Pe lângă faptul că este mai puternic decât un 458 standard, modelul este cu 90 de kilograme mai uşor, totalizând 1.290 kilograme. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în doar trei secunde, pe când acceleraţia de la 0 la 200 km/h este realizată în 9.1 secunde.
Reprezentanţii Ferrari spun că versiunea Speciale este cu 1.5 secunde mai rapidă decât 458 Italia pe circuitul lor de teste, Fiorano. Ferrari l-a echipat pe 458 Speciale cu un set de anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2, dezvoltat special pentru noua versiune, care îi asigură performanţe deosebite atât pe asfalt uscat, cât şi pe asfalt ud. Modelul prezintă o serie de îmbunătăţiri aerodinamice, printre care se numără şi flaps-uri controlate electronic. Tracţiunea este ridicată la noi cote graţie sistemului Side Slip Angle Control, care analizează unghiul de derapaj al vehiculului şi îl compară cu o ţintă prestabilită de fabrică, ca apoi să distribuie cuplul motor între roţi pentru a atinge valoarea dorită.Via Ferrari
@Mircea
Eu de exemplu NU imi doresc o asa masina chiar daca imi place si o apreciez. Nu sunt pasionat de masini sport. In schimb imi plac masinile confortabile asa ca as cumpara un Rolls Royce Phantom EWB cu partitie si in doua culori speciale (alb perlat si bej) daca mi-as permite. Iar pretul unui asemenea exemplar este de 650 de mii de euro :). Deci va ramane la stadiul de vise pt. mine pana cand o sa castig marele premiu la LOTO :). Pana atunci o sa ma multumesc cu un Porsche Macan la 4-5 ani dupa aparitie, pt. ca unul nou nu imi permit decat in leasing. Iar leasing nu fac pt. ca nu am chef sa dau 90% din venit pe rata masinii. Sunt fan Porsche si o sa imi cumpar unul pana la urma dar nu nou. De ce Macan si nu alt model ? Pt. ca o sa fie cel mai economic Porsche. 2.0 TDI :) si ma intereseaza sa fie util...sa merg cu el pe orice tip de drum. + ca nu imi place sa arunc banii pe benzina/motorina degeaba pe drumurile noastre ,,minunate'' atata timp cat nu sunt milionar in euro. Va doresc o seara bun tuturor si sa ne auzim de bine !
sa vezi ce merg cu ea printre blocuri cu flapsurile alea controlate electronic
acum probabil cei de la Lambo se vor pune cu burta pe carte mai ales ca Galardo se cam apropie de sfarsitu carierei......
Ma abtin de la injuraturile care-mi vin...
Pe locul 2 Ferrari California si 3 Porsceh 911 Turbo S.