Influența online bate pasiunea: colecționarii auto critică Ford pentru criteriile de alegere a viitorilor clienți Ford GT

de Mircea Meşter
Luni, 08.08.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
6509 doritori s-au "bătut" pe cele 500 de exemplare Ford GT pe care americanii le vor scoate pe piață în următorii doi ani. Ford a ales vedete de pe Youtube sau artiști, dar a ignorat mulți colecționari.

Noua generație Ford GT este unul dintre cele mai interesante modele pe care marca americană le-a pregătit în ultimii ani. Și pentru că Ford nu va produce decât 250 de exemplare pe an, interesul celor care își doresc o mașină cu adevărat specială semnată de una dintre cele mai iubite mărci de peste Ocean a fost direct proporțional. Când ești colecționar și iubești mașinile speciale cu potențial de legendă, un anunț precum cel prin care Ford scoate un supercar de 300.000 de euro și-l oferă în doar 500 de exemplare produse în doi ani te face să-ți ridici antenele.

Problema este că cei de la Ford au ignorat în mare parte colecționarii și fanii hardcore ai mărcii care s-au înscris pe lista de doritori și au trimis chiar și scrisori de intenție, pe care marca americană le-a considerat obligatorii în procesul de selecție. Pentru că unul dintre criteriile importante era potențialul de promovare și influența viitorului client pe rețelele sociale, milionarii cu colecții private low-profile au fost respinși, în timp ce vedete Youtube ale generației tinere precum Schmee150, Deadmau5 sau cântăreața Amy McDonald au trecut testul și vor primi câte unul dintre exemplarele Ford GT produse de constructorul din Michigan.

Esential 6509 doritori s-au înscris pe lista de achiziție a unui Ford GT.
500 de clienți au fost aleși pentru a cumpăra un Ford GT.
Evident, acest mod de a alege a iscat discuții interminabile între colecționari, care au concluzionat că strategia Ford a fost una eronată și lipsită de respect față de cei care au investit până acum în modelele clasice ale mărcii. 

În total, Ford a respins 6009 doritori și a acceptat 500, toți cei 6509 fani ai modelului care și-au arătat interesul fiind anunțați printr-o scrisoare dacă au fost sau nu primiți pe lista scurtă. "Câștigătorii" procesului de selecție se vor obliga prin contract să nu-și vândă mașina pentru o anumită perioadă și să o pună la dispoziția Ford pentru evenimente speciale în cazul în care va fi nevoie de acest lucru.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru