La începutul anului trecut, Citroen a dat mâna cu casa de modă Courrèges pentru lansarea unui E-Mehari cu totul și cu totul special. André Courrèges a fost unul dintre cei mai cunoscuți designeri francezi ai secolului trecut, iar brandul acestuia, Courrèges, continuă să fie unul dintre cele mai apreciate din Hexagon.
Noul proiect dezvoltat de cele două companii se numește Citroen E-Mehari Styled by Courrèges și va fi produs în doar 61 de exemplare. Numărul nu a fost ales întâmplător, acesta făcând referire la 1961, anul în care André Courrèges punea bazele casei sale de design.
Prin noul proiect, Citroen anunță și lansarea unei versiuni îmbunătățite a lui E-Mehari. Aceasta promite materiale mai bune, un design nou pentru interior, un sistem de închidere centralizată și airbag-uri. Sub capota lui E-Mehari vom găsi același motor electric de 68 de cai putere, dar cu un cuplu crescut la 166 Nm. Bateria de 30 kWh asigură o autonomie de 195 de kilometri în ciclul NEDC, în timp ce accelerația de la 0 la 60 km/h are loc în 7.3 secunde.
Viteza maximă este de 110 km/h.Versiunea E-Mehari Styled by Courrèges are o caroserie vopsită în negru și un interior care îmbină albul cu aceeași nuanță de negru. De asemenea, garda la sol a crescut cu 20 de mm, în timp ce jantele au acum 15 inch și un design special.
Tapițeria de culoare albă se îmbină perfect cu elementele negre de la interior. Tot albul a fost folosit pe post de fundal pentru a broda logo-ul casei Courrèges, dar și pentru a monta o plăcuță menită să-ți reamintească faptul că mergi cu o mașină produsă într-un număr limitat de exemplare.
Noul Citroen E-Mehari Styled by Courrèges va putea fi admirat în 8 septembrie, cu ocazia Paris Design Week, iar câteva zile mai târziu va fi expus în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
cred ca ar fi avut vanzari bune, doar are o linie similara la modelele Cactus, daca era un model de serie cu un motor hibrid !
sa aiba un sub 9 secunde pana 100km/h (nu 60km/h) si o greutate pana in 1100kg, chiar interesanta !
chiar daca in lumea auto masinile de volum in doua usi, cele city, au cam disparut complet, pentru ca clientii nu prea le cumpara
(vedem cum si Renault Twingo nou, si Citrone C1 nou si Toyota Aygo vin numai cu 4 usi, nu mai vin in modelul de 2 usi !)