Informaţia vine dinspre jurnaliştii de la Bloomberg, care au realizat un interviu cu Steve Girsky, vicepreşedintele GM.
Acesta a confirmat faptul că Dan Akerson, CEO-ul General Motors, a construit o echipă care să analizeze evoluţia Tesla, deoarece "Tesla poate produce deranj şi poate afecta GM". Echipa specială trebuie să se concentreze asupra acţiunilor întreprinse de Tesla şi să acţioneze în funcţie de acestea. "Dan Akerson crede că Tesla poate fi un element perturbator dacă nu suntem atenţi", spune Girsky.Modelul de business al celor de la Tesla este complet diferit de cel al General Motors, însă interesele celor două companii se intersectează în zona maşinilor electrice. General Motors a scos pe piaţă în 2010 modelul Chevrolet Volt (Opel Ampera), acesta fiind motorizat electric şi ajutat de un motor pe benzină utilizat pentru creşterea autonomiei. Tesla Model S este însă un model pur electric, iar Tesla nu consideră că hibrizii sunt soluţia pentru industria auto de astăzi: "Elon Musk spune tot timpul că modelele hibride sunt ca un animal care poate să trăiască şi pe uscat, şi în apă, doar că nu se dedică niciodată complet unuia dintre aceste medii", spune Jochen Rudat, unul dintre managerii Tesla, într-un interviu acordat germanilor de la Automobil Produktion.
Îngrijorarea celor de la GM vine după ce, deşi Chevrolet Volt a fost cel mai bine vândut model cu încărcare la priză în lume în 2012, primul sfert al anului 2013 a văzut o răsturnare de situaţie, cu Tesla Model S - care în SUA costă dublu faţă de Volt - urcând pe prima poziţie a vânzărilor.
In prezent nu exista masina electrica mai evoluata decat Model S.
Toti marii constructori se tem de micuta companie americana.
Inca ceva,multi bateau apa in piua pe aici ca Leaf e cea mai vanduta masina electrica din lume. Realitatea e alta:'' Chevrolet Volt a fost cel mai bine vândut model cu încărcare la priză în lume în 2012''.
Bineinteles,carcotasii vor spune ca de fapt Volt e hibrid si bla,bla...
Azi am primit contractul pt manere de portiere pt 70000 de masini pe an.
Livram $10000 pe zi numai le Tesla.
Nu crezi ca e timpul sa vii cu ceva palpabil? Sigur ca trebuie ca nu va mai rade nimeni de tine! Incearca sa nu mai fii penibil!
In alta ordine de idei...indiferent cum e Volt, Leaf, Tesla ori i3 sau Zoe eu nu pot decat sa ma bucur ca alternativele acestea au succes din ce in ce mai mare la public. La publicul civilizat ma refer....
Tesla Model S nu-i deloc cea mai evoluata electrica. Au probleme grave de calitate cu bateriile. Chestii care nu s-au intamplat la Nissan Leaf.
"Tesla Motors' lineup of all-electric vehicles — Roadster, Model S, and possibly its future Model X — apparently suffer from a severe limitation that can largely destroy the value of the vehicle.
If the battery is ever totally discharged, the owner is left with what Tesla describes as a "brick": a completely immobile vehicle that cannot be started or even pushed down the street. The only known remedy is for the owner to pay Tesla approximately $40,000 to replace the entire battery. Unlike practically every other modern car problem, neither Tesla's warranty nor typical car insurance policies provide any protection from this major financial loss. Here's how it happens.
Despite this "brick" scenario having occurred several times already, Tesla has publicly downplayed the severity of battery depletion risk to both existing owners and future buyers. Privately though, Tesla has gone to great lengths to prevent this potentially brand-destroying incident from happening more often, including possibly engaging in GPS tracking of a vehicle without the owner's knowledge.
Tesla has a "bumper to bumper" warranty, but the warranty text allows Tesla to hold the owner responsible for any damage related to "Failure to maintain the Battery at a proper charge level at all times" - the meaning of "proper charge" doesn't appear to be specifically defined. Tesla CEO Elon Musk, took the decision to decline any warranty or financial relief.
Unfortunately for current and future Tesla owners who encounter this problem, it's also not covered by normal automobile insurance policies."
Acum uita-te la cifrele astea foarte actuale si spune-mi ce vezi:
Pl Models 2013 YTD
1 Nissan Leaf 19.746
2 Chevrolet Volt (1) 11.685
3 Tesla Model S 9.884
4 Toyota Prius PHEV 7.701
5 Renault Zoe 4.770
6 Mitsubishi Outlander 4.307
7 Mitsubishi I-Miev (2) 2.985
8 Renault Kangoo ZE 2.968
9 Ford C-Max Energi 2.482
10 Chery QQ3 EV (e) 1.800
Dar clasamentul pe marci?
Pl Brands YTD
1 Nissan 19.746
2 Chevrolet 11.712
3 Renault 10.057
4 Tesla 9.895
Deci cine-i seful?
ugg boots günstig
ugg boots
botas ugg
christian louboutin schuhe
ugg boots sale
ugg boots
ugg boots günstig
moncler pas cher
doudoune moncler
ugg pas cher
bottes ugg
ugg pas cher
ugg pas cher
bottes ugg
bottes ugg pas cher
ugg boots sale
ugg boots günstig
ugg boots