Schimbările structurale la nivelul industriei auto, generate de tendințele de electrificare și noile tehnologii, reprezintă un prilej de optimism pentru producătorii care doresc să se reinventeze și să pornească pe drumul către o ascensiune sustenabilă.
Spre exemplu, Nissan vrea să facă din brandul său Infiniti unul dintre cei mai importanți producători premium, în viitorul apropiat.
Constructorul vrea să mizeze pe mașinile electrice și tehnologiile autonome, astfel încât să ofere mașinilor sale un interior mai spațios, precum și un “aer japonez de simplitate”.
Infiniti susține că, până în 2025, jumătate din vânzările sale vor fi asigurate de mașinile electrice. Deocamdată, piața americană reprezintă mai mult de 50% din livrările Infiniti la nivel global, însă producătorul susține că va continua să își extindă prezența atât în Europa, cât și în alte regiuni.
În România, marca Infiniti nu mai este prezentă pe piață de la sfârșitul lui 2013.
Japonezii au fost reprezentați timp de 4 ani de grupul Autoitalia, însă vânzările slabe au făcut ca brandul Infiniti să se retragă definitiv din țara noastră.Via Autonews
GUESS WHAT
fix pe astea mizeaza si restul producatorilor