Esential
11.000 | de euro ar urma sa fie pretul de pornire al noului Dacia SUV |
2010 | este anul lansarii de piata a viitorului model. |
115 | cai putere urmeaza sa aiba cea mai puternica versiune a modelului romanesc. |
11.000 | de euro ar urma sa fie pretul de pornire al noului Dacia SUV |
2010 | este anul lansarii de piata a viitorului model. |
115 | cai putere urmeaza sa aiba cea mai puternica versiune a modelului romanesc. |
In timp ce fanii marcii continua sa faca presiuni asupra oficialilor Dacia pentru ca acestia sa scoata o versiune cat mai fidela a conceptului Duster pe piata, inginerii si pilotii de test ai constructorului roman si ai celor de la Renault testeaza de zor in nordul Peninsulei Scandinave sasiul viitorului model din gama, SUV-ul care va iesi pe piata in primavara anului viitor. Iar colaboratorii nostri de la CarPix s-au aflat ieri la locul potrivit pentru a fotografia testele de sasiu ale noului model.
Desi din imaginile alaturate ati putea trage concluzia ca viitorul model Dacia va fi o strutocamila care isi va baza designul pe formele angulare ale lui Logan, nu este cazul sa va impacientati: ce vedeti este un test de sasiu al noului SUV, caroseria avand rol de camuflaj pentru acesta. De altfel, din informatiile pe care le avem, viitorul SUV isi va trage seva din liniile lui Sandero, cu usoare tendinte de design preluate de la conceptul Duster, prezentat in premiera acum trei saptamani la Geneva.
Foarte interesant este faptul ca sasiul viitorului SUV este clar mai mare ca dimensiuni decat Loganul care s-a "cocotat" pe acesta, ceea ce ne arata faptul ca noul model Dacia se va baza, foarte probabil, pe o platforma total diferita decat cea destinata actualei familii de modele din gama constructorului roman.
De altfel, informatii interne ne arata ca vorbim de platforma lui Nissan X-Trail, viitorul Dacia SUV - al carui nume nu este cunoscut - urmand sa imparta si o mare parte dintre motorizarile modelului nipon. Aceasta ipoteza exclude din start o eventuala asemanare a noului SUV cu conceptul Steppe, prezentat acum trei ani la Geneva.Viitorul model va fi construit atat in Romania, la uzina Dacia de la Mioveni, cat si in Brazilia si Rusia. In functie de evolutia pietei si de cea a cererilor pentru SUV, producatorul roman ar putea lua decizia de a suplimenta numarul siturilor de productie cu cele din Maroc sau din India.
Preturile pentru noul SUV nu sunt cunoscute pana in acest moment, zvonurile aratand un pret de pornire de circa 11.000 de euro pentru modelul romanesc, ceea ce l-ar transforma automat in cea mai abordabila varianta din segmentul sau. Versiunea de baza nu va dispune insa de tractiune integrala, aceasta fiind o optiune de care se vor bucura exclusiv echiparile de top ale gamei.
In ceea ce priveste motorizarile, noul SUV se va baza pe unitati cu puteri intre 75 si 115 CP, modelul Dacia devenind astfel cel mai puternic creat vreodata in uzina de la Mioveni.
de ce ai crede tu ca viitorul suv v-a fi pur si simplu un logan cu garda ridicata si roti mai mari ?
Scrie foarte clar: "testeaza de zor in nordul Peninsulei Scandinave sasiul viitorului model din gama"
E chiar asa greu sa intelegeti cum se construiesc automobilele???
Bine ca va dati repede cu parerea!
Ma abtin de la alte comentarii, dar vreau sa le zic carcotasilor ca cel mai ieftin suv vandut in romania la ora actuala incepe de la 13000 de eur FARA TVA
Urat, foarte urat.
Chiar si numai pentru testarea sasiului
Caroseria se lucreaza la Pitesti, acum fac probe doar la sasiu si motor pentru a vedea cum se comporta in conditii grele de drum. Dar asta puteau bineinteles sa o faca si in Romania, nu cred ca ar fi interesat pe cineva foarte mult. Oricum asa cum arata seamana un pic cu Lada Niva.
Multumim pt articol, dovediti ca sunteti cei mai buni.
S? fim serio?i dac? chestia aia este SUV p?i eu m-am n?scut din p?rin?i români ?i sunt chinez.
Eu zic sa va concentrati pe Logan, lasati-o-n SUV-ul ma-si! Abia ati trecut examenul de carnet cu Logan si va visati Nissan!
cea mai mare porcarie
On topic : Asteptam poze cu caroseria ca sasiul oricum nu o sa-l vada nimeni :D
Mars la scoala prostalailor!
CE VAD EI IN POZA, EO CARCASA DE LOGAN CARE ACOPERA (ASCUNDE) PLATFORMA PENTRU VIITORUL SUV!!!! SUNT DOAR PROBE PENTRU SASIU.... CUM SCRIE IN ARTICOL, CAROSERIA VA FI ALT MODEL!!!
CITITI CU ATENTIE!!!!!
Bmw isi testeaza sasiul viitoarei serii 3 sub platforma actualului serie 3.
Logan SUv o sa fie destul de interesant ,cu ce nu sunt eu de acord cu SUV cu 2 roti motrice ...atunci ce rost mai are ca am garda mare...pentru mine suv nu inseamana urcat borduri.
va salut.
Poze vad ca stii sa vezi, dar sa citesti, cam greu, nu?
Ce sa mai vorbesc de ideea de a intelege ceea ce ai citit.
Poporul asta merita un singur lucru: golita de oamenii cu cap si pe urma un virus care sa-i rada pe cei ramasi.
On topic: asteptam sa vedem caroseria masinii cum va arata. respect celor care stiu sa citeasca.
@sonky: ai dreptate la faza cu doar 2 roti motorice dar din cauza ca versiunea de baza va fi asa de ieftina va avea tractiune doar pe 2 roti( eu as prefera sa fie pe spate)
O zi buna!
ba numai ratati care iau ei apararea la logan ca nu cititi etc da sateti varza voi mare patrioti loativa voi saracilor logan dar marea majoritate mergeti cu rtb si va dati foarte iportanti voi ratatilor "
Asa arata, oameni buni, viitorul tari noastre.
Priviti-l, asta e.
Specimene subumane de genul asta te fac sa te intrebi daca mai are vreun rost sa mai stai in tara asta.
la 7.000 - 8.000 de euro nici rolls royce nu face masini mai bune
AM LOGAN SI NU REGRET ...din ala de 6 400 de euro chel....daca ar fi sa mai iau o data o masina la fel as lua din nou tot logan sedan benzina - tot 1,4 in ciuda celor care spun ca e lenes....(nu ma intereseaza viteza) si oricum nu motorul e de vina ci rapoartele din cutia de viteza ..dar e alta discutie.....
Concluzie cand cumparati DACIA - recomand cu caldura:
1.incadrati-va undeva pana in 9 000 de euro
2. Luati SEDAN ca e mai aproape de pretul "corect" . Nu se justifica diferenta de pret pana la MCV si SANDERO. Lasati faza cu banchete rabatabile....sedanul e suficient...
3. LUATI BENZINARE nu dieseluri.....dieselurile sunt prea costisitoare la achizitie si intretinere, taxe mai mari (cilindree mai mare, CASCO mai mare - masina mai scumpa etc.)
4. Lasati figurile cu DOTARI .....nu aveti nevoie de geamuri electrice, oglinzi electrice , computer de bord sau aer conditionat (luati varianta de vopsea alba - e si mok pe deasupra)
Va e suficient un ABS si doua airbaguri .........
5. In rest (apa, paie si bataie) adica benzina de 95........mergeti normal si veti obtine si consumuri normale.... serios
In al doilea rand, se pare ca esti suficient de retaradat din nastere sa nu-ti dai seama nici acum ce prostii vorbesti.
Masina din poze nu e varianta finala, ci e un mule, adica magar pe englezeste (ce esti tu"hahalero") sau o combinatie intre un sasiu nou si o caroserie veche pt a fi testat sasiul.
In al treilea rand, tu si restul cocalarilor mucosi incetati sa luati lectii de dictie de la gigi becali.
Iti urez un calduros hai sictir si marsh la ...
Vai s-amar.
e parea fiecaruia si e personala si daca nu esti de acord taci din gura ca nu te obliga nimeni sa le citesti.
si daca ai logan inseamna ca atat iti permiti si ti se pare k loganu e Bugatti Veyron inseamna ca esti ce-l mai fericit...
eu iti urez multa sanatate.
@andr3i (probabil nu ai auzit de E) prietene e vorba de "sasiu" (coloana vertebrala a masinii) "jeepu" de la Dacia o sa arate altfel.
mie imi place de astia de la dacia ca o duc bine ....loganu are succes mare ....in europa ..spre deosebire de alte firme de masini care isi inchid portile fabricilor in perioada asta......bravo lor ..... am inteles ca si in germania au succes mare..de cand cu programul rabla ....... e bine asa....ca asta ne-ar mai lipsi ..sa inchida si fabricile de la dacia .....mii de someri ar fi cireasa de pe tort ptr criza asta in romania ...ma rog....sunt offtopic rau cu chestia asta...imi cer scuze....
Vreau DUSTER FRAAATEEE.....chiar sunt curios ce decizie vor lua...
Mai "hahalero", tot mai dai din clanta?
De unde kilu Maritii tragi tu concluzie ca am Logan? Ai vazut aseara intr-un film cu Emanuelle?
Deci sa inteleg ca esti fara speranta, de nici acum nu observi ca masina din poze nu e varianta finala, ci e model de testare (sasiu model nou cu caroserie de Logan)?
Tu stii ce inseamna sasiu si caroserie? Stii cum sunt imbinate, stii ce reprezinta fiecare, ce componente au?
Pariez ca nu stii nici macar ca ce ai intre picioare poti folosi si pt altceva in afara de facut LB.
Faci umbra lumii degeaba copile, respiri aerul altora, consumi mancare degaba, doar ca sa te tina in viata!
Tu si restul celor care nu sunt in stare sa inteleaga decat manele, bemveu, suv, sorinel pustiu cordit si dan burscu in c*r.
Doamne, ce-am ajuns sa ne strofocam sa explicam retarzilor ce scrie de fapt in articol.
Draga Automarket, va rog eu frumos, scuzati-ma de limbaj, dar faceti ceva cu oligofrenii astia. Dati-le ban, reject, delete, off, ceva.
pozele prezentate sunt poze ale vechiului Logan, de atunci a suferit un face-lift atat la partea fata (grila fata, faruri, etc ), cat si la partea din spate ( portbajaj, stopuri, etc). E absurd sa crezi ca noul model va pastra caracteristici vechi ale masinii...In plus, SUV-ul va arata complet diferit..
Mai mult,un detaliu care iti sare in ochi: masinile din poza au inca sigla veche Dacia, care a fost schimbata de ceva vreme...
Ar fi de recomandat verificarea informatiilor inainte de publicare, altfel risti sa nu mai fi credibil la articolele viitoare...
Sau a fost facut cu buna intentie pentru a te distra pe seama reactiilor cititorilor?
Desi nu ne-am mai vazut de mult, nu pot sa nu fiu de acord cu DVS. in privinta afirmatiei de mai sus.
Intr-adevar, pitrus este prost ca noaptea :)))
(datele furnizate despre motorizari sunt oficiale si vor fi disponibile pe masina care se va numi LOGAN FINIUS)
Nu-i asa ca te oftica aia care au MASINA nu b_sina?
P.S. Astia de la Dacia oare stiu ce fac?
- bai baieti, am pretentii la voi (forumistii) !!
Se presupune ca aveti o oarece cultura auto, chiar nu va trece nici un gand prin capul personal ca e un MULE ???? Adica se testeaza o platforma tehnica pe o caroserie existenta a.i. sa nu se arate cum va fi viitorul model !
IN situatia asta jalnica din RO, economic vorbind, orice posibilitate de a mai aduce lichiditati in tara ar trebui sa fie binevenita .. mai lasati prostiile de oameni frustrati, criticand orice din orce motiv (unii) !
Multumesc,
Razva
Noroc de oamenii astia care au trecut prin viata, inteleg toate dedesubturile, stiu economie, politica, design, mecanica ce mai, toata floarea cea vestita a Estului se aduna aici (vezi anonim, asul, eugen, andrei, zeus, nikki, gigi, coman, drev, silviu, koss, koss de 2 ori, koss de 3 ori - se vede ca are omu' ce sa spuna, zerocool si altii si de prin alte parti).
In fapt pe indivizii astia iti cam vine sa-i dai cu fatza de masa de usa si de pereti poate poate or sa taca. Dar cum suntem o tara libera (prea libera as putea spune) nu ne ramane altceva de facut sa ii ignoram. Chiar daca le explici contrariul ei sunt setati, sunt un fel de tabula rasa pe care s-a scris cu marker o idee (sau doua cel mult) si incep sa o debiteze, sa o debiteze, sa o debiteze, sa o debiteze.........
Benzina:
1.6 MPI 90CP/4x2-10600E
1.4 16V 100CP/4x2-10950E
1.4 16V 100CP/4x4-12300E
1.6 16V 115CP/4x2-11550E
1.6 16V 115CP/4x4-13500E
Diesel:
1.5 DCi 85CP/4x2-11950E
1.5 DCi 85CP/4x4-13800E
1.5 DCI 110CP/4x2-14050E
1.5 DCI 110CP/4x4-15800E
1.4 TCe 130CP/4x4-18200E
(Preturile sunt pentru versiunile de baza)