Fabricile BMW fac faţă cu greu cererii la nivel mondial: gradul de încărcare e de 110%
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Industria auto se află într-o perioadă extrem de confuză din punctul de vedere al oamenilor care lucrează pentru constructorii de maşini la nivel mondial. Dacă în 2008 vorbeam de o criză care a pus în genunchi mulţi constructori şi care a făcut victime în sistem la nivel de salariaţi din cauza costurilor care au fost scăzute la maximum, anul 2011 vine cu situaţii diametral opuse pentru unii producători.
Astfel, dacă PSA Peugeot-Citroen anunţa acum două zile că va renunţa la 6000 de angajaţi din Europa din cauze economice, BMW anunţă azi că fabricile sale lucrează la capacitate maximă şi că numărul de comenzi la nivel mondial depăşeşte ritmul de producţie existent în acest moment în uzinele bavarezilor.
Infiormaţia vine în urma anunţului conform căruia noua generaţie a lui Seria 3 - prezentată oficial acum o săptămână - a intrat astăzi în producţie.
"Avem un grad de ocupare a benzilor de producţie este unul ridicat în acest moment. BMW. Constructorul bavarez are fabrici în Europa, Africa de Sud, China şi SUA.
Vorbim de un procent semnificativ mai ridicat de 110%. În aceste condiţii, putem absorbi fluctuaţii de 20-30% la capitolul comenzi în reţeaua noastră fără a suferi deloc pierderi", a declarat pentru Reuters Frank-Peter Arndt, directorul de producţievia | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
daca PSA a anuntat ca vor renunta la 'cativa' angajati.....
de ce nu fac un targ.......
pe langa ca produc motoare de mica cilindreea impreuna sau putea ajuta reciproc.....bmw sa deschida o linie noua de asamblare si angajati PSA sa treaca la asamblarea nodelelor bmw cel putin pt. o perioada....pana se lamuresc anumite lucruri.....
pana la urma ambi constructori au avea de castigat......
o astfel de actiune ar intari colaborarea si increderea celor 2 grupuri.....
acum nu stiu daca sar putea intapla asa ceva este doar o idee.....
ar fi ceva nou in industria auto.....
Colaborarea dintre cele 2 grupuri, BMW si PSA, este mult mai stransa decat pare, sau mai bine zis decat lasa nemtii sa se inteleaga.