Esential
170 | Nm dezvoltă versiunea de top a motorului 1.0 EcoBoost între 1.300 şi 4.500 rpm. |
Ford vrea să arate tuturor că a vorbit serios când a creat motoarele EcoBoost, aşa că va implementa o unitate de 1.0 litri în gama Focus. Motorizarea are două versiuni de putere 98 şi 118 CP şi va fi oferită doar în compania transmisiilor manuale cu cinci şi cu şase trepte. În compania noii motorizări, Ford Focus emite mai puţin de 120 de grame de CO2 pe kilometru. Tehnologia EcoBoost le va permite celor de la Ford să ofere performanţele unei unităţi aspirate de 1.6 litri alături de consumul redus al unui motor cu trei cilindri şi avantajele fiscale şi economice ale acestui gen de propulsor.
Prin oferirea unui motor pe benzină de cilindree mică pe Focus, Ford nu numai că face o declaraţie privind seriozitatea intenţiilor de downsizing, dar arată şi puterea inginerilor de a dezvolta şi perfecţiona motorizări şi transmisii. A produce un motor 1.0 EcoBoost cu asemenea performanţe şi cu acest nivel al consumului de carburant este un exemplu al angajamentului nostru pentru a avea cel mai redus consum din segment, a declarat Graham Hoare, Executive Director al departamentului de Trenuri de Propulsie de la Ford Europa.
Ford Focus 1.0 EcoBoost va fi oferit în Europa, China, Statele Unite ale Americii şi alte pieţe.
Motorizarea 1.0 EcoBoost va fi introdusă ulterior şi pe alte modele, printre care şi B-Max. Cei de la Ford ar putea produce acest motor şi la uzina din Craiova, dar informaţia nu a fost confirmată odată cu debutul lui Focus, semn că motorizările făcute în România ar putea ajunge doar pe maşinile fabricate în ţara noastră. Indiferent de ţara de producţie, această motorizare are o specificaţie globală, ceea ce înseamnă că motorul va fi identic indiferent de fabrica în care va fi construit.Via | Ford
nissan 1.2 DIG are 98 CO2 iar fiat twin air 96 g CO2