Divizia de performanţă de la Hyundai a mai fost anunţată în trecut, aceasta fiind creată pentru a obţine volume suplimentare pe toate pieţele pe care activează marca din Coreea de Sud şi pentru a dezvolta imaginea producătorului din Namyang.
După cum au demonstrat şi rivalii celor de la Hyundai, o gamă dezvoltată de modelele de performanţă poate fi folosită drept capital de imagine pentru creşterea vânzărilor gamei de volum. În măsura în care Hyundai a venit cu preţuri competitive în Europa, ne putem aştepta ca divizia sa de performanţă să le provoace emoţii constructorilor care au deja o tradiţie în domeniu pe piaţa din Europa. Întoarcearea mărcii Hyundai în WRC aduce, pe lângă beneficiul imediat aferent campionatului prin intrarea unei noi echipe de uzină, capital de imagine pentru marca din Coreea de Sud şi know-how pentru inginerii diviziei de performanţă. Pe deasupra, Hyundai a inaugurat în 2013 un centru de testare la Nurburgring, care va fi implicat puternic atât în dezvoltarea modelelor de volum, cât şi în dezvoltarea modelelor de performanţă.Via Autocar | Hyundai
VAG si Toyota, sa nu stati prea linistite!...si nici BMW pe partea premium (am studiat Kia Optima gen. III de aproape...mi-a luat aerul, nu alta). Coreenii par mai catolici decat papa, adica mai vizionari decat chinezii, plus ca promit o fiabilitate de invidiat.
Totusi coereenii sunt de treaba, daca erau chinezi dadeau sigur numele "m"..:))