În cele aproape patru decenii, Hyundai şi-a mărit constant cota de piaţă.
Chiar şi aşa, coreenilor le-au trebuit 19 ani pentru a reuşi să vândă primul lor milion de maşini în Europa. Performanţa s-a îmbunătăţit constant şi ultimul milion de vehicule a fost consemnat în doar doi ani. Pentru a se apropia de clienţii din această zonă a lumii, Hyundai a dezvoltat o infrastructură care include facilităţi de producţie, de cercetare şi motorsport. Suma totală investită se ridică la trei miliarde de euro. Dezvoltarea regională a însemnat ca un procent de 95% dintre maşinile existente în gama europeană să fie gândite şi dezvoltate la centrul special creat la Russelsheim, în Germania, locul naşterii unui alt constructor auto important, Opel.De asemenea, producţia modelelor coreene are loc în proporţie de 90% în Europa, la uzinele Hyundai din Cehia şi Turcia, fiecare cu o capacitate anuală de 300.000, respectiv 200.000 de unităţi.
Pentru a garanta o traiectorie ascendentă şi în continuare, Hyundai a lansat programul de dezvoltare „Product Momentum 2017”.
Acesta presupune lansarea a 22 de modele noi şi derivate în următorii patru ani pe piaţa europeană. Această ţintă le va aduce coreenilor o mult râvnită cotă de piaţă de 5% până în 2020.via newspress (înreg.)
Comentarii (0)