Iata ce scot bulgarii!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ivan Ivanoff, Branimir Dobrev si Ivan Stoyneshky. Acestea sunt numele celor trei designeri bulgari care au creat prototipul pe care il puteti admira in imaginile alaturate si care se numeste I2B Concept Wildcat. Din comunicatul oficial al constructorilor bulgari reiese faptul ca I2B Concept nu se afla la prima incercare creativa, Wildcat fiind al treilea concept realizat de acestia.
Prototipul prezentat deocamdata doar in versiune 3D este un supercar de marime medie echipat cu un motor V8 Turbo de 460 CP si care ii permite lui Wildcat sa accelereze de la 0 la 100 km/h in mai putin de 5 secunde. Aceasta performanta este inlesnita si de faptul ca modelul bulgar are o masa proprie de doar 1200 kg. Nu au fost inca publicate cifre legate de o eventuala productie in serie, insa echipa de designeri va realiza pana la sfarsitul lui martie 2007 o macheta la scara 1/1 care va fi destinata testelor in tunelul aerodinamic. In sfarsit, daca modelul va da satisfactie si se va transforma un prototip rulant, acesta va fi prezentat incepand cu 2009 la cele mai importante saloane auto.
Scopul este simplu: gasirea unui investitor care sa se implice in realizarea proiectului.Pretul de plecare al modelului - in cazul in care acesta se va transforma in masina de serie - va fi de 150.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Honda a dezvăluit două concepte noi în cadrul evenimentului CES din Las Vegas. Cele două concepte anunță două viitoare modele electrice din familia 0 Series și sunt botezate SUV și Saloon. (08.01)
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
In orice caz, nu in Bulgaria si nici in Balcani. Poate s-or fi gandit la milionarii-delicventi din Rusia!
mai bine vinzi 100 de masini pe an si de calitate decat nishte cutii cu motor de megane de acu 7 ani
hai ca nu e ultima generatie a motorului megane.
si loganu' saracul , ultima inventie de anul asta are un amarat de V4..... 100 CP, un coefixient CX de si un tractor e mai aerodinamic, sa nu mai spun ca arata ca vai de capul lui si costa 10 mii, pret la cere cumperi masini
va uitati prea mult la televizor si la filme de genul Need 4 Speed...
vrei ceva mai mult plateste!!! si nu mai comenta atat..
LASA-NE
Intra pe www.i2bconcept.com si du-te la contact. O sa vezi un nume. Ti se va parea superb.
Ce provenienta are motorul ala V8 Turbo de 460 de cai pe care il vor pune pe Wildcat? E facut de ei? Hai sa fim seriosi, nu e rau sa visezi, dar de la desen la realitate e distanta ff mare.
trebuie sa inceapa in vreun fel!
intai proiect, apoi model din lut, teste si apoi promovare! Nu vad unde e problema! Da o sa aiba impedimente dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa o mai faca! Si Porsche Carerra GT este rezultatul a mai bine de 50 de ani de cercetari! De unde stiti voi ca nu o sa conceapa tot ei si un motor sau sa le dea Mercedes licenta pentru un motor AMG! Voi sunteti ca vulpea care nu ajunge la struguri si ziceti ca sunt acri!
Eu sunt designer si stiu cata munca si eforturi se depun! Asa ca mai bine cei carora nu le place masina sa nu o cumpere sau sa nu mai comenteze decat daca au facut sau s-au implicat vreodata in asa ceva!!!
cand dai a 5-a poate schimb a 3-a dar ma mai gandesc
cand pui frana din spate nu ti se vad stopurile daca bate soarele, franele sunt vraiste, la viraje mergi pe doua roti sau mergi cu 10km/h
de ce romanii nu se inghesuie la logan si prefera sa mai pun o mie doua sa isi cumpere mashina?
Omule, intelege, aici vorbim de masini, nu de jucarii, vb de modele aerodinamice si nu de logan care are forma de cutie, poate ca e folositoare la impachetat o carrera, ceva.
Macar cand era solenza, aia era ieftina, cat dadeai atat facea, dar logan cu 10 mii bleah si ma doar inima cand spun asta, ashtia de la renault si-au batut joc de design, de toate