- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Feature
Ultimele stiri din Feature
-
Sunt sigur că toți șoferii (mai ales împătimiții auto) își doresc ca măcar o dată să conducă pe un drum spectaculos, unde să se bucure de performanțele unor mașini sportive. Exact asta o să facem noi în următoarele zile, pe două dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară. Normal, aveam nevoie și de niște mașini pe măsură, pe care din fericire, le-am găsit în gama Mercedes-AMG. (09.09)
-
Se împlinesc 130 de ani de când a avut loc prima cursă oficială de mașini din lume. Aceasta a fost o întrecere de la Paris la Rouen, iar primul câștigător a fost Albert Lemaître, la volanul unui Peugeot de 3 cai putere (22.07)
-
Arta stradală a evoluat foarte mult în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți oameni au început să aprecieze acest stil de artă. De acest lucru și-a dat seama și BMW România, când au decis să vină cu coneptul #NightDriveRo. Cu ajutorul noului MINI Countryman, am descoperit arta stradală ascunsă din București. (03.06)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
FEATURE: 30 de ani de BMW Seria 3 E30 - Povestea "Ursului"
In privinta modelului, o legenda, pacat ca sunt din ce in ce mai putine care arata bine la noi, ca-n afara sunt multe renovate si arata excelent iar in toata lumea mai exista incredibil de multe care inca circula, e aproape fara moarte, tot timpul va fi iubita si nu va fi lasata sa dispara.
Cam toate au ajuns la retopit deja si asta spune mult.
Ca sa nu mai vb ca pretul de revanzare a cazut 80% dupa 5 ani.
Un design frumos si un motor performant dar de uzura foarte mare.
Care e manelar,are datorii la intretinere si 2 clase mai mult ca tramvaiu isi ia un ursulest,pisicuta..birmaneza.
Ideea cu masini de genul asta,clasice adica,este sa ti le permiti,nu este o treaba ieftina deloc sa intretii exemplar un ursulet din 1986,nu sa mergi cu ea in 3 roate,fara frane si directie,eventual ii dai un tunning dala facut in ghena de gunoi si gata domne am bemveu..cand nici bani de Tico nu ai.
Cel mai grav lucru este ca deraiatii astia cu ursuleti si pisicute sunt si complet iresponsabili si fac cele mai mari tampenii,ca motociclistii,daca ar murii numai ei nu ar fi nici cea mai mica problema dar cand te omoara pe tine..
In fond daca nu aveti 40-50 mii euro de dat pe un Seria 3 nou,mergeti bai fratilor si luati-va Logan nou,poate va mai ramane si de pasta de dinti.
@ScorpyonVAG: ai punctat bine la partea cu piata auto din Romania, legat de e30
http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/3077480279.html
http://losangeles.craigslist.org/sgv/cto/3076781271.html
http://losangeles.craigslist.org/wst/cto/3076666310.html
Valoarea lor a coborat sub valoarea metalului de reciclare.
CUVANTUL CHEIE: ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE".
Daca nici macar in California nu se face ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE" atunci cu siguranta ca se face in romanica.
Fiabilitatea se face in comparatie cu alte marci in acelasi mediu de exploatare.
Honda si Toyota isi pastreaza valoareA de 3 ori mai mult decat BMW si asta numai datorita FIABILITATI.
In State lucrurile nu stau chiar asa, masinile japoneze sunt ingeneral cautate iar asta mentine sus si pretul sh.
Probabil ca dupa mintea ta nici la motociclete japonezii nu au modele de legenda.
Ce usor ne luam aere de colectionari si restauratori de automobile cand vorbim de modele ieftine culese de prin gunoaiele Europei. Sa nu fim aroganti si sa recunoastem ca restauram ursuleti sau golfuri sau chiar dacii 1300 80% pentru ca sunt ieftine. Mai interesant ar fi de restaurant un Daimler, un RR sau un Bugatti. Dar nu ni le permitem.
In plus, cu riscul (tardiv oricum) de a primii sute negative mai trebuie recunoscut ca daca marii restauratori si colectionari de Lancia Integrale si ursuleti am avea bani de masina noua si de casco pentru ea pasiunea pentru intretinerea defectuoasa a modelelor vechi s-ar estompa subit.
Ne lipseste curajul de a ne vedea lungul nasului. Suntem o natie de impostori si de lenesi. Pacat.
Hahahahahahahahaha.......
Adevarul poate fi dureros.
Majoritatea cunosc BMW din poze si vb si ei ca sa para cunoscatori.
Cei care au avut sau pus mana pe scule si lucrat la cate unul stiu cata dreptate am.
PS - pentru cultura ta generala, ieri am fost la Brasov unde a avut loc intalnirea anuala a BMW E30. La ora 14 s-a plecat din Darste spre Poaiana Brasov. La trecerea masinilor prin Brasov, orasul a fost ca si paralizat. Ma refer la toti oamenii de pe strada care se opreau in loc si priveau cu admiratie, ma refer la toti soferii din trafic, care uitau sa mai plece de la semafor cu ochii la e30-urile de langa ei. Sincer, mai gandeste-te.