Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european

Publicat Joi, 02.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 19
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 14
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 15
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 17
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 18
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 19
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 20
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 21
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 22
PARIS 2014 LIVE: Ford S-Max a ajuns la a doua generaţie: primele imagini ale noului monovolum european - Poza 23
Primele imagini ale noului Ford S-Max au fost publicate înainte de debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris. Monovolumul adoptă noile tehnologii ale mărcii şi noua parte frontală a fraţilor săi de gamă.

Ford S-Max, monovolumul mediu al mărcii americane, a ajuns la cea de-a doua generaţie. Prefigurată de conceptul cu acelaşi nume, expus la Salonul Auto de la Geneva din 2013, a doua generaţie a lui S-Max preia inspiraţia estetică de la acesta şi o aduce în versiunea de serie în faţa publicului în cadrul Salonului Auto de la Paris. Monovolumul cu şapte locuri al mărcii americane se bucură de trăsăturile estetice afişate de versiunile restilizate ale fraţilor săi mai mici, Fiesta şi Focus facelift, precum şi de aceeaşi grilă frontală purtată de noul Mondeo. Tot de la Mondeo preia şi gama de motorizări, platforma şi numeroase alte tehnologii.

Ford S-Max Vignale - conceptul unui viitor monovolum premium

Noul S-Max se bucură de primele scaune spate pliabile electric din segment, precum şi de hayonul acţionat electric fără atingere, sistem lansat pe a doua generaţie a lui Kuga. Lista de dotări a lui S-Max va include şi elemente precum coloană de direcţie reglabilă electric, scaune faţă încălzite, ventilate şi cu masaj, alături de airbag-uri laterale pentru ocupanţii banchetei din spate.

Interiorul are ceasuri de bord digitale şi prezintă o configuraţie mai simplă pentru un plus de ergonomie. Sistemul de infotainment SYNC 2 este standard şi integrează un afişaj cu diagonala de opt inch.

Aşa arată conceptul S-Max, prezentat în 2013, de la care s-au inspirat designerii când au creat a doua generaţie a monovolumului cu acelaşi nume.

Urmareste Automarket
La nivel de motorizări, noul S-Max va beneficia de două motoare EcoBoost pe benzină, unul de 1.5, iar celălalt de 2.0 litri.
Primul dezvoltă 160 de cai putere, în timp ce al doilea le este rezervat clienților familiști cu nevoi sportive: 240 CP. Cele mai populare versiuni ale lui S-Max vo fi însă cele diesel, Ford pregătind un 2.0 TDCi de 120 CP, dar și versiuni de 150 sau 180 de cai putere ale motorului revizuit de 2.0 litri.

Conform celor de la Ford, noul S-Max va dispune de sistemul de tracțiune integrală Intelligent All-Wheel Drive, de farur dinamice LED cu funcție anti-orbire pe faza lungă și de Pre-Collision Assist.

Apariția lui Ford S-Max în showroom-uri va avea loc în cursul anului 2015.


Comentarii (19)

  • cornel
    arata bine la exterior dar nu inteleg un lucru...si anume stalpul interior pe partea soferului este mare si obtureaza vizibilitatea enorm
    4 12
  • cat de ingust vrei sa fie??? cat un chibrit?
    11 8
  • AAA, cornele, tu vrei sa dai scaunul in spate sa impresionezi pipitele, nu?
    8 2
  • E cel mai frumos monovolum de pe piata,nici macar marcile premium nu au un model mai reusit decat S-Max.
    Good job,Ford!
    27 19
  • Razvan
    Foarte frumoasa masina! Arata beton!
    15 14
  • frumoasa
    12 12
  • astept raspunsul Espace
    21 4
  • Neinteresant. Exteriorul e destul de banal, n-aduce nimic nou in materie de design, iar interiorul e auster , pare ieftin , la o prima inspectie vizuala, desi poate sa nu fie neaparat asa la atingere. Cu tot afisajul digital, instrumentele de bord par datate , culorile terne. Priviti si voi pozele!
    21 23
  • E frumos dar zafira cu pachetul opc line este si mai frumos . Oricum fata de modelul precedent arata superb
    4 12
  • Superb! Bordul arata SF iar consola centrala foarte ergonomica si aerisita. Iar gama de motorizări e diversa si are printre celel mai bune motoare din clasa. E mult peste concurenta gen Zafira, Touran sau Scenic. Cum de altfel a fost si modelul anterior.
    10 17
  • hahaha
    @Leo

    Esti pe dinafara !!
    Concurenta directa NU e reprezentata de Touran & Scenic! Astea 2 sunt monovolume compacte, pe cand S-max e un monovolum full-size. C-max e concurent direct pentru Scenic.
    Sharan si Espace sunt pe segment cu S-max! Stai sa vezi noul Espace la lansare.
    18 8
  • @hahaha
    C-Max e concurent cu Golf Sportvan (fostul Golf Plus) iar Sharan se bate
    Cu Galaxy si nu cu S-Max.
    2 8
  • hai spuneti ca nu-i asa ! astia care dau manute rosii, contraziceti-ma !
    ceva argumente? nema ! asta-i ciutanimea de pe automarket, ce sa-i faci
    4 2
  • N-ai nicio treaba copile... S-max si Galaxy e aceeasi marie cu alta palarie. Galaxy e doar o reminiscenta a colaborarii ford cu vw, dar imparte acum imparte platforma si celelate componente cu S-max.
    Platforma de clasa mare, mai exact. Platforma inrudita cu Mondeo!
    Ca sa-ti facem lumina, C-max e pe platforma de Focus, iar Scenic pe platforma de Megane. Compacte, intelegi?!
    Se practica deasemenea sa ai 2 variante de sasiu, una scurta, cealalta alungita, in cadrul aceluiasi segment, cum era de exemplu Espace si Grand Espace. In aceeasi nota vine si Galaxy cu S-max.
    Denumirea e un aspect secundar. Chestiunea e ca in prezent s-a mai restrans oferta, datorita scaderii cererii de monovolume mari.
    10 0
  • Cu ce anume este mult peste concurenta "gen zafira, touran sau scenic"? Iti dau un singur capitol unde este clar inferior : modularitate . Zafira de exemplu deja are in oferta si un motor biturbo , cel mai puternic din clasa din cate stiu, scenic are la fel printre cele mai bune motoare, touran are vanzari foarte bune si e foarte apreciat asa ca vorbeste in cunostinta de cauza si mai uita te putin pe testele auto ;)
    8 3
  • Ha, ha, ha! A aparut noul Espace mult așteptat de clienții de la noi. Arata ca un dulap pe roti, mai ales din profil! Ce sa mai zic de spatele masinii care arata ca un Lodgy mai dichisit! Iar din poze interiorul e ceva de genul Clio sau Captur, adica mult plastic tare, lucios si ieftin. Voi alege cu siguranță intre noul S-Max si Zafira.
    2 5
  • N-as zice ! Espace are mai multe aprecieri pozitive asupra designului.
    Oriunde te-ai uita ! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca-l violeaza din toate pozitiile pe S-max in ceea ce priveste tehnologia si avangardismul interiorului.

    Espace dispune de 4Control (ptr viraje luate cu rapiditate, in siguranta), deasemenea caracteristici exclusive de design exterior includ jante specifice de 19-20 inch, motorizare biturbo, puteri pana la 200 CP (mai mult decat la Ford), ecran mare ca la recentul XC90 (premium), un head-up display ca la avioane de vanatoare, interior sofisticat si avangardist, ambianta interioara in diferite tonalitati (gen S-class), suspensie adaptiva, parcare autonoma, haion motorizat etc.

    Există mult mai multe modificări în interior , în cazul în care Espace capata tapițerie din piele integrala Nappa disponibila în mai multe culori , încălzire și masaj scaune față cu reglare pe 10 direcții , tetiere " Relax " pentru primul si al doilea rând de scaune , volan imbracat in piele Nappa , inserții uși și cotiere , tablou de bord cu cusaturi vizibile , geamuri laterale fumurii si laminate încorporează jaluzele pentru soare, deasemenea trapa panoramica care-si inchide culoarea la soare puternic.
    Echipamente la fel de smechere... Espace vine cu un sistem de sunet premium BOSE cu BOSE Surround Sound și Sistem Pack Visio pentru vizibilitate sporită , incluzand camera video frontala , avertizare la părăsirea benzii de rulare, lumini automate , recunoaștere semne rutiere și avertizare pt depasirea limitei de viteză . Există , de asemenea, un pachet de securitate avansata , care include avertizare la pastrarea distantei și asistență la frânarea de urgență
    5 2
  • "Dragoş Băltăţeanu: Renault Espace trebuie sa fie una din surprizele importante ale acestui salon. Deşi a fost prezentată în câteva imagini înainte de salon, Espace impresionează în realitate prin aspect şi calitatea designului. Mai mult, faptul că au îndrăznit să se rupă de conceptul clasic de monovolum le aduce un mare plus din partea mea.

    Mircea Meşter: Fără niciun dubiu, noul Renault Espace. În momentul conferinţei de dezvelire a modelului eram în centrul de presă de la Paris, iar pozele oficiale care au inundat toate monitoarele de acolo m-au făcut să mă ridic şi să merg până la standul Renault să văd cu ochii mei maşina asta. E un concept foarte interesant la interior şi exterior, sper doar ca familiştii din România să înţeleagă că mai mult spaţiu şi mai mult design nu au de unde să primească. "
    1 0
  • Captan
    Eu am Smax din 2008. Sunt asa de multumit , ca nu ma mai uit la alte modele. O sa o schimb doar cu acest nou monovolum tot Smax,mai ales ca o sa fie si 4x4. Care nu a-ti condus nu va dati cu parerea aiurea. Toti care s-au urcat la mine in masina au ramas f.placut impresionati, mai ales de spatiu interior si comoditate.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru