Honda, Toyota, Nissan şi Subaru şi-au închis temporar fabricile din Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Patru producători de automobile din Japonia au avut activitatea perturbată din cauza cutremurului care a avut loc în Oceanul Pacifc. Fabricile unor constructori au fost avariate, în timp ce alte uzine au rămas fără curent electrice. Seismul este cel mai puternic care a lovit Japonia în ultimul secol şi a lovit la 14:46 ora locală. Epicentrul acestui cutremur a fost la 130 de kilometri de Sendai, localitate aflată la nord de Tokyo.
Toyota, cel mai mare constructor de automobile din lume, a închis temporar trei fabrici din cauza acestui dezastru natural. Producătorul din Tokyo deschisese la începutul anului o fabrică în prefectura Miyagi, uzină a cărei activitate principală era producţia de modele Yaris, iar activitatea a fost întreruptă fără incidente din cauza seismului. La ora 17:00 (ora Japoniei) producţia a fost reluată, iar niciun angajat nu a fost rănit din cauza seismului.
Cei de la Honda nu au fost atât de norocoşi. Seismul le-a închis două fabrici, iar un angajat în vârstă de 42 de ani a fost strivit de un perete care a căzut la centrul de cercetare şi dezvoltare situat în prefectura Tochigi. Alţi 30 de angajaţi Honda au fost răniţi uşor în urma acestui cutremur.
Nissan a închis patru fabrici, inclusiv uzinele din Tochigi şi Kanagawa, alături de fabricile de motoare din Kanagawa şi Fukushima. Doi angajaţi au suferit răni minore, iar compania din Yokohama a suferit câteva incendii mici la fabricile din Tochigi şi Iwaki. Mai multe facilităţi Nissan au rămas fără curent electric din cauza cutremurului şi a fenomenelor care au avut loc în urma acestuia.
Fuji Heavy Industries Ltd, proprietarul mărcii Subaru, a închis cinci fabrici. Cei de la Subaru nu au avut pagube materiale, iar angajaţii lor nu au raportat răniri. Conaţionalii de la Suzuki nu au publicat nicio informaţie privind uzinele sale, iar producătorii Mitsubishi, Yamaha şi Kawasaki sunt în aceeaşi situaţie. Sunt şanse mari ca uzinele şi facilităţile acestora să nu fie afectate de cutremur şi de efectele acestuia.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul fostei emisiuni Top Gear. Modelul exotic al mărcii britanice este cea mai rapidă mașină de serie pe acest circuit. (31.03)
-
Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo, va prelua din nou conducerea mărcii suedeze după ce Jim Rowan, actualul șef al mărcii, și-a dat demisia. Anterior, Samuelsson a fost CEO-ul Volvo vreme de 10 ani. (31.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
discriminare!! :))
Off topic:
Eu am terminat Facultatea de Geografie. Am invatat depre cutremure, iar cand am auzit de 8,9 am crezut ca e o informatie gresita. Nici la facultate nu auzit vreun profesor de un asa cutremur. Cel mult 8-8,5. Imi pare foarte rau de japonezi.
Stai linistit,Japonia nu reprezinta o buna comparatie alaturi de Rusia,SUA,sau chiar China...Japonia a copiat absolut tot ceea ce a vazut in restul lumii mai bun,ajungand la un nivel destul de inalt.Nu pot sa nu apreciez faptul ca sunt baieti destepti.Bravo lor!
In legatura cu seismul,imi pare rau pentru cei care si-au pierdut vietile si pentru familiile lor.Daca vom continua pe acelasi drum sinucigas va trebui sa ne obisnuim cu acest gen de intamplari.
Zice-ti mersi ca nu a fost la noi ca la cum este statul Roman a-ti fi trait printre daramaturi.