Ford continuă să sprijine producţia lui B-Max şi fabrica din Craiova, deşi ultimele luni au fost unele dificile pentru producţia uzinei din Oltenia din cauza fluctuaţiilor foarte mari în ceea ce priveşte cererile europene pentru modelul de clasă mică produs în Bănie. Cel puţin asta reiese din declaraţiile pe care oficialii Ford ni le-au oferit în cadrul sesiunii de interviuri pe care ni le-au acordat oficialii Ford la Barcelona cu ocazia lansării noii generaţii Ford Mustang.
"Uzina din Craiova este o parte foarte importantă a portofoliului nostru de producție. Craiova produce motoare în acest moment pentru noi, la fel cum produce și B-Max. Nu suntem în poziția de a vorbi despre proiectele adiționale la care lucrăm", a declarat Barb Samardzich, COO Ford Europa.
Samardzich a fost completată de Zoltan Brassai, directorului operaţiunilor Ford în România: "Ford și-a făcut temele pentru acasă în 2013, asta însemnând că a ajustat producția de la Craiova la cererea volatilă.
După cum am mai spus, nu mai există acum planuri cincinale, ci doar planuri. Iar acestea sunt lunare, săptămânale. Dacă piața scade, trebuie să reacționezi imediat. La fel se întâmplă și dacă piața crește".B-MAX E "PARTE IMPORTANTĂ A CREŞTERII FORD"
Deşi se feresc să ofere detalii legate de viitorul apropiat în ceea ce priveşte fabrica din Craiova, cei de la Ford nu-şi ascund mulţumirea în ceea ce priveşte cariera de piaţă a lui B-Max, model care a devenit în acest an cel mai bine vândut monovolum compact de segment B.
"B-Max este un model foarte important pentru noi şi vom continua să-l sprijinim ca atare. De fapt, B-Max a fost o parte foarte importantă a creșterii noastre în Europa şi e un reper pentru noi mai ales în sudul Europei", spune Jim Farley, vicepreşedinte de marketing al celor de la Ford.
Întrebaţi dacă B-Max nu poate fi vândut şi pe piaţa din Statele Unite cu mijlocirea filosofiei One Ford, adoptată de compania americană la nivel de gamă şi care spune că un anumit model poate fi vândut fără schimbări majore conceptuale pe toate pieţele pe care activează marca din Detroit, oficialii Ford susţin că acest lucru este inoportun din cauza specificului pieţei: "B-Max nu se califică deocamdată pentru vânzarea în Statele Unite pentru că vorbim de clienţi care au nevoie de mult mai mult spațiu. Șoselele sunt mult mai largi. Distanțele sunt mult mai mari. Iar clienții se simt confortabil când în acest context conduc o mașină mult mai voluminoasă. În SUA, lucrurile încep din punctul de vedere al mașinilor din zona segmentului C, acolo unde noi avem Focus, model privit de americani ca unul de dimensiuni mici", spune Barb Samardzich, care a oferit un mic indiciu legat de viitorul facelift pe care Ford i-l pregăteşte lui B-Max: "În acest moment, B-Max are cifre foarte bune la vânzări în segmentul său în Europa și vom face tot posibilul pentru a menține acest produs proaspăt pentru clienții noștri".
Asta e pentru cei care spuneau ca b-max e un esec.
Multi vorbesc,putini cunosc.
NEWSFLASH... CHINEZII vin la Craiova... kkt!