Iata noul Renault Megane!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a anuntat ca va lansa la Salonul Auto de la Paris noua geeratiea modelului Megane. Gratie publicatiei spaniole km77.com, care a publicat un set de fotografii oficiale cu noul hatchback francez, putem admira modelul Renault inca dinaintea momentului oficializarii acestuia.
Din imagini observam ca noul Megane a imprumutat liniile de design existente pe conceptul Megane Coupe, prezentat in acest an la Geneva, precum si elemente existente pe noua generatie a modelului Laguna. Desi nu exista informatii oficiale privind gama de motorizari pregatita pentru modelul Renault, zvonurile dau ca sigur motorizari de 1.2 litri, 1.6 litri si 2.0 litri pe benzina si propulsoare de 1.5 si 1.9 litri pentru fanii diesel-ului.
De asemenea, se asteapta ca versiunea de top a noii generatii Megane sa beneficieze de o motorizare cu 225 CP. Pe de alta parte, versiunea entry level a noului Megane va beneficia de noul motor de 1.2 litri TCE, lansat de Renault pe modelul Clio.
Preturile noului model vor fi anuntate de francezii de la Renault odata cu prezentarea oficiala de la Paris.
Via | km77.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Si acum in incheiere, ca sa-i incit putin pe cainii razboinici adepti ai acestei marci.......pai domnilor soferi, obiectiv vorbind, ce masina serioasa din lumea asta poate avea pe capota un romb (vezi renault) sau un desfacator de capace de bere (vezi dacia)?! :P
Lasati prostiile deoparte si cumparati-va masini adevarate care sa va reprezinte.
Oare o masina rapida ma reprezinta? Suntem noi rapizi in ceva?
Oare o masina compacta ma reprezinta? Suntem compacti in ceva?
Oare o masina 4x4 sau o buburuza de oras ne reprezinta cu ceva? Ne regasim macar in aceste masini pe care le conducem?
Cata filozofie Marius pentru o chestie care tine doar de gusturi, de lumea in care traim, de snobism in 90% din cazuri si de buzunar in restul.
Renaul e o fima de magari, sa-ti dau si un exemplu (revizie Renault Clio 1.4, revizie 60 mii km, 38 de milioane), pt. ce pt. un clio de 13 mii de euro ??????).
Sunt niste magari si niste hoti.
De ce sa nu ne uitam la KIA SEED, la Mazda 3 care chiar daca e pe sfarsite generatia asta, tot arata mai bine ca noul Megane, sa vorbim de masina fiabila si ok Auris sau Corolla si cate exemple mai vrei???
P.S. Enigmaticule R, daca vrei sa te urmareasca cineva, iti incepi expunerea folosind 2 de "i" la acel "vi", ca altfel risti sa-ti pierzi credibilitatea... ;) Ca sa nu mai vorbim de "Seed-ul" de la Kia :P
Cat despre Kia "Seed"...cred k arata foarte bine si este foarte fiabila daca vii aici si o lauzi. Eu unul nu am avut norocul sa o vad pana acum. Am condus doar o Kia Ceed. Dar sunt foarte curios sa o incerc pe asta noua..."seed".
Nu imi place ideea de a pune motor de 1.2 litrii pe aceasta masina (Probabil din ratiuni de publicitate, de a avea pretul mic la versiunea de start?).
Seamana putin cu Laguna din fata si nu cu I30.
In ceea ce proveste service-ul Renault, nu pot sa ma pronunt ca nu am avut si nici nu detin un Renault, dar pot sa spun ca service-urile din Romania sunt sub orice critica (datorita romanilor care lucreaza acolo si care conduc treaba). Am avut neplaceri pana acuma cu serviceul la VW, Opel si Hyundai, deci nu mai criticati serviceurile si preturile renault, daca nu ati trecut si pe la case mai mari.
A, la BMW in Cluj se reconditioneaza filtrele de aer (stiti voi, se spala cu benzina) si pe urma se monteaza pe masini venite la revizie si se vand cu t lei. La fel si la altii.
zi excelenta si la cat mai multe S-uri noi pt voi!
combateti fratilor parerile si nu mai jigniti persoana!
altfel, sa nu uitam ca Renault este o companie de stat si niciodata nu se vor ridica la nivelul Peugeot sau Citroen, daca e sa comparam cu marci din aceeasi tara.
N-am fost niciodata dat pe spate de design, comfort sau tehnologie. Poate ca sta bine la capitolul siguranta, dar nu e suficient. Bine, acum sa nu aveti impresia ca ridic in slavi celelalte doua marci. Desi in ultimii 6 ani am condus Peugeot, pot spune ca sunt masini frumoase, ff comfortabile, motorizari ok, f economice, dar extrem de proaste la articulatii si un service de tot r...(cel mai prost). Mari japcari ! Ca toti banuiesc.
Nu stiu ce sa aleg daca ar fi sa schimb marca. Germania sau Japonia/Koreea ?
Si am inteles ca pentru marea majoritate o compacta e frumoasa doar daca aduce cu golful (kia ceed) iar un sedan arata bine doar daca aduce a passat sau a Ax (A4,A6) care mie mi se par aproape cu acelasi design de acum 20 ani.
Asta inseamna marketing imbecil!
Si, in fara de fiabilitatea de mizerie, subscriu si la service dezastruos (cu asteptare la caroserie de 3-4 luni)si la designul "bleg" al modelelor viitoare.
si nu va mai certati atata, fiecare isi cumpara ce masina vrea, eu unu as vrea un bravo sau 308(astea cred ca ma reprezinta), dak ar fi sa aleg o masina doar dupa fiabilitate in mod cert mi'as lua un auris. Spunea cineva mai sus de kia SEED , frate e CEED, nu le mai botezati atata.
renault cred ca au dat'o in bara cu noul lor disegn, oricum sper ca macar sa fie fiabile
La o masina de 12 mii de euro sa coste rvizia de 60 mii de km 900 de euro mi se pare aberant la fel ca si schimbarea distributiei si pompei de apa.
Poate Renault sa fie si frumos, si spatios ca tot o petarda este ca si garatia oferita si asta sunt probleme de fabricant nu de Service Romania.
sincer arata cam de cumparat....
Unii spun ca Renault face si scutere :))))
deci daca am pretentii de la o masina stiu ce vreau sa-mi ofere si totusi imi cumpar renault...mai si comentez.in acest fel cotetul unora este masina ideala pentru altii.
gusturile si preferintele fac diferenta.
toti suntem "critici auto"..dar nu iesim din sfera subiectivismului.
am logan si nu imi place.
rival: 307, focus, auris
alternativa: astra, golf,
http://www.apropo.ro/fun/pamflet/ia-dacia-neamule-o-masina-pentru-taranul-din-tine-3110518
consumul(de la plin la plin in bucuresti) Logan 8-9% in functie de trafic si corsa 6-7%, si evident de corsa nu te rogi sa mearga, cum ar fi la Logan, dar in concluzie eu zic ca logan-ul isi merita mai mult banii.