”Piaţa din Europa va rămâne un mediu foarte competitiv în lunile care vor urma. Pentru marca noastră, 2013 a fost un an de tranziţie, în care am cules roadele investiţiilor anterioare, care au început să ofere rezultate pozitive.
Ţelul nostru principal este de a continua creşterea calităţii operaţiunilro noastre, chiar dacă asta înseamnă că nu putem să ne menţinem cota de piaţă. Înainte, eram o marcă de cucerire, majoritatea clienţilor fiind pentru prima dată la volanul unui Hyundai. Acum, vom schimba unghiul de abordare pentru a ne menţine business-ul şi clienţii, în special prin măsuri care să ne ajute să recucerim clienţii vechi atunci când aceştia îşi caută o maşină nouă”, a declarat Allan Rushforth, şeful departamentului de operaţiuni Hyundai Europe. Pentru anul 2014, Hyundai are aşteptări de la noua generaţie a lui i10 şi de la berlina Genesis. În timp ce noul i10 va realiza volume mari în Europa, berlina Genesis este aşteptată să obţină aproximativ 1.000 de unităţi vândute în 2014. Este al doilea cel mai scump model oferit vreodată de Hyundai şi ţinteşte un segment de nişă, piaţa berlinelor premium de segment E.Hyundai se aşteaptă la o cotă de piaţă de 3.5 procente în 2014, pe când ţinta anului 2017 este o cotă de piaţă de cinci procente în Europa. Finele anului curent îi va găsi pe cei de la Hyundai cu o cotă de piaţă europeană de aproximativ 3.5 procente, cu 0.1 puncte mai mică decât cea din 2012.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Zici?
Eu in schimb iti recomand sa te mai gandesti si sa arunci o privire la strategia adoptata de Mazda (motoare relativ mari, aspirate, nu tocmai in "trend" insa cu cucces rasunator).
Nu toti pun botul la ideea de downsize-ing, consum redus, cuplu si alea-alea fiindca pur si simplu nu toata lumea e idioata si superficiala, mai sunt si clienti care mai au cata habar de cum stau lucrurile de fapt.
Lasa-ma dracu cu japonezii aia...atata ii ridicati in slavi si aia sunt mai penibili si mai conservatori pana si decat nemtii.
Macar neamtu daca le deseneaza la fel de nspe' ani iti da tehnologie tata.
E penibil sa vezi pe o mazda de 35000m euro ecrane cu matrice de acu 10 ani si motoare de 2 litri si 120 cp...
http://www.automarket.ro/stiri/mazda-creste-productia-motoarelor-skyactiv-pentru-a-face-fata-cererii-52613.html
@ NONAME
Despre ce vb?...
http://www.automarket.ro/stiri/mazda-noua-generatie-mazda3-este-cel-mai-bun-produs-al-nostru-52915.html
Bijuteriile de 1,5 benzina 100cp si 2 l 120cp,trebuie sa primeasca nobelu'.
Pacat de designer,ala isi merita banii.
Mda,vanzarile o arata,bine ca suntem noi multi si "prosti" degeaba.
Fiti voi destepti cu 17 000e pe 100 cp japonezi ,cautand motive de bucurie ca sunteti "altfel".
nu cu mazda vrea hyndai sa se bata pt ca acum sunt la acelasi nivel, ei vor cu ford, vw chiar si cu francezii, si ca sa`i bati pe astia, trebuie sa fii mai bun si mai ieftin.
in state, e alta mancare de peste.
Mazda a scos intentionat acest model cu doar 120 CP,
Chiar si Audi A4si BMW 3 au motoare de 2 litri turbo diesel care au 120 CP respectiv 116 CP.
e usor sa dai verdicte, e greu sa gandesti !