Iata noua Skoda Fabia!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Skoda Fabia, modelul vandut in mai mult de 1.5 milioane de exemplare in toata lumea, a ajuns la a doua generatie. Constructorul ceh a publicat astazi primele imagini oficiale ale noii infatisari Fabia, deocamdata doar in versiune hatchback.
Primele schimbari evidente se refera la dimensiuni. Astfel, Fabia ajunge la 3990 milimetri lungime, 1640 milimetri latime si 1500 milimetri in inaltime. Spatiul aditional rezultat a fost utilizat pentru imbunatatirea confortului pasagerilor dar si pentru a mari capacitatea portbagajului, care ajunge acum la 300 de litri in configuratie cu cinci locuri si la 1163 de litri cand in functiune raman doar scaunele din fata.
Sub capota care aminteste de liniile lui Roomster, Fabia 2 gazduieste patru motoare pe benzina (1.2 litri/60 CP, 1.2 litri/70 CP, 1.4 litri 16v/85 CP si 1.6 litri 16v/105 CP) si trei diesel (1.4 TDI 70 CP, 1.4 TDI 80 CP si 1.9 TDI 105 CP). Nu se cunosc detalii legate de viitoarele versiuni RS insa se pare ca varianta supersport a Fabiei va primi un FSI de 150 de cai si un TDI de 140 de cai.
Daca inginerii Skoda se lauda cu filtrul de particule DPF pe toate motoarele diesel, cel mai puternic motor pe benzina poate fi cuplat optional la un sistem automat de transmisie Tiptronic.
In ceea ce priveste dotarile de la bord, noua Fabia dispune de un sistem de climatizare automata, de airbag-uri pentru toti pasagerii, de un kit bluetooth si de un sistem audio MP3 cu posibilitatea conexiunii unui iPod.A doua generatie Skoda Fabia va fi prezentata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva, care are loc in primavara.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Acum skoda nu e decat o comfirmare ca montantii negri, senzatia de cabina de avion.....usile inalte in raport cu spatiile vitrate...toate astea constituie un trend.Tot ce spun se bazeaza pe primele 20 de sec aruncate pe cele doua poze.la acest design ii sta f bine evazarea aripilor si niste genti macar de 200.In ansamblu masina e reusita.....sa vedem si preturile.
Oricum nu se compara cu SWIFT
Cred ca asta intereseaza mai mult, pt ca aspectul masinii e placut, chiar simpatic...parerea mea.
eu zic ca daca optional era posibil sa-ti pui climatronic pe vechiul model, acesta ar fi putut in continuare sa fie vandut fara nici un fel de probleme
de ce oare au trebuit sa scoata modelul asta atat de neinspirat....
...dar este reusita.
Ati condus macar vreodata o skoda?
Eu unul astept dupa un astfel de model in motorizare diesel. E o masina mult mai buna decat multe alte marci care se cumpara in draci pt ca sunt mai ieftine.
nici mie nu imi place. toate firmale au facut schimbari major-opel corsa, renault clio, fiat grande punto, sa nu mai vorbim de suzuki swift. sunt curios cum vor arata noile polo si ibiza.
Sorry
Deci imi spune si mie cineva ceva util? :D
Masina raspunde excelent din toate punctele de vedere, demaraj, frana in timp util, ambreiajul cupleaza excelent, schimbator precis (nu trag suficient de el in treapta a doua)
stabilitate perfecta pana la 100-110km/ora.
Am mers cu ea si cu 140 km/ora, parca simti putin vibratiile. (sunt incepator)
Consumul mixt este de 5l/100km la mers cu viteza de 90-100 km/ora
La depasiri nu are suficient svac mai ales cu aerul conditionat in functiune. Este o masina de mers constant 100km/ora cand ajunge la 3000 de ture in viteza a 5-a
Are o servodirectie electro-hidraulica beton, este o incantare la drum lung. Are spatiu suficient si pentru pasageri din spate, interiorul este foarte atragator, de calitate, poti regla volanul si in adancime si pe verticala. Suspensii excelente.
As recomanda o motorizare de 1.4 85 CP (12000 euro) mai ales la un mers mai sportiv cand trebuie sa faci depasiri foarte des sau 1.4 70CP TDI care cred ca are un svac excelent.
O masina super OK iar exteriorul are ff multa personalitate in ciuda celor care i-o contesta ( nu este o masina cu un aspect banal, clasic)