În 2017, Grupul Volkswagen a comercializat la nivel global 10.74 de milioane de mașini, cu 4.3% mai mult față de anul 2016. Este cel mai bun rezultat realizat până acum de nemți.
Sunt șanse mari ca Grupul Volkswagen să rămână cel mai mare constructor auto din lume și în 2017, întrucât estimările oficiale făcute de Toyota se opreau la 10.354.000 de vehicule. Aceste estimări au fost anunțate de japonezi în 20 decembrie 2017, rezultatele oficiale urmând să fie publicate la începutul lunii februarie.
În 2017, pe piața din Europa, Grupul Volkswagen a livrat 4.3 milioane de mașini, cu 3.3% mai mult față de 2016. În America de Nord, nemții au livrat 976.400 de mașini, în creștere cu 4% comparativ cu 2016. Piața din China a reprezentat punctul forte pentru germani. În 2017, 4.2 milioane de mașini (+5.1%) au fost livrate publicului din China.
"Suntem recunoscători pentru încrederea acordată. Vom face tot ce putem pentru a satisface și pentru a depăși așteptările clienților din întreaga lume", a declarat Matthias Muller, CEO-ul Grupului Volkswagen.
Via | Volkswagen | Toyota
:))))
Ai dreptate, insa unora le place comunismul.
PMC-ul probabil nu isi da seama (orbit fiind de sigla) ca samsarii, dealerii, service-urile VAG, etc. traiesc nemeritat de bine de pe urma unuia ca el.
Si ca PMC nu sunt putini.
Cel mai important: ce are comunismul cu toata povestea? Stii ce e ala comunism?
Referirea mea PMC era la marca asta (nu la sistemul propriu-zis) ce e dorita de clasa noastra muncitoare precum odinioara Dacia prin anii 70. :)
Am trait ceva ani in comunism...
Sper sa-ti fi lamurit la ceea ce era ,,mai important,, ptr. tine.
Multe persoane din lumea aceasta, din țări diferite, cu posibilități diferite și cu o cultura auto diferită au avut această alegere iar suma lor dă cifra totală...restul este cancan, iar din partea unora acest cancan este și de proastă calitate deoarece fac încadrări și afirmații de tip general față de persoane pe care nu le cunosc doar pentru că nu au aceeași opțiune cu a lor...care este din păcate în știință este un element de intoleranță și incultură.
Uof-uof mama cari-m-ai facut.Cat i-am suduit tot anu', le-am zis si carnatz afumatz si iaca pocinog. In 2016 si 2017 locul intai la vanzari.dupa ce in 2015 m-am facut critza de bucurie cu dizielgheit.
Cum spuneam, cainii latra, caravana trece. Lumea are acces la informatii si nu mai sunt atat de usor de prostit cu JD Power si Consumer Reports. VW face masini beton si probabil asa o vor tine pana cand omenirea o sa descopere altceva.
Pana una alta, Liecsus a picat pe locul 3 in America. Curand or sa faca rocada cu Audi iar lucrurile isi vor intra in normal.
Bravo VW!!! Chiar aveau nevoie de o poveste de success sa mai inchida gura coabelor. Macar pentru 2 minute.
la Toyota este doar Toyota si divizia sa premium Lexus.
In aceste conditii intrebarea este care pe care - Wolksvagen vs Toyota?