Odată cu lansarea noului Civic Tourer în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, în luna septembrie, Honda a introdus şi o serie de modificări estetice şi mecanice pentru varianta hatchback, existentă deja pe piaţă.
Honda Civic Tourer - detalii şi fotografii oficiale
La două luni de la debutul german, Honda Civic hatchback se pregăteşte să debuteze comercial în Europa cu un aspect frontal uşor revizuit graţie plasticului lucios inclus la nivelul spoilerului. Acesta este folosit şi la nivelul eleronului şi al spoilerului posterior, dar şi pentru a sublinia mai bine pasajele roţilor. Roţi care vin acum cu jante din aliaj, cu design nou şi dimensiuni de 16 inch. Nu lipsesc geamurile fumurii.
Interiorul a primit cusături albe la nivelul scaunelor, al volanului şi al levierului, precum şi inserţii din aluminiu la nivelul suportului pentru pahare. Honda încearcă să păstreze acelaşi motiv ca şi la exterior, utilizând plastic negru lucios ca inserţie.
Lista de elemente de siguranţă se îmbogăţeşte cu avertizare pentru părăsirea benzii de mers, cu sistem de monitorizare a unghiului mort şi de recunoaştere a semnelor de circulaţie.Versiunea 2014 aduce şi o serie de modificări mecanice.
Cea mai importantă are legătură cu sistemul de direcţie asistat electric, recalibrat pentru a oferi ceva mai mult control la viteze mari de deplasare. Amortizoarele faţă şi spate au fost şi ele ajustate pentru a garanta o manevrabilitate mai bună. Toate aceste modificări au fost aduse ca răspuns la cererile clienţilor Honda.Noul Civic hatchback este programat să ajungă la dealerii europeni începând cu ianuarie 2014.
Nu de alta da au trecut vreo 13 ani din el deja si astia tot in epoca de piatra sunt ....
Tehnologie tata..ce sa mai
vai vai...
Alea cu elemente de siguranţă sunt de ani de zile pe alte marci(considerate sub ei ca si calitate/imagine)- vezi citroen de exemplu asa ca nu la accept ca si argument :)
Tu cu siguranta nu sti ce inseamana Honda
In ritmul asta in 5-10 ani vor parasi piata europeana ceea ce e mare pacat pentru o marca cu asa o istorie...
@eu: tu stii cumva ca Honda se poate lauda lejer ca detine cele mai fiabile motoare din lume ? Cu mult mai fiabile decat toate marcile germane la un loc ? Ai idee cam cate Honda ajung in service cu probleme la motoare si cate Audi de exemplu ?
Deci eu zic ca decat sa faca mult si prost ca germanii si francezii, mai bine sa o tina pe linia japoneza cu motoare vechi cum are si Toyota si bune ca te tin o viata.
Asta ar insemna ca noul 2.0 de la Mazda in varianta de 120cp e de la facerea lumii. Cu toate astea, intr-un comparativ direct cu 1.4 tsi de 122 cp, il bate la toate capitolele, mai putin impozitul pe cilindree.
marile branduri honda si toyota cu masinile lor mai insipide decat vag-urile si fanii lor dresati!
vai de capu vostru!
pe principiul asta toti ar trebui sa ne luam niste neveste naspa si urate cu "componente" testate ca sa fim siguri ca nu ne-o fte altu :)))
Prrafffff
Departe de mine de a fi fanul infocat al vreuneia dintre cele doua marci, dar nu m-am putut abtine sa nu observ cam cum stau lucrurile...
Intrati pe cele cu Vagine si alte cele si laudatile pana le dati kilometrajul peste cap.
In primul rand dieselul de 1.6 Honda este recent lansat, oricum dupa Bmw, dar nu asta conteaza, chiar este un motor bun si cu cifre chiar ceva mai bune, conteaza altceva, anume ca faci niste confuzii voite sau nu, Efficient Dynamics la Bmw are 5-6 ani, n-a spus nimeni ca acel motor reprezinta intruchiparea tuturor cunostintelor dobandite de Bmw in 30 de ani de diesel, sunt multe alte motoare care reprezinta incununarea acestei experiente, apoi nu stiu ce mare fast a fost la lansarea lui 116d ED, acest program, Efficinet Dynamics se foloseste pe toate modelele si motorizarile, iar ca idee este un pas inainte fata de ceea ce era inainte. Totusi criticile la adresa japonezilor in privinta unor motorizari nu sunt chiar deplasate, ( unele da), in sensul ca-n Europa trebuie sa schimbi ceva si sa te adaptezi cerintelor, sunt taxe din ce in ce mai mari, nu poti sa te mai incapatanezi cu 2.0 si 2.2 si puteri destul de mici pt vesnica fiabilitate de 500 de mii de km in conditiile in care majoritatea nu depasesc 250 de mii cu-o masina, trebuie sa ofere mai multe motorizari, apoi se mira unii ca nu prea le vad pe strada, nu doar la noi, in multe tari din Europa.
Nici nu ma mira ca amarata de dacie a ramas 100 de ani in acelasi stadiu de dezvoltare si voi criticati motoarele Honda. Nici daca a-ti fi adunat toata tara asta plina de isteti nu a-ti fi reusit ce au reusit japonezii.
Acuma am vazu cat e cel mai scump Civic 1.6d si care e pretul de pornire la BMW 116d ED. Cu toata tractiunea spate si cu tot aerul de premium pe care se presupune ca-l degaja BMW-ul, o alegere mai rationala mi se pare Civic-ul...
Clientii acestei clase sunt de alta parere, rational sau nu seria 1 este alegerea mult mai des intalnita in Europa fata de Civic, una cu aere de premium si alta 100% premium, desigur, dar dupa ce ce se conduc cele doua modele, raman niste diferente care conteaza si care nu se vad in datele tehnice, binenteles ca poti sa spui ca e doar emblema si marketingul, dar nu e chiar asa.