Deşi economia europeană se clatină serios, iar cea mondială nu face nici pe departe mai bine, constructorii auto de nişă se bucură de evoluţii pozitive, mai ales cei care oferă produse de lux. Ferrari nu face excepţie, constructorul italian raportând deja o creştere a vânzărilor şi profitului în primele nouă luni ale acestui an.
Din februarie şi până în septembrie, încasările au crescut cu 10%, până la 1.76 miliarde de euro, ceea ce echivalează cu o creştere a profitului de 7.6% adică 152.4 milioane de euro. În toată această perioadă Ferrari a reuşit să vândă cu 6% mai multe maşini, totalizând 5627 de unităţi.
Cea mai mare piaţă pentru italieni rămâne SUA, acolo unde s-au vândut până în septembrie 1354 de maşini. În Germania au fost livrate 534 de maşini, în vreme ce în Italia doar 238 de unităţi, în scădere cu 49%. China rămâne o piaţă în plină ascensiune, totalizând 566 de maşini vândute.Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat: ”Aceste rezultate confirma performanţele excelente pe cele 60 de pieţe mondiale în care activăm.”
Ferrari angajează unul din oamenii cheie de la Apple
Odată cu anunţarea rezultatelor financiare, Ferrari a publicat şi numele unui nou membru al executivului său. Este vorba despre Eddy Cue, unul dintre oamenii care au stat în spatele produselor revoluţionare Apple. Cue a fost responsabil pentru servicii online ca iCloud, Apple Store, iTunes Store, Siri, Apple Maps şi iAd.
Montezemolo s-a arătat extrem de încântat de numirea lui Cue în consiliul de conducere: ”Sunt bucuros că Eddy Cue ni s-a alăturat. Experienţa lui în domeniul dinamic şi inovativ al internetului ne poate ajuta foarte mult în viitor”, a declarat Montezemolo.
via Ferrari
Ah, cand o sa aiba mafia o cunostinta cu Lexus, o sa vada ca si Lexus are probleme (fara ca asta sa insemne ca este o cutie de conserve, buna pentru hrana pisicii...
revenind la lexus vs ferrari, ma rog e tot toyota si in formula 1 la motoare sau sasiu cand toyota arunca cu furca bani in f1 ferrari, honda si bmw aveau cele mai puternice motoare, ferrari era cel mai fiabil, cu cel mai bun tren de rulare si o cutie de viteze superperformanta, ferrari a dat lectii cu motoru de pe f50 prin anii 90, iar motorul de pe fxx este cred cel mai impins motor de pe orice masina produsa de orice producator chiar si decat zonda R, lfa sau altele. si aici nu ma refer la caii putere, de trenu de rulare nici nu mai zic(vezi denivelarea din virajul circuiltului top gear)... si ar mai fi.....
De acord cu tine mai putin cu faptul ca toyota gt 86 este supercar, nici macar la supersport nu intra, e doar sport, e manevrabila, tractiune spate, dar nu are ce cauta in acea lista facuta de tine.