Fiat 500, unul dintre modelele cheie ale producătorului italian, a primit o restilizare. Cei de la Fiat afirmă că au făcut peste 1.800 de modificări la nivel de design, dar noua variantă a lui 500 nu este schimbată dramatic față de generația lansată în urmă cu opt ani. Italienii au redesenat blocurile optice frontale, bara de protecție față, capota, bara de protecție spate, stopurile și profilul mașinii. Gama de jante din aliaj de 15 și de 16 inch are noi modele în ofertă, iar caroseria este oferită în noi culori și noi combinații de culori.
La nivelul habitaclului, facelift-ul din gama Fiat 500 se bucură de implementarea sistemului multimedia Uconnect, cu tot cu ecran tactil cu diagonala de cinci inch. Acesta va fi oferit începând cu echiparea Lounge, pentru care va fi disponibil opțional și un sistem multimedia cu diagonala de șapte inch. În plus, scaunele lui Fiat 500 sunt acum mai ergonomice, iar tapițeriile din ofertă au mai multe modele disponibile.
Italienii au modificat suporturile de pahar, consola centrală și au mutat priza de 12V de la bord într-o poziție mai ușor de accesat, iar ceasurile de bord au acum un afișaj color în interior. Habitaclul se bucură de o antifonare îmbunătățită datorită schimbărilor operate la nivelul bosajelor roților și la peretele ignifug care desparte compartimentul motor de habitaclu.Via Fiat
Chiar daca-i foarte simpatica la exterior. Este prea supra evaluata si prea mult marketing bagat in ea. Si prea tin cu dintii de modelul asta. mai urmeaza sa scoata si 500 suv si Fiat pot sa-si schimbe numele in 500 direct.
Este un model care are o istorie foarte bogata si doar pe asta s-au bazat. De altfel cum fac si cu Alfa.
Tot respectul pentru Landrover, Jaguar, Volvo, chiar si Sabs care incearca sa faca ceva chiar daca au dus-o greu. Macaronarii nu prea se agita.
Mini e cvasi-identic de la relansare, și ei au făcut câteva modele care nu au nici o legătură cu mini-ul original, dar acolo nu critică nimeni, deh e BMW, sunt nemți și englezoi, nu macaronari.
Mai scăpați de stereotipurile astea de secolul 20
on topic: Fiat 500 de aceasta generatie, scrie istorie in industria auto, este o masina care chiar si peste 10 ani (numai cu upgrade-uri), ar arata frash, DC ? Fiindca isi respecta propria filosofie de design, adaptand-o la liniile moderne. La exterior nu prea au avut ce sa schimbe, ar fi fost pacat sa strice stilul ''clasic'': i-am pus niste led-uri de zi pt a adapta-o la noile cerinte, in rest este aceeasi masina deosebita si care isi respecta filosofia. Si ca tot am ajuns la LED-uri, nu stiu daca a observat cineva, dar LED-urile de zi sunt un fel de ''0'' taiat la fel ca si ultimele zerouri de la sigla ''500'' , un detaliu destul de interesant. La interior, masina a primit un sistem multimedia din cate observ ( lucru care pre-FL nu avea nici pe varianta de varf Abarth ). Nu sunt adeptul sistemelor multimedia in masina cu ecran color si cu ''taci scrin'' , mi se par inutile si se pot strica mai repede . Eu in Toyota mea am radio cu casetofon clasic fara CD si USB, si e mai mult decat OK, nu simt nici macar lipsa unei intrari USB sau Aux, pt asta exista modulatoare audio FM care se baga la bricheta, si ai rezolvat si treaba asta, nu trebuie sa cheltui bani multi pe alte porcarii de sisteme.
Per total, avand in vedere lista de motoare, as opta pt 1.2 69 de cai . Multi or sa zca ca sunt nebun , ca as opta pt motorul asta de scuter, insa acest motor are urmatoarele avantaje :
1. Este un motor aspirat ( singurul din oferta ), asta inseamna net superior celor turbo la fiabilitate
2.Iarna, nu voi dardaii de frig in primele 15 minute ca sa ajunga in temperatura
3. Consumul va fi mai mic
4. ZERO LAG
5. Avand in vedere ca-i o masina usoara si de oras, cu un raport kg/cp foarte bun, se va misca mai mult decat decent.....nu o vei folosii nici la depasiri, fiindca o vei folosi doar in oras.
PS: Eu am condus Panda anterior cu 1.1 54CP , ce-i drept nu prea aveai asteptari dinamice ''prea mari' de la masina, dar se misca OK pt oras. La drum lung , nu le-as recomanda, ar fi mai greu cu folosirea acestor masini, mai ales la depasiri, iar la urcare la munte, cel mai probabil sa bagi a intaia daca ai bagaje si 4 persoane tinere in masina .
Eu nu ascult caseta, doar de pe smartphone prin jack, am modulator.
- aici nu vorbim de harburi, vorbim de masini noi, iar daca e sa vorbim multe din ele au numere de Bulgaria si motoare de peste 2000, care desi mai cad suruburi din ele, de alergat alearga
- ok sunt si cu harburi puturoase, se descurca cum pot, fac depasiri si tu pui frana ca sa nu intri in ei pt ca le ia 30 de secunde sa treaca de un tir
- am avut Matiz 5 ani , cumparat de nou, nu mi-am luat aer conditionat datorita motorului, mi-am pus il loc airbag sofer, deci am avut masina cu motor mic si nu mi-as mai lua.
- vorbesti de drumurile din Romania, ca nu avem autostrazi, ca nu poti depasi 100. Perfect de acord. Numai ca in compensatie ai MULTE DEPASIRI. Pe autostrada pe banda 1 mergi si cu 45 de cai lejer cu 100, dar de depasit pe DN1 nu poti, deci la o asa infrastructura motorul trebuie sa fie mai puternic. Dupa cum ziceam am mers cu Matizul destul de mult si in afara, cate emotii am avut in depasiri banale nu vreau sa mi le aduc aminte.
- utilitarele din ziua de azi nu stiu exact cum fac suta, dar am vazut ca majoritatea care se ocupa cu transport au niste dube care in depasiri umilesc multe masini normale.
Ti-as mai scrie dar m-am plictisit.