Ford Ecosport facelift este aici: SUV-ul care va fi produs şi la Craiova a debutat pe piaţa americană

de Daniel Popescu
Marti, 15.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Ecosport a primit un facelift cu o grilă uşor înălţată şi o formă mai angulară a blocurilor optice faţă, iar pe piaţa americană va fi disponibil cu motoare de 1.0 şi 2.0 litri, Sync 3 şi sistem audio Bang & Olufsen.

Ford EcoSport este noul model care va fi produs la fabrica de la Craiova a constructorului american începând cu toamna anului 2017 pentru a fi exportat în Europa, iar micul SUV a primit acum un facelift care a fost prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles.

Chiar dacă versiunea disponibilă pe piaţa americană va fi importată de la fabrica din India, noutăţile de design ale faceliftului vor fi preluate aproape în totalitate şi pe modelul care va fi produs la Craiova. Principala noutate este o uşoară înălţare a grilei până la nivelul blocurilor optice, care au căpătat de asemenea o formă mai angulară. Această modificare a determinat şi mutarea logo-ului Ford în mijlocul grilei, însă restul designului a rămas aproape neschimbat comparativ cu actuala generaţie.

Urmareste Automarket
La interior se remarcă ecranul cu diagonală de 8 inch poziţionat deasupra planşei de bord, iar tehnologia este prezentă prin sistemul Sync 3 şi compatibilitatea cu Apple CarPlay şi Android Auto.
De asemenea, Ford a implementat un sistem audio Bang & Olufsen cu 10 difuzoare şi o putere totală de 675 W. Conectivitatea cu dispozitivele electronice este de asemenea aisgurată prin două porturi USB cu fast-charging, două prize de 12 V şi una de 110 V amplasată în spatele consolei centrale.

În schimb, producătorul american a fost zgârcit în privinţa specificaţiilor tehnice. Ştim că, cel puţin pe piaţa din Statele Unite, Ford Ecosport facelift va fi disponibil cu un motor cu 3 cilindri de 1.0 litri şi o unitate cu 4 cilindri de 2.0 litri, însă puterea acestora nu a fost încă dezvăluită. Ambele beneficiază de cutie de viteze automată cu 6 trepte, însă dacă vrei tracţiune integrală trebuie să alegi versiunea cu motor de 2.0 litri.

Ford Ecosport va apărea în showroom-urile ameericane în prima parte a anului 2018 şi va deveni astfel un model global, după lansarea iniţială în America de Sud în 2003. Pe lângă India, Ecosport mai este produs şi în  China, Thailanda, Rusia şi Brazilia.

Via Ford

Comentarii (8)

  • someone
    arata putin mai bine dupa aceasta actualizare, dar tot nu se ridica la nivelul lui captur, 2008 sau juke din pct de vedere al designului.
    la cat de mici par in raport cu caroseria, va vine sa credeti ca jantele sant pe 17 ?
    6 12
  • hazard
    Zici ca e carut de selgros. Disproportionat rau! Parez ca sefii Ford sunt tare mandri :)))
    16 9
  • Poate nu arata foarte grozav, dar acest SUV va fi important pentru economia romaneasca. Chiar si daca vor vinde doar 60,000 de unitati in 2017, va fi un boost important pentru exporturi si productia industriala a Romaniei.
    16 2
  • Interioru-i bine regandit, ba chiar si re-stilizarile unor detalii ale designului exterior sint OK, dar numai evaluate separat.
    ...Fiindca proportiile total ratate ale variantei initiale destinate Braziliei, Indiei etc. NU pot fi "salvate" de niciun facelift si nici macar de jantele din imagini (pe 17" intr-adevar) care-s f. reusite in sine si-ar arata perfect... pe orice alt Ford.

    Clar insa ca Ford ii va da bataie-n continuare cu EcoSportul - fiindca-i, surprinzator, un succes la nivel global (putini stiu ca pe mapamond se vinde mai bine decit bestseller-ul strict european Captur.)
    Ma opresc insa aici, ca-i mai sanatos decit daca as continua cu consideratii critice asupra gusturilor indo-braziliene in epoca noastra "politically-correct". ;-)
    14 2
  • Au reusit sa salveze partea anterioara. Acum arata chiar foarte bine. Spatele e si el ok, privit direct. Problema apare la design-ul lateral. Spatele e clar ca se rupe brusc si ai impresia ca ar mai fi trebuit sa continue un pic...

    La interior e un castigator insa, daca va arata asa. Ergonomie excelenta si mai multe dotari in plus fata de concurenta.

    Comparand cu rivalul principal de pe piata americana, Chevy Trax (care a suferit un facelift pentru modelul 2017), pot spune ca Fordul e superior in cazul interiorului, dar inferior ca design exterior. Marele dezavantaj sta insa la performantele sensibil mai slabe fata de modelul Chevrolet:

    EcoSport 1.0 140 cp 0-100 km/h 11.8 sec (performante de motor aspirat)
    Trax 1.4 140 0-100 km/h 9.5 sec

    Greutatile celor doua modele sunt aproximativ egale, iar consumul mixt e insesizabil in avantajul Fordului: 5.4 l/100 km vs. 6 l/100km.

    In Europa, cred ca tot 2008 merita cel mai mult in cazul in care nu cauti AWD. In rest Vitara pentru AWD si CX-3 pentru design/performante.

    P.S. Asteptam Hyundai-Kia, VAG si Toyota sa vina cu propuneri (C-HR-ul e promovat ca SUV de clasa C, nu B, cum se credea initial - de aici si preturile mai piperate chiar decat in cazul CX-3).
    6 1
  • Privit din fata arata excelent,din lateral nu prea.... Despre interior pot spune ca este cel mai reusit din segment.
    4 0
  • Incepe de la acelasi pret cu Mazda CX3. Ce om intreg la cap ar alege acest Ford in defavoarea lui CX3 ?
    2 2
  • Petrut
    Ford Ecosport este o masina extraordinara ,o folosesc de 8 ani si este ca noua ,pana si bateria nu a dat pana acum vreun rateu. Straluceste si acum ,dupa orice spalare parca este proaspat iesita din Showroom Ford . Motorul merge excelent fara vreo interventie pana acum . Consumul la drum intins cu viteza legala este chiar si sub 5 litri/100km.Sant foarte multumit de ea
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru