Fabricile BMW fac faţă cu greu cererii la nivel mondial: gradul de încărcare e de 110%
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Industria auto se află într-o perioadă extrem de confuză din punctul de vedere al oamenilor care lucrează pentru constructorii de maşini la nivel mondial. Dacă în 2008 vorbeam de o criză care a pus în genunchi mulţi constructori şi care a făcut victime în sistem la nivel de salariaţi din cauza costurilor care au fost scăzute la maximum, anul 2011 vine cu situaţii diametral opuse pentru unii producători.
Astfel, dacă PSA Peugeot-Citroen anunţa acum două zile că va renunţa la 6000 de angajaţi din Europa din cauze economice, BMW anunţă azi că fabricile sale lucrează la capacitate maximă şi că numărul de comenzi la nivel mondial depăşeşte ritmul de producţie existent în acest moment în uzinele bavarezilor.
Infiormaţia vine în urma anunţului conform căruia noua generaţie a lui Seria 3 - prezentată oficial acum o săptămână - a intrat astăzi în producţie.
"Avem un grad de ocupare a benzilor de producţie este unul ridicat în acest moment. BMW. Constructorul bavarez are fabrici în Europa, Africa de Sud, China şi SUA.
Vorbim de un procent semnificativ mai ridicat de 110%. În aceste condiţii, putem absorbi fluctuaţii de 20-30% la capitolul comenzi în reţeaua noastră fără a suferi deloc pierderi", a declarat pentru Reuters Frank-Peter Arndt, directorul de producţievia | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
daca PSA a anuntat ca vor renunta la 'cativa' angajati.....
de ce nu fac un targ.......
pe langa ca produc motoare de mica cilindreea impreuna sau putea ajuta reciproc.....bmw sa deschida o linie noua de asamblare si angajati PSA sa treaca la asamblarea nodelelor bmw cel putin pt. o perioada....pana se lamuresc anumite lucruri.....
pana la urma ambi constructori au avea de castigat......
o astfel de actiune ar intari colaborarea si increderea celor 2 grupuri.....
acum nu stiu daca sar putea intapla asa ceva este doar o idee.....
ar fi ceva nou in industria auto.....
Colaborarea dintre cele 2 grupuri, BMW si PSA, este mult mai stransa decat pare, sau mai bine zis decat lasa nemtii sa se inteleaga.