În paralel cu măsurile de mai sus, francezii vor să mărească accizele pentru motorină cu doi eurocenţi pe litru, ceea ce va mări contribuţia la buget cu 807 milioane de euro în 2015.
În prezent, în Franţa sunt aplicate taxe mai mici pentru motorină decât pentru benzină, ceea ce a încurajat în trecut consumatorii să cumpere modele cu motorizare diesel şi producătorii francezi să dezvolte diesel-uri cât mai avansate şi mai eficiente. Grupurile ecologiste au făcut presiuni asupra Guvernului de la Paris pentru a egaliza taxele aplicate carburanţilor pentru a se asigura că nu vor favoriza un anumit tip de motorizare. Tot ecologiştii solicită soluţii pentru descurajarea folosirii vehiculelor vechi şi poluante. La finalul anului trecut, guvernul de la Paris lua în considerare găsirea unei soluţii care să elimine treptat maşinile cu motorizări diesel de pe şosele, dar a fost criticat pentru aceste măsuri chiar de producătorii de automobile din Franţa. Pe de o parte, aceşti producători ar pierde o cotă importantă de vânzări pe piaţa din Hexagon, iar lipsa acestei cote de vânzări aferentă motorizărilor diesel ar duce la scăderea investiţiilor în dezvoltarea noilor generaţii de motoare cu aprindere prin compresie, ceea ce ar duce la un dezavantaj în raport cu ceilalţi producători de automobile din Europa şi nu numai. În urma acestor critici, Ministrul Energiei din Franţa a declarat că este nevoie ca legislatorii să fie realişti, deoarece există o industrie puternică în spatele motoarelor diesel şi că sunt prea multe locuri de muncă implicate pentru a le periclita.Via AutomotiveNews (înreg.)
Intr-un oras mare unde distribuitori vion de la o distanta mai mare sau un oras invechinat unde isi incarca automobilele electrice care de obicei sunt cumparate in flote de companii.....