Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Ford caută o uşoară repoziţionare în segmentul modelelor de clasă medie. Cum face asta? Cu un concept dezvăluit astăzi şi botezat Mondeo Vignale.
După cum o spune şi numele, conceptul este de fapt o versiune îmbunătăţită a noii generaţii Mondeo, în ambele variante de caroserie (sedan şi break) aşteptată să ajungă pe piaţă ca o linie exclusivistă a constructorului american. Mai exact, echiparea Vignale se va poziţiona peste nivelul superior actual, botezat Titanium. Scopul său va fi acela de a se adresa clienţilor care îşi doresc un Mondeo cu o echipare extrem de generoasă şi cu multe elemente de personalizare.
Linia exclusivistă Vignale, care are rolul de a reînvia totodată numele unui brand italian mai vechi cumpărat în 1969 de Ford, va fi extinsă şi pe alte modele ale Ovalului Albastru, următoarele pe listă urmând a fi S-Max şi Edge. Împreună cu Mondeo, cele două modele vor încerca să satisfacă nevoile unor clienţi pretenţioşi, care însumează 15% din totalul comenzilor Ford în Europa.Pentru a se individualiza mai bine, conceptul adoptă un spoiler nou, o grilă şi mânere cromate pentru uşi ca de altfel şi carcase cromate pentru oglinzile laterale. Nu lipsesc luminile LED la nivelul proiectoarelor, jantele de 20 de inch create special pentru concept şi logo-ul Vignale.
Interiorul încearcă să se apropie de segmentul premium cu pielea de calitate pe scaune şi feţele uşilor, cu aţa contrastantă a cusăturilor, cu planşa de bord şi consola centrală îmbrăcate de asemenea în piele, şi cu volanul nou. În portbagaj, Ford a gândit un spaţiu de depozitare inteligent, precum şi o geantă de călătorie cu logo-ul Vignale. De pe lista dotărilor standard nu va lipsi nici conexiunea la internet, un element tot mai des întâlnit pe modelele din segmentul premium.
Conceptul Ford Mondeo Vignale anticipează o versiune de serie ce urmează a ajunge pe piaţă, cel mai devreme, la începutul lui 2015. Până atunci nu este exclus să vedem şi versiuni Vignale Concept şi pentru celelalte două modele, S-Max şi Edge.
Fara indoiala ar fi fost cea mai reusita masina din clasa medie.
Cu acest nivel de echipare,se apropie de segmentul premium.
@auzipapa......nu te obliga nimeni sa-ti mai cumperi Ford cum nu te-a obligat nici prima data. Iti recomand transportul public, e f bun si pt buzunar si pt sanatate
@scrug
comentariul tau e deplasat ca sa nu zic altfel, vav de AuziHaiPa, pe tn te-a nascut Ford sau care-i faza? de jignesti gratuit ?!
Ca si pret de vanzare sincer nu mi se pare atat de astronomic. Un Passat Full-option costa cu mult peste un Mondeo Full.
Nu va mai luati dupa preturile de top de la un model ci dupa pretul de baza cu dotarile standard.
Dupa ce am fost posesor de Focus 2 1.8 TDCI, Astra H 1.7 CDTI, Golf 5 1.9 TDI va pot spune ca la capitolul performante Focusul mi s-a parut cel mai bun. La consum Golful, iar la intretinere Astra.
Pana la urma conteaza foarte mult ce iti doresti sa faci cu o masina.
Astazi, Opel, Vw, Kia, Hyundai ofera mai multe dotari standard decat Ford. Dar gadget den senzori de lumina, ploaie, torpedou refrigerant si multe altele nici nu sunt folosite atat de des pe cat credem.
In Romania ajung foarte multe masini S/H cu 200.000 KM peste cei reali si sunt aranjate, pregatite, vandute iar dupa 2 luni se strica si tipam in gura mare ca VW e varza, Fordul e praf, Opel e gunoi.
Degeaba cumparam si masini noi daca la reprezentanta nu se face revizia complet decat pe foaie. Am prieteni care lucreaza in service-uri Opel, Vw, Opel, Peugeot, Fiat si mi-au sus ca reviziile nu sunt facute ca la carte.
Cand vei sta langa masina sa vezi ce iti schimba mecanicul la revizie si nu intr-o camera de asteptare ca la spital fara sa vezi nimic atunci vei putea spune ca o anumita marca nu e fiabila.
Doar din ce aud unii la coltul blocului de la vecinu nu cred ca se poate trage o concluzie.
@AuziHaiPa am condus focusul 2.2 TDCI si dupa 50.000 km mers numai regim sport s-a dus ambreiajul. Crezi ca este vb de fiabilitate sau de condus.
Daca am conduce toti ca in "Occident" si am avea strazi mai bune, am avea service-uri corecte si capabile si piese originale(nu fake si stantate VAG sau Motorcraft sau GM intr-o hala in complex Europa) atunci am avea si noi masini fiabile.
De ce credeti voi ca in Germania, Austria, Belgia sunt service-urile goale. Pt ca oamenii au alta mentalitate.
Si ca sa concluzionez.
Indiferent cat costa o masina...e o forba din folclor: Nu e prosta ala care cere(producatorul), prosta e ala care da(clientul).
Asa ca va recomand sa deschidem ochii si sa vedem lucrurile asa cum sunt.
O zi buna tuturor si sper ca nu am jignit pe nimeni. Daca am facut-o nu asta a fost intentia.
Multa sanatate va doresc