Nemţii propun o perioadă de adaptare de patru ani, care să ajute constructorii de automobile să-şi adapteze motorizările şi gamele la noile reglementări şi ca regula să se aplice doar la 80% din modelele produse în 2020.
În prezent, emisiile medii ale automobilelor noi produse în Europa sunt la nivelul de 130 de grame pe kilometru, iar scopul noii reglementări este de a aduce această medie la 95 de grame pe kilometru până în 2020. Acest prag este echivalentul unui consum de carburant de 4 litri la sută în regim mixt, completează cei de la Automotive News. Francezii şi-au schimbat poziţia după ce au fost presaţi de partenerii lor de alianţă, printre care se numără Nissan, Daimler şi General Motors. În trecut, constructorii din Franţa solicitau impunerea noilor limite privind normele CO2 pentru că acestea i-ar fi avantajat semnificativ, gamele lor fiind concentrate pe motorizări cu emisii scăzute de CO2. Între timp, partenerii lor le-au atras atenţia că această măsură ar fi problematică pentru propriile portofolii şi cele trei mărci franţuzeşti şi-au schimbat poziţia.Via AutomotiveNews (înreg.)
Lasa ca vin hibridele si electricele din import.