Honda HR-V Sport: SUV-ul subcompact primește un motor turbo pe benzină de 1.5 litri și 182 de cai putere

de Daniel Popescu
Joi, 29.11.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda HR-V va fi disponibil din primăvara anului viitor și cu un motor turbo pe benzină de 1.5 litri și 182 de cai putere, la care se adaugă tehnologia Performance Damper care îmbunătățește stabilitatea în viraje.

Honda HR-V a primit un facelift în vara acestui an, iar constructorul japonez anunță acum că pregătește lansarea unui pachet Sport pentru SUV-ul subcompact.

Principala noutate a lui Honda HR-V Sport va fi sub capotă, întrucât SUV-ul subcompact va utiliza un motor turbo pe benzină VTEC cu capacitatea de 1.5 litri care generează 182 de cai putere. Unitatea de propulsie este împrumutată de la Honda Civic.

Utilizat împreună cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, motorul oferă un cuplu maxim de 240 Nm între 1.900 - 5.000 rpm, însă valoarea maximă a cuplului scade la 220 Nm între 1.700 - 5.500 rpm în cazul alegerii unei cutii de viteze CVT.

O altă noutate este reprezentată de tehnologia Performance Damper, care permite îmbunatățirea stabilității în viraje și la schimbarea bruscă a benzii, dar permite și reducerea vibrațiilor atunci când drumul este denivelat. De asemenea, inginerii promit și o îmbunătățire la nivelul direcției prin intermediul sistemului Agile Handling Assist.

Pentru a diferenția noua versiune de restul gamei, Honda a introdus și câteva elemente specifice de design.

Printre ele se numără un finisaj negru pentru grila frontală și o bară de protecție spate mai agresivă, dar și existența a două guri de evacuare, jante din aliaj de 18 inch cu design exclusiv și capace negre pentru oglinzile laterale.

Producția noului Honda HR-V Sport va începe în luna decembrie, iar primele livrări sunt programate pentru primăvara anului 2019.

La lansare, Honda HR-V facelift era disponibil într-o singură versiune de motorizare, cu o unitate pe benzină i-VTEC de 1.5 litri și 130 de cai putere care oferă un cuplu maxim de 155 Nm la 4.600 rpm.

Via Honda

Comentarii (5)

  • someone
    cx-3 ai grija , si nu numai tu. in clasa suv-urilor mici cred ca honda e acum cel mai puternic,nu?
    0 1
  • Binevenit motorul asta pe HRV! Mi se pare de bun simt daca tot oferi unitatea de 1.5 in varianta aspirata, sa pui la dispozitie si varianta turbo pentru cine e dispus sa cheltuiasca 1K in plus la pretul de achizitie.
    Suzuki a avut mare succes cu versiunea Sport Vitara, deci de ce nu si Honda.

    Totusi au ratat ocazia sa inlocuiasca fosila aia de tableta Android din bord. Au in bancul de organe versiuni mult mai performante. Vedeti un review cu Accord-ul american sa vedeti la ce ma refer.
    2 1
  • gabriel
    ... chia si cu hrv-ul american...au pus o unitate cu buton de volum rotativ si cu softul de la civic...
    0 0
  • Mda, pacat ca nu mentioneaza stirea asta ca motorul asta are un defect de design din cauza caruia se amesteca uleiul cu benzina. Consumer Reports are materiale pe tema asta. In China si SUA Honda a avut probleme mari pentru motorul asta. Ca intotdeauna, motoarele turbo se dovedesc inferioare la fiabilitate celor aspirate natural.
    2 3
  • SparkPlug
    @sam93. Problema pe care o mentionezi este prezenta pe noul CRV a carui versiune de motor functioneaza dupa o cu totul alta harta decat pe civic si hrv. Problema a fost raportata de consumatori care parcurgeau distante foarte scurte, motorul nereusind sa ajunga la temperatura de functionare. Astfel prezenta benzinei in ulei se datoreaza exclusiv procesului de condensare care apare la contactul pe peretii reci ai cilindrului. Problema asta va fi foarte des intalnita pe noile generatii de motoare pe benzina pentru ca maparea este foarte greu de realizat la rece. Este nevoie de o imbogatire a amestecului pentru a aduce in fereastra optima de functionare cat mai rapid GPF ul(gasoline particulate filter). Cam asta e situatia cu motorul asta. Probleme de genul pot aparea si pe motoare mai vechi. Se stie orice motor are de suferit daca este esxploatat pe distante foarte scurte si nu se incalzeste.Toata problema se va rezolva printr-un update de soft care apare acum la sfarsitul anului. Insa pentru Civic si hrv stiu ca nu va fi cazul.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru