Ford a lansat în cursul zilei de ieri primul Mustang global. A şasea generaţie va fi introdusă mai întâi pe piaţa din Statele Unite şi apoi pe celelalte continente. Europa va fi şi ea în plan, Ford fiind pregătit să livreze muscle-car-ul prin intermediul dealerilor săi de pe Bătrânul Continent.
Ford Mustang - imagini şi informaţii cu a şasea generaţie
Barb Samardzich, şeful operaţiunilor Ford în Europa, a declarat pentru Automarket, într-un interviu acordat la Barcelona, cu ocazia lansării noului Mustang, că maşina a fost construită după noua filosofie One Ford, dedicată modelelor globale. „Pe lângă faptul că a trebuit să-i mulțumească pe entuziaștii Mustang, noul model a avut scopul de a fi pe placul oricărui client, fie că el este din America de Nord, Europa sau Asia”, a declarat Samardzich.
Dacă americanii vor face cunoştinţă cu noul muscle-car începând cu toamna lui 2014, europenii vor mai avea de aşteptat. Chiar şi australienii vor primi mai repede maşina, oferită în configuraţie cu volan pe partea dreaptă. Dealerii de pe Bătrânul Continent vor aduce maşina în showroom-uri la începutul lui 2015, vânzările fiind programate la început pentru partea estică şi vestică a continentului.România nu va fi ocolită de Ford Mustang
România nu va fi ocolită. Zoltan Brassai, director general Ford România, a declarat că „Mustang este o maşină foarte cerută la nivel global. Am discutat însă cu dealerii, astfel că de mâine vor începe înregistrările cererilor clienților.”
În ceea ce priveşte preţul viitorului Mustang, oficialii Ford nu au făcut nici o estimare. Samardzich a susţinut că maşina va respecta filosofia „Fast, Affordable, Fun”, ceea ce înseamnă că respectarea lor le va permite celor îndrăgostiţi de maşină să îşi îndeplinească visul de a conduce una.
Europenii cunosc mai bine maşina decât americanii
Decizia de a vinde Mustang în Europa a fost rezumată simplu şi de James Farley, vicepreşedintele diviziei globale de marketing, vânzări şi service ford. Potrivit lui Farley, există 600 de cluburi ale pasionaților Mustang în toată lumea.„Atunci când am făcut studiul legat de modul în care trebuie să construim această mașină am aflat că, în Europa, oamenii știu mai multe despre ce înseamnă un Mustang decât cei din Statele Unite. Avem implicit un club dedicat Mustang în Islanda”, a declarat Farley.
Noua generaţie Ford Mustang va fi produsă în Statele Unite, însă va avea şi suflet european. Cel puţin versiunea pusă în mişcare de propulsorul Ecoboost de 2.3 litri. Unitatea cu patru cilindri, supraalimentată, se va naşte la uzina Ford din Valencia, Spania.
Mai avem de asteptat pana cand va aparea si pe meleagurile noastre.
Oricum, te lasa fara cuvinte
nepractice.
Declaratia reprezentantului Ford mi se pare mai mult decat hilara. Instrumentele psihologice de manipulare precum flatarea identitatii europene si declaratii cum ca timpii de pe Nurburgring n-ar conta, nu fac decat sa batatoreasca calea intrarii noului Mustang. Asta pentru ca nici in prezent Mustangul american n-are un sasiu si o tinuta de drum care sa se ridice la nivelul competitorilor japonezi si europeni aflati deja pe vechiul continent.
http://flooxs.com/wp-content/uploads/2013/12/2014_ford_mustang_gt_wallpaper_hd_wallpaper_background_flooxscom.jpg
Mai ales la noi in tara n-ai ce face cu o asemenea masina, in cel mai bun caz s-o turezi la stop sa bagi fomistele in boala si pe cei saraci care doar viseaza la masini super-sport dastea. Poate peste 5-6 ani cand vom avea si noi mai multi km de asfalt si autostrazi mai multicele.
Insa cel mai mult ma afecteaza situatia lui Dodge. Dart n-are nicio tangenta cu spiritul consacrat al marcii, Challenger nu prea mai arata a Challenger, la Charger grila si-a pierdut din aerul de agresivitate si toate interioarele preconizate pentru 2014 mi se par inexpresive si non-americane...Pentru mine nu-i suficient ca motoarele autentice HEMI si Pentastar sau pachetul select SRT se vor aplica in continuare intregului Grup Chrysler. Eu sunt de parere ca nu trebuie "umblat" la niciun aspect definitoriu, sub niciun motiv, indiferent ca este vorba despre ratiuni investitionale, despre cerintele clientilor sau despre capricii globaliste. In viziunea mea "inapoiata", identitatea de corporatie sau de marca echivaleaza cu sfintenia in termeni auto! De ce crezi ca mi-am luat nick-ul "inexorabil"?...Fiindca nu admit "noutatea" pe orbecaite, chiar daca istoria nu este menita sa "bata pasul pe loc", fiind insetata dupa "evolutie" ! Apropo, eu nu vad evolutie mai atragatoare decat...consecventa, care nu trebuie musai sa se refere la conservatorism. Punct fara contrapunct.
Dodge Dart era un muscle car dar l-au facut un ....."Fiat Piagio" ....sedan compact....și au disparut multe modele.....
Dar presupun ca in citiva ani o sa schimbe si Challenger-ul....
Dar Dodge Challenger e unicul muscle car modern care arata CEL MAI BINE a muscle car. E cel mai masiv fata de Mustang si Camaro si e unicul care nu are versiune de serie "supercharged"...
Iti arat una AZI - 10.12.2013 publicata de "The Mopar man" pe facebook , camuflata - eu zic ca e fix asa , asta daca nu au schimbat dimensiunile...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454424394669108&set=a.148340278610856.26751.144595008985383&type=1