Senzorii LiDAR de la bord scanează cercul imaginar din jurul vehiculului de 2.5 milioane de ori pe secundă.
Aceştia funcţionează prin infraroşu, nu prin unde radar, trimiţând fascicule de lumină imperceptibile ochiului uman înspre toate obiectele care se află la maximum 61 de metri distanţă. În timp real, sistemul realizează o hartă 3D a zonei în care se află, pe care vehiculul o foloseşte pentru a evita orice accident. În viitor, sistemele folosite de acest prototip vor ajunge să echipeze automobilele de serie, dezvoltarea fiind realizată în paralel cu furnizorii Ford, pentru a discuta modul în care sistemele vor fi integrate pe noile modele de producţie. Cei de la Ford nu au furnizat detalii suplimentare privind modul în care este folosită harta 3D construită în timp real şi ce alte sisteme de siguranţă mai implică acest prototip. Există posibilitatea ca toate hărţile 3D să fie transmise în timp real la un centru al celor de la Ford, să fie realizată o suprapunere a acestora şi ca fiecare vehicul autonom al mărcii americane să aibă o situaţie pre-evaluată a suprafeţei de rulare pe care va circula înainte să ajungă în raza de 61 de metri a sistemului respectiv, permiţând evitarea ambuteiajelor înainte ca acestea să fie o problemă şi asigurând ocolirea zonelor cu lucrări de construcţie a drumului, spre exemplu.Via Ford
Comentarii (1)