Honda Civic Type R Concept II este unul dintre exponatele anunţate de marca niponă pentru standul său de la Salonul Auto de la Paris. După cum spune şi numele, este vorba despre al doilea concept care prefigurează viitorul Civic Type R de serie, primul din istoria modelului echipat cu motorizare turbo. De data aceasta, conceptul este vopsit într-o nuanţă specială de albastru, dar nu remarcăm nicio altă schimbare faţă de primul concept Civic Type R. Ambele concepte sunt apropiate de producţie, după cum au subliniat şi cei de la Honda, dar modelul de serie încă se lasă aşteptat.
Honda Civic Type R, conceptul apropriat de producţie anunţă o nouă eră pentru marcă
Reprezentanţii Honda spun că noul Civic Type R va fi cel mai rapid model din istoria mărcii, incluzând în comparaţie modelele Integra, Accord şi chiar NSX care au purtat titulatura "Type R", a explicat Suehiro Hasshi, coordonatorul proiectului de dezvoltare a noului Civic Type R. Printre dotările speciale ale acestuia se numără şi butonul "+R" de pe volan, care modifică răspunsul motorului la acceleraţie, comportamentul direcţiei şi fermitatea celor patru amortizoare adaptive. Activarea funcţiei +R va scoate la lumină caracterul dinamic al modelului pentru situaţiile în care şoferul doreşte să profite la maximum de cei peste 280 CP din dotare.
Cât timp modul "+R" va fi dezactivat, noul Civic Type R va fi un model cu un comportament docil, pretabil pentru naveta zilnică.Honda Civic Type R - noua generaţie introduce primul motor VTEC Turbo de 280 de cai putere
Via Honda
DAR, sa aiba performate peste cele ale lui NSX (in variatna Type R) ma cam indoiesc!
0-100 km/h 4,4 (4,6) s si 270 km/h viteza maxima sunt valori greu de obtinut cu un hatchback cu tractiune fata (de serie).
e vorba sa fie mai bun ca timp pe nurburgring si asta nu tine de 0-100 si nici de viteza maxima.
pe de alta parte nsx nu facea 0-100 in 4,4-4,6; era cam 5,5