In cadrul Michelin Challenge Bibendum, Logan ECO2 Concept a consumat doar 2.72 litri/100 km, un rezultat remarcabil.
Logan ECO2 Challenge, conceptul pe care Dacia si Renault l-a aliniat la startul celui mai cunoscut eveniment al modelelor ecologice, Michelin Challenge Bibendum, a reusit un record de invidiat. Multumita modificarilor aerodinamice si tehnice pe care Automarket vi le-a prezentat in momentul prezentarii conceptului, acesta a reusit sa parcurga cei 172.2 kilometri ai traseului utilizand doar 4.69 litri de motorina. Altfel spus, pilotul profesionist care a stat in spatele volanului a scos un consum mediu incredibil, de doar 2.72 litri/100 km!
Emisiile au coborat si ele direct proportional, rezultatul fiind mult mai bun decat cifrele comunicate de Dacia si Renault dupa omologarea oficiala, in momentul prezentarii conceptului fabricat la Pitesti: 71 de grame CO2/km. Cu mult mai bine decat unul dintre cele mai "curate" modele de pe piata, Toyota Prius (104 g CO2/km)!
Performanta conceptului Logan ECO2 la Michelin Challenge Bibendum, eveniment care tocmai s-a incheiat la Shanghai, in China, este cu atat mai mare cu cat, din cele 74 de modele prezente la startul unei competitii tehnice anexata evenimentului in sine, prototipul romanesc s-a clasat pe locul al doilea la final, dupa Audi A5 3.0 TDI.
Criteriile luate in clacul la stabilirea clasamentului la aceasta categorie au fost acceleratia, performantele la slalom, emisiile sonore so proba de anduranta.
fara 10000 nu are ce cauta la tine acasa si asta pt rezultatu obtinut ;)
Nu imi place Logan dar trebuie sa recunosc faptul ca e un proiect gestionat excelent de Renault pentru publicul sau tinta.
Felicitari Renault. Multumim ca ne-ai scos in lume si nu ne-ai lasat in noaptea tehnologica auto de acum 10-12 ani.
La categoria “Passenger Car Inter City-Production”, podiumul a fost ocupat in ordine de Mercedes E300 Bluetec (locul1), VW Passat BlueMotion (locul 2) si BMW Hydrogen 7 (locul 3).
Au mai existat si categoriile “Two Wheels and Urban Cars”, “Bus”, “Van”, “Delivery Truck”.
Pentru curiosi, rezultatele raliului pot fi studiate la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3700&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007.
Pe de alta parte, la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3701&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007 se pot studia rezultatele testelor tehnice.
Daca e asa cum e specificat aici ar putea sa-l vanda pe piata (motoru e Dieselul de 1.5 85CP cu minore modificari si un pic de modificari la caroserie..
foarte util la aerodinamica cred ca e eleronu DAR SI UN SCUT PE TOATA SUPRAFATA COMPARTIMENTULUI MOTOR CARE SE VEDE IN POZA DAR NU E SPECIFICAT !!
oricum scutul acela ajuta intradevar, impiedicand intrarea aerului, prafului, apei la motor si la reducerea zgomotului !!
am verificat asta pe Ford Mondeo!!!
dupa cum se vede in poze, modificarile aerodinamice sunt insesizabile, iar motorul este unul clasic - nu au cum sa-l faca sa consume asa putin
Sper sa aiba si ceva performante,nu are nici acum da na ,nu poti fii cu toate
Asa luam un Lastun, il tunam de nu mai ramane nik original si zicem ca iauite ce performante tata!!!!
pret.. cred ca sare lejer de 100 00 de euro.. dak se va scoate pe piata..
Pentru Pesimistu ... masina mea merge pe apa ( ma rog , electroliza apei ) de vreo 4 luni. Merge cam 5 litri de apa la 100 de kilometri. Ca sa nu va induc in eroare e vorba de Hidrogen produs direct in masina, in timpul mersului si dozat cum trebuie , dezvolta o putere mult mai mare decat benzina ( nu e recomandat in motoarele dinainte de 1996 decat daca tratezi pistoanele in cap cu Ceramic coating ca sa nu rugineasca).
Iarasi , ca sa nu va induc in eroare eu fac experimentele astea in USA , unde $400 in materiale nu e o avere.
Am dat la cativa aici pe forum planurile pentru cum sa adaptezi o masina pe benzina la hidrogen, dar nu am mai primit nici un email inapoi sa imi spuna care ce si cum a facut cu planurile.
Mi-ar fi placut sa impartaseasca si ei cu noi , aici pe forumuri experimentele.
pas
numai ca este o amarata strategie de marketing care sa sensibilizeze ecologistii.
toti producatorii fac asta doar ca sa arate cat de mult le pasa.
oricum masini ecologice sau care macar consuma foarte putin vom avea niciodata (cel putin nu facute de marii producatori), asta cat timp e destul petrol ... dupa care trecem pe apa, iar la robinet va curge cola, ca apa va costa deoarece e combustibil. deci va rog sa va faceti provizii.
vi sa parut mai interesant comentariul meu decat articolul si acest "raliu"?
eu am un mcv luat din decembrie anul trecut,are 26000km...1.6,16v,105cp...consuma 7,8-8%,asta in conditiile in care reprizele de acceleratie sunt scurte,si ajungi rapid la 100-110 la ora...si schimbi vitezele de la 3200 in sus...daca le schimbi sub,consuma mai mult!
sigur,motorul si cutia nu au nici o tangenta cu industria din romania...spre rusinea noastra!
27l.-1km --consum real
Conditia e sa nu ai pantoful greu.
Recunosc ca stilul nu ma caracterizeaza ,dar se poate.
Asta vara pe Hunedoara Bucurestia am obtinut 4.3 consum mediu , condus normal ;pe autostrada Bucuresti Constanta la 130 km/h constant ,consumul a fost de 5,6l/100km ,normal din punct de vedere aerodinamic Dacia se apropie de o caramida ,si rezistenta la inaintare e proportionala cu patratul vitezei !
PS: cred ca au luat ceva din caroseria Loganului ca sa poata beneficia de "vantul din pupa".
Daca se va vinde, masina nu va fi DELOC ieftina, asa cum cred unii. Deocamdata e mai rentabil sa cumpar un Chevrolet, un Fiat sau altceva MULT mai fiabil ca Logan.
Cu toate astea, e de apreciat efortul lor. Bravo!
Sa te risti aiurea cu SH .... este prea mica probabilitatea sa o nimeresti intr-un stadiu OK, fara defecte ascunse .... asa ca fratilor ganditi mult si cunosteti-va limita buzunarului ca daca nu ....
Daca e ase de prost LOGANU de ce e cumparat in toata europa, o sa fie comercializat si in america etc raman la aceeasi parere ca unii urla de atatea tepe si rog sa nu se mai vaite ca loganu e prost e masina romanuli si nu numai.
Si voi, si astia de la Dacia, si aia de la Renault, imposibil sa scoti un asemenea consum decat instant poate, dar si ala exagerat.
Traseul de 847 km de drum normal de la Constanţa la Oradea (aproximativ 200 km de autostradă, iar restul, drumuri de oraş şi sat, cu coborîri şi un procent de peste 45 la sută porţiuni în urcare – Valea Oltului) a fost acoperit de o Skoda Fabia 1.4 TDI, ce a avut nevoie de 22,05 litri de motorină, rezultînd un consum de doar 2,6 litri/100 km.
Obligatoriu a fost ca viteza medie înregistrată să fie de minimum 60 km/h.
mai baieti prostia se plateste scump!
Acum serios, este meritul francezilor oricat de mult ii urasc eu pe acesti jidani nesimtiti.Ce?Scriu cu caracter antisemit, rasist sau xenofob? Ma doare undeva :) Jos tiganii, na.Revin...LOgan o masina buna pt romanu d erand si nu numai.Daca o si aranjezi putin arata beton.
2l/100 e super dar masina asta e super reglata si nu va fi niciodata de vanzare.Punct
(de dan (19.01.2008, 15:50)
ba frustrat facut din laba scria ca masina a participat la Michelin Challenge Bibendum te las pe tine un ratat sinistru facut din laba sa te lamuresti ce e acel Michelin Challenge Bibendum ca oricum nu meriti explicatii si ca ceilalti sa nu se simta ignorati cam 60% din cei care au postat aici ii rog sa emigreze in germania, sa le mai scada si la aia IQ (Intelligence quotient) ca pe unde ajung dastia ca voi se duce dracu un popor intreg.