Google: "Maşinile noastre autonome au cumulat peste 480.000 kilometri fără accidente"
Maşina autonomă de la Google are un motor electric şi o viteză maximă limitată la 40 km/h.
Bancheta spate, torpedoul, oglinzile şi sistemul audio au fost eliminate. În plus, partea frontală este construită din materiale moi şi uşor deformabile pentru a minimiza rănile pe care le-ar putea suferi un pieton sau un ciclist care s-ar putea lovi de respectivul vehicul, inginerii Google mergând atât de departe încât până şi parbrizul este flexibil. Limitarea vitezei maxime a maşinii autonome construite de Google are rolul de a limita energia cinetică implicată într-un accident cu aceasta, deci şi potenţialul distructiv al acesteia. În ceea ce priveşte design-ul, americanii spun că au optat pentru forma de gondolă şi aspectul prietenos pentru a minimiza temerile celor care văd acest vehicul.9% dintre mașinile vândute în lume în 2035 vor fi complet autonome
Studiu: consumatorii nu sunt interesaţi de vehiculele autonome
La fel ca în cazul smartphone-urilor pe care le comercializează, maşina autonomă nu va fi produsă de Google, ci de un partener al companiei, atunci când va fi momentul pentru o versiune de serie. În această direcţie, cei de la Google şi-au anunţat disponibilitatea pentru o colaborare cu o companie deschisă la idei noi în această direcţie. Până atunci, americanii vor testa maşina pe drumurile publice, odată ce legislaţia le va permite acest lucru. În ciuda faptului că vehiculul are două seturi de sisteme de comandă a frânelor şi a direcţiei, primele prototipuri care vor circula pe drumurile publice vor fi echipate şi cu volan, pedală de frână şi pedală de acceleraţie, pentru ca inginerul care va fi la bordul lor să poată interveni într-un caz extrem.Experţii MIT: "Un accident cu maşina Google ar putea închide întregul program"
PRIMA PLIMBARE CU MAŞINA FĂRĂ VOLAN DE LA GOOGLE
CUM FUNCŢIONEAZĂ SISTEMUL DE CONDUCERE AUTONOMĂ
VECHEA MAŞINĂ AUTONOMĂ DE LA GOOGLE
Via WCF
- iti trimiti copii la scoala
- esti inca adormit si cafeaua se raceste
- ai o discutie pe net/teleonica ce nu sufera amanare
- don'soara trebuie sa-si faca make-up-ul
- pentru ca 2-3 ore pe high-way pot deveni o rutina zilnica sora cu nebunia
- pentru ca...taxiuri :)
si sunt alte "n" situatii in care masinii i se poate lasa controlul temporar/total pentru ca societatea, cu toate ca depinde de transport si viteza, mai are si altceva de facut.
PS,....iar tehnologia din spatele unei astfel de masini poate avea si alte destinatii