Ford a anunţat că viitorul model C-Max Energi hibrid va avea un atu important în faţa concurenţei. Producătorul american spune că autonomia modelului hibrid va fi semnificativ mai mare decât cea a reperului în clasa automobilelor hibrid: Toyota Prius Plug-In Hybrid. Ford cpune că C-Max Energi va putea merge 20 de mile (32 km) doar cu ajutorul motorului electric şi energiei stocate în acumulatori, iar autonomia totală a sistemului hibrid va fi de 550 mile (885 km). Aceste cifre oficiale sunt ceva mai bune decât cele ale modelului Toyota Prius Plug-In Hybrid. Acest model poate parcurge 11 mile (17 km) cu ajutorul bateriilor, iar autonomia totală a sistemului hibrid este de 540 mile (868 km). Diferenţa nu este chiar atât de mare în ceea ce priveşte autonomia totală.
Ford C-Max Energi este aproape identic cu modelul C-Max Hybrid, dar va folosi o baterie mai mare şi un cablu pentru a putea încărca bateriile de la orice priză. Ambele modele folosesc un motor pe benzină de doi litri, acumulatori li-ion şi un motor/generator electric.
Puterea totală a sistemului hibrid este de 190 CP.Ford spune că C-Max Energi are un scor echivalent de 95 MPGe, identic cu cel înregistrat de Toyota Prius Plug-In şi mai bun decât cel înregistrat de Chevrolet Volt cu 94 MPGe. MPGe înseamnă Miles per Gallon Gasoline Equivalent şi este o unitate de măsură folosită de americani pentru a oferi o cifră echivalentă cu consumul de carburat la maşinile clasice.
Ford preia deja comenzi în Statele Unite pentru modelul C-Max Hybrid, al cărui preţ începe de la 25.995 dolari. Modelul C-Max Energi va fi lansat la o dată ulterioară, iar preţul urmează să fie anunţat.
Via egmcartech
Toyota a deschis un domeniu auto si alti au urmat si asta va dezvolta si avansa technologia in acest domeniu.
Diferenta este ca Toyota are calitate Japoneze pe cand Ford este facut de chinezi si asamblat oriunde in lume.
Oricum este bine si asa.