Consumul oficial al versiunii CNG a lui Skoda Citigo este de 2.9 kilograme la suta de kilometri, în timp ce rezultatul lui Plattner este de 2.39 kilograme la sută. Modelul condus de pilotul austriac beneficia de tehnologiile ecologice ale mărcii, cum ar fi sistemul start-stop, sistemul de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare şi anvelope cu rezistenţă redusă la frânare.
Reprezentanţii Skoda estimează emisiile de CO2 ale lui Plattner la 65 de grame pe kilometru, în regim mixt, o scădere faţă de valoarea oficială, de 79 grame CO2 pe kilometru.CP, este capabilă să funcţioneze atât cu benzină de la pompă, cât şi cu gaz natural comprimat. Pentru recordul menţionat mai sus, modelul a folosit doar gaze naturale.
Versiunea CNG a lui Skoda Citigo, oferită în compania motorizării 1.0 MPI de 68 Călătoria lui Gerhard Plattner a durat cinci zile, austriacul împărţind traseul în sectiuni de câteva sute de kilometri pentru fiecare zi.Via Skoda
Cand vine vorba de consum de substanta, adica de analiza cantitativa a unei reactii chimice, cum e cea de ardere in acest caz, atunci masa (g, kg) este relavanta, nu volumul.
Obisnuinta de a masura combustibilul in litri (adica volum) este data de faptul ca e mai usor dpdv tehnic sa masori volumul decat masa in pompele de alimentare, iar la CNG (gaz) din obisnuinta, se masoara tot volumul, la o presiune standardizata, reglata de catre instalatia de alimentare.
imposibil sa scoti ademenea consumuri(2.4L)daca pe autostrada meri cu 110-120km/h si in oras cu 50-60km/h
Unde sunt mai marii ingineri sa conteste rezultatul.
P.S
Sper ca ati luat BAC-ul daca nu mai aveti o sansa in toamna sau asa era pe vremea mea!
Daca ar fi sa aduca si CNG, i-ar exploda si astuia pretul, stai linistit!
Neexistenta unei infrastructuri este datorata in special starii de lene, ce a "transformat" Palatul Parlamentului intr-un focar de infectie:)