buna , nu ??? @scorpionule , ce zici ???