Ford a anunțat în această săptămână o reducere semnificativă a afacerilor sale din Europa, după o scădere cu 81% a profiturilor și cu 66% a veniturilor.
Constructorul american se gândește deja la o strategie prin care să genereze mai mulți bani, iar planurile au fost deja trasate: în următorii ani, numărul de modele de pasageri se va reduce cu 10%, în timp ce numărul de SUV-uri va crește cu 10%.
Astfel, Ford se va concentra în special pe dezvoltarea unor SUV-uri de performanță și a unor modele de off-road, ca urmare a faptului că aceste segmente oferă marje de profit semnificativ mai mari.
Numele modelelor care vor fi eliminate din gamă va fi anunțat însă ulterior, pe parcursul acestui an, probabil simultan cu lansarea unor noi SUV-uri. Cert este că, la Salonul Auto de la Detroit de la jumătatea acestei luni, Ford a anunțat deja o ofensivă puternică de modele. Astfel, până în 2022, constructorul american vrea să lanseze 40 de modele noi, dintre care 16 vor fi 100% electrice, iar alte 24 vor reprezenta hibrizi plug-in.
Pentru piața europeană, cel mai important eveniment al anului va fi, cel mai probabil, lansarea noului Ford Focus.
De altfel, americanii au început deja o campanie de teasing în acest sens, după ce au publicat la finalul anului trecut o primă imagine cu noua generație sub camuflaj. Imaginea respectivă arată că noul Focus va prelua practic o mare dintre dintre elementele caracteristice de design ale actualei generații, fără modificări majore, astfel că noutățile majore ar putea veni la interior.Via Automotive News
Comentarii (5)