Hyundai a anunţat astăzi numele diviziei sale de performanţă - N

de Sebastian Toma
Marti, 10.12.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Coreenii de la Hyundai au prezentat oficial modelul i20 pe care îl vor folosi începând cu sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri (WRC). Alături de acesta, Hyundai a anunţat şi numele diviziei sale de performanţă.

Esential N este acronimul Hyundai pentru divizia sa de performanţă.
Hyundai a expus astăzi noul său model de competiţie pentru sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri, cunoscut şi sub numele de WRC. Modelul de competiţie debutează în aceeaşi zi cu anunţul privind înfiinţarea unei divizii de performanţă a mărcii Hyundai. Divizia de performanţă de la Hyundai se va numi ”N”, de la prima literă a oraşului în care Hyundai îşi are sediul central, Namyang. Primul model care va purta denumirea N este chiar modelul de competiţie, deşi reprezentanţii Hyundai nu au specificat dacă vor aplica particula ”N” în denumirea clasică a modelului, cum a făcut Volkswagen cu Polo R WRC, sau dacă vor aplica soluţia celor de la BMW şi vor pune litera aferentă diviziei sportive în locul literei ”i” din numele fiecărui model din gamă.

Divizia de performanţă de la Hyundai a mai fost anunţată în trecut, aceasta fiind creată pentru a obţine volume suplimentare pe toate pieţele pe care activează marca din Coreea de Sud şi pentru a dezvolta imaginea producătorului din Namyang.

După cum au demonstrat şi rivalii celor de la Hyundai, o gamă dezvoltată de modelele de performanţă poate fi folosită drept capital de imagine pentru creşterea vânzărilor gamei de volum. În măsura în care Hyundai a venit cu preţuri competitive în Europa, ne putem aştepta ca divizia sa de performanţă să le provoace emoţii constructorilor care au deja o tradiţie în domeniu pe piaţa din Europa.

Urmareste Automarket
Întoarcearea mărcii Hyundai în WRC aduce, pe lângă beneficiul imediat aferent campionatului prin intrarea unei noi echipe de uzină, capital de imagine pentru marca din Coreea de Sud şi know-how pentru inginerii diviziei de performanţă. Pe deasupra, Hyundai a inaugurat în 2013 un centru de testare la Nurburgring, care va fi implicat puternic atât în dezvoltarea modelelor de volum, cât şi în dezvoltarea modelelor de performanţă.

Via Autocar | Hyundai

Comentarii (3)

  • inexorabil
    Mda, ce sa zic? Hyundai urca vertiginos spre piscuri, urmand sa depaseasca GO la un moment dat si sa intre in galeria selecta a "triadei" vanzarilor globale..Bomboana de pe tort trebuie sa fie o participare (nu fara urme) in principala demonstratie de forta sportiva, WRC.
    VAG si Toyota, sa nu stati prea linistite!...si nici BMW pe partea premium (am studiat Kia Optima gen. III de aproape...mi-a luat aerul, nu alta). Coreenii par mai catolici decat papa, adica mai vizionari decat chinezii, plus ca promit o fiabilitate de invidiat.
    14 2
  • Intr-adevar Hyundai-Kia au urcat enorm si au avut in 2012 10% din piata europeana (mai mult decat dublu fata de grupul Fiat si peste Renault + Dacia, Ford sau GM). Coreeni bat unii europeni la ei acasa si le arata americanilor cum poti avea succes pe o piata externa, insa asta inseamna la urma urmelor competitivitatea rezultata din globalizare.
    11 0
  • e simpatic "N" e destul de aproape de "M" nu numai in Alfabet...
    Totusi coereenii sunt de treaba, daca erau chinezi dadeau sigur numele "m"..:))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru