Volkswagen a anunțat la jumătatea lunii martie că precomenzile pentru hatchback-ul electric ID vor începe în 8 mai, iar publicația germană Auto Motor und Sport susține că a intrat în posesia unor detalii suplimentare cu privire la datele tehnice și prețurile de comercializare.
Astfel, versiunea pentru care vor începe precomenzile în 8 mai va fi o ediție specială de lansare, iar aceasta va fi echipată cu un acumulator de 62 kWh.
În schimb, versiunea de bază a lui Volkswagen ID ar urma să folosească o baterie cu capacitatea de 48 kWh și să aibă un preț de pornire de 29.990 de euro. Totuși, cel mai probabil, versiunea de bază va fi prezentată oficial abia în luna septembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. De altfel, constructorul german a confirmat anterior că debutul pentru public al modelului electric va avea loc la Frankfurt.
Pentru moment, singurele imagini oficiale cu Volkswagen ID sunt cele realizate cu prototipurile de test în cadrul sesiunilor desfășurate în Africa de Sud.
Modelul germanilor este "îmbrăcat" în haine de camuflaj, însă știm deja că varianta de serie va prelua marea majoritate a elementelor estetice care au fost integrate pe conceptul expus în 2016 la Paris.Conceptul Volkswagen ID era echipat cu un motor electric de 125 kW (170 CP), dar până acum nu există informații oficiale cu privire la puterea pregătită pentru versiunea de serie. Viitorul hatchback ID va fi primul model electric dezvoltat de nemți având la bază platforma MEB. Arhitectura va fi împrumutată și de ceilalți producători din cadrul Grupului Volkswagen, iar oficialii nemților anunță că platforma este capabilă să integreze acumulatori care vor putea oferi o autonomie cuprinsă între 330 și 550 de kilometri (WLTP).
• aproximativ 48 kWh bateria versiunii de bază
• autonomia versiunii de bazǎ WLTP - cca. 330 km (205 mile)
• autonomia versiunii mai mare WLTP - cca. 450 km (280 mile)
• autonomia versiunii superioare WLTP - cca. 600 km (373 mile)
• Încărcătoare la bord de 7,2 kW sau 11 kW
• Capacitate de încărcare rapidă de 125 kW DC
https://insideevs.com/volkswagen-i-d-hatch-spotted-testing/
eu zic sa mai studiezi. ID e un golf (aproximativ) ca dimensiuni. iar daca zic ca va avea in ciclul WLTP x km atatia va avea. ca in realitate tu dai cat poti si tii si aerul conditionat la maxim, si ai si supe trafic, normal ca nu se mai pupa cu ce zic ei in carte.
Problematic ramane pretul de 30k euro. E dublu fata de un hatch normal in echipare entry. Insa incet incet par sa scada preturile.
VW MINCINOSII PAMANTULUI.