BMW a început cu adevărat să vorbească pe limba celor care iubesc mașinile electrice abia atunci când a lansat i3. Micul model a reușit să le aducă bavarezilor o serie de clienți noi și să pună BMW pe lista producătorilor globali de mașini electrice.
Însă, după o activitate de aproape 4 ani, i3 avea nevoie de un aer proaspăt. Așa că BMW a pregătit un pseudo-facelift pentru a păstra modelul atractiv. Acesta presupune noi culori de caroserie (Melbourne Red Metallic și Imperial Blue Metallic) și un spoiler ușor revizuit, care include acum o nouă bandă cromată și baghete de semnalizare cu LED, poziționate în partea inferioară a spoilerului.
BMW susține că a îmbunătățit și sistemul Dynamic Stability Control pentru a garanta mai multă siguranță în condiții diferite de rulare. De asemenea, și sistemul Dynamic Traction Control a primit un upgrade care ajută agilitatea în viraje.
Interiorul primește o tapițerie nouă, denumită Solaric Brown, care combină pielea naturală, tratată cu extract de frunze de măslin, cu un material textil din lână.
La nivelul trenului de propulsie nu au fost operate modificări. cai putere și 250 de Nm, capabil să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 7.3 secunde. Viteza maximă se oprește tot la 150 de Km/h.
Avem același motor de 170 deBMW i3 facelift nu va renunța nici la versiunea cu range extender, care presupune folosirea unui motor cu doi cilindri pentru a spori autonomia.
BMW i3S, cel mai puternic i3 creat până acum
Pe lângă faceliftul timid, BMW a introdus și o versiune ceva mai sportivă a actualului i3. Aceasta se numește simplu i3s și vine cu o caroserie ceva mai lată, finisaje negre lucioase la nivelul acoperișului și montanților și o serie de inserții noi la nivelul spoilerului față. Grila tradițională este vopsită și ea în negru lucios, iar posteriorul vine cu o extensie nouă pentru spoilerul spate. Pasajele roților sunt mai mari și adăpostesc acum jante de 20 de inch din aliaj, vopsite în două culori. Toate aceste detalii duc la o lățime mai mare cu 40 de mm pentru i3s.
Noua versiune este și cea mai rapidă regăsită vreodată în gama lui i3. Are un motor electric îmbunătățit pentru a dezvolta 184 de cai și un cuplu motor de 270 Nm. Plusul de putere oferă posibilitatea de a ajunge de la 0 la 100 de km/h în doar 6.9 secunde și de a atinge o viteză maximă de 160 de km/h.Ca și i3 standard, noul i3s poate fi comandat alături de un range extender de 38 de cai, adică acel motor convențional pe benzină care sporește autonomia. Astfel, ea crește de la 180 de kilometri în mod electric, la aproape 300 de km în modul combinat.
Pentru a contribui la spiritul sportiv, noul i3s a fost echipat cu o suspensie sport, care presupune arcuri, amortizoare și bare antiruliu special dezvoltate. În plus, există și un mod de rulare Sport, care ascute răspunsul accelerației și face ca direcția să devină mai precisă.
la modificari notam si bare anituliu diferite fata de modelul standard daca nu stiti excat in ce consta diferenta...
Desi sunt un vitezoman, sunt de acord ca masinile au prea multi cai si viteza de la o generatie la alta, ca asta e simplu de facut. Dar "performantele" de consum sunt minore.
Si dupa aia se mira ca e plin de vitezomani pe strada. Daca toate masinile ar fi limitate la 130 indiferent de masina, nu ai mai fi tentat sa-i dcemonstrezi altuia ce masina ai tu, deoarece ai sti ca nici a lui nu e mai "smechera"