Ford S-Max, monovolumul mediu al mărcii americane, a ajuns la cea de-a doua generaţie. Prefigurată de conceptul cu acelaşi nume, expus la Salonul Auto de la Geneva din 2013, a doua generaţie a lui S-Max preia inspiraţia estetică de la acesta şi o aduce în versiunea de serie în faţa publicului în cadrul Salonului Auto de la Paris. Monovolumul cu şapte locuri al mărcii americane se bucură de trăsăturile estetice afişate de versiunile restilizate ale fraţilor săi mai mici, Fiesta şi Focus facelift, precum şi de aceeaşi grilă frontală purtată de noul Mondeo. Tot de la Mondeo preia şi gama de motorizări, platforma şi numeroase alte tehnologii.
Ford S-Max Vignale - conceptul unui viitor monovolum premium
Noul S-Max se bucură de primele scaune spate pliabile electric din segment, precum şi de hayonul acţionat electric fără atingere, sistem lansat pe a doua generaţie a lui Kuga. Lista de dotări a lui S-Max va include şi elemente precum coloană de direcţie reglabilă electric, scaune faţă încălzite, ventilate şi cu masaj, alături de airbag-uri laterale pentru ocupanţii banchetei din spate.
Interiorul are ceasuri de bord digitale şi prezintă o configuraţie mai simplă pentru un plus de ergonomie. Sistemul de infotainment SYNC 2 este standard şi integrează un afişaj cu diagonala de opt inch.Conform celor de la Ford, noul S-Max va dispune de sistemul de tracțiune integrală Intelligent All-Wheel Drive, de farur dinamice LED cu funcție anti-orbire pe faza lungă și de Pre-Collision Assist.
Apariția lui Ford S-Max în showroom-uri va avea loc în cursul anului 2015.
Good job,Ford!
Esti pe dinafara !!
Concurenta directa NU e reprezentata de Touran & Scenic! Astea 2 sunt monovolume compacte, pe cand S-max e un monovolum full-size. C-max e concurent direct pentru Scenic.
Sharan si Espace sunt pe segment cu S-max! Stai sa vezi noul Espace la lansare.
C-Max e concurent cu Golf Sportvan (fostul Golf Plus) iar Sharan se bate
Cu Galaxy si nu cu S-Max.
ceva argumente? nema ! asta-i ciutanimea de pe automarket, ce sa-i faci
Platforma de clasa mare, mai exact. Platforma inrudita cu Mondeo!
Ca sa-ti facem lumina, C-max e pe platforma de Focus, iar Scenic pe platforma de Megane. Compacte, intelegi?!
Se practica deasemenea sa ai 2 variante de sasiu, una scurta, cealalta alungita, in cadrul aceluiasi segment, cum era de exemplu Espace si Grand Espace. In aceeasi nota vine si Galaxy cu S-max.
Denumirea e un aspect secundar. Chestiunea e ca in prezent s-a mai restrans oferta, datorita scaderii cererii de monovolume mari.
Oriunde te-ai uita ! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca-l violeaza din toate pozitiile pe S-max in ceea ce priveste tehnologia si avangardismul interiorului.
Espace dispune de 4Control (ptr viraje luate cu rapiditate, in siguranta), deasemenea caracteristici exclusive de design exterior includ jante specifice de 19-20 inch, motorizare biturbo, puteri pana la 200 CP (mai mult decat la Ford), ecran mare ca la recentul XC90 (premium), un head-up display ca la avioane de vanatoare, interior sofisticat si avangardist, ambianta interioara in diferite tonalitati (gen S-class), suspensie adaptiva, parcare autonoma, haion motorizat etc.
Există mult mai multe modificări în interior , în cazul în care Espace capata tapițerie din piele integrala Nappa disponibila în mai multe culori , încălzire și masaj scaune față cu reglare pe 10 direcții , tetiere " Relax " pentru primul si al doilea rând de scaune , volan imbracat in piele Nappa , inserții uși și cotiere , tablou de bord cu cusaturi vizibile , geamuri laterale fumurii si laminate încorporează jaluzele pentru soare, deasemenea trapa panoramica care-si inchide culoarea la soare puternic.
Echipamente la fel de smechere... Espace vine cu un sistem de sunet premium BOSE cu BOSE Surround Sound și Sistem Pack Visio pentru vizibilitate sporită , incluzand camera video frontala , avertizare la părăsirea benzii de rulare, lumini automate , recunoaștere semne rutiere și avertizare pt depasirea limitei de viteză . Există , de asemenea, un pachet de securitate avansata , care include avertizare la pastrarea distantei și asistență la frânarea de urgență
Mircea Meşter: Fără niciun dubiu, noul Renault Espace. În momentul conferinţei de dezvelire a modelului eram în centrul de presă de la Paris, iar pozele oficiale care au inundat toate monitoarele de acolo m-au făcut să mă ridic şi să merg până la standul Renault să văd cu ochii mei maşina asta. E un concept foarte interesant la interior şi exterior, sper doar ca familiştii din România să înţeleagă că mai mult spaţiu şi mai mult design nu au de unde să primească. "