Honda HR-V a primit un facelift în vara acestui an, iar constructorul japonez anunță acum că pregătește lansarea unui pachet Sport pentru SUV-ul subcompact.
Principala noutate a lui Honda HR-V Sport va fi sub capotă, întrucât SUV-ul subcompact va utiliza un motor turbo pe benzină VTEC cu capacitatea de 1.5 litri care generează 182 de cai putere. Unitatea de propulsie este împrumutată de la Honda Civic.
Utilizat împreună cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, motorul oferă un cuplu maxim de 240 Nm între 1.900 - 5.000 rpm, însă valoarea maximă a cuplului scade la 220 Nm între 1.700 - 5.500 rpm în cazul alegerii unei cutii de viteze CVT.
O altă noutate este reprezentată de tehnologia Performance Damper, care permite îmbunatățirea stabilității în viraje și la schimbarea bruscă a benzii, dar permite și reducerea vibrațiilor atunci când drumul este denivelat. De asemenea, inginerii promit și o îmbunătățire la nivelul direcției prin intermediul sistemului Agile Handling Assist.
Pentru a diferenția noua versiune de restul gamei, Honda a introdus și câteva elemente specifice de design.
Printre ele se numără un finisaj negru pentru grila frontală și o bară de protecție spate mai agresivă, dar și existența a două guri de evacuare, jante din aliaj de 18 inch cu design exclusiv și capace negre pentru oglinzile laterale.Producția noului Honda HR-V Sport va începe în luna decembrie, iar primele livrări sunt programate pentru primăvara anului 2019.
La lansare, Honda HR-V facelift era disponibil într-o singură versiune de motorizare, cu o unitate pe benzină i-VTEC de 1.5 litri și 130 de cai putere care oferă un cuplu maxim de 155 Nm la 4.600 rpm.
Via Honda
Suzuki a avut mare succes cu versiunea Sport Vitara, deci de ce nu si Honda.
Totusi au ratat ocazia sa inlocuiasca fosila aia de tableta Android din bord. Au in bancul de organe versiuni mult mai performante. Vedeti un review cu Accord-ul american sa vedeti la ce ma refer.