Cei de la EuroNCAP vor adopta modelul american de test, în ciuda faptului că 30% dintre morţile înregistrate în fiecare an pe şoselele europene au loc în circumstanţe diferite. Organismul independent le va acorda constructorilor timp să-şi pregătească noile modele, timp în care îşi va stabili procedura de testare şi va stabili ce nivel de siguranţă este adecvat şi ce nu este potrivit.
Pe lângă asta, cei de la EuroNCAP trebuie să stabilească cum va afecta punctajul final noul test.În cazul testului IIHS, primul lot a vizat 11 modele premium, dintre care doar trei au obţinut rezultate acceptabile. Infiniti G a primit calificativul "Acceptabil", în timp ce modelelele Lexus au primit calificativul "Poor", la fel ca Mercedes-Benz C-Klasse şi Audi A4. Doar Acura TL şi Volvo S60 au primit calificativul "Good" la noul test de impact al celor de la IIHS. Testul vine în completarea actualelor proble de siguranţă, pentru a le oferi consumatorilor atât un element de comparaţie cu vechile modele testate, cât şi o nouă probă în ecuaţie pentru constructorii de automobile, iar situaţia va fi identică şi pentru EuroNCAP.
Via AutoKompas.nl
poftim
http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY
Hahahaha
Ce multi urasc ADEVARUL.
Si mai era faza cu impactul intre Q7 si Smart, daca Smart nu sare ca o minge in lateral dar este izbit direct frontal si-l arunca in spate, pentru ca-l arunca sigur in spate(ciocnirea a 2 mase diferite), nu mai conteaza ca-i intreg interiorul cat timp pasagerul moare de la decelerare instanta.
Oricum pe mine teste lor incep deja sa ma plictiseasca. Nu s-a schimbat mare lucru de cand au apaut, doar grila de punctare. In rest aceleasi probe si aceiasi viteza. Cand au facut americanii un test mai diferit si-au luat-o aproape toti in "freza".
Dovada este ca europenii (cu exceptii evidente) proiecteaza masinile ca sa se comporte exemplar doar in testele de siguranta EuroNCAP. Iau apoi 5 stele, sunt formidabile la siguranta. EuroNCAP isi face treaba, constructorii si-au facut treaba, vanzarile curg, toata lumea e fericita.
Sincer eu as avea emotii si in privinta Clasei S. Nu vreau sa fiu rautacios, dar Lexus este/era pana acum considerata o marca foarte de sigura. Si cum de multe ori s-a inspirat de la Mercedes...
Si da AndreiRN, cum vine Volvo cu o inventie gen CitySafety sau pilot automat adaptiv, cum vin si americanii de la Ford si o copie. Banuiesc ca la asta te refereai. Si banuiesc ca ti-ai dat seama ca Ford a cumparat Volvo mai demultisor pentru a 'imprumuta' tehnologie.
astept testul NCAP din 2015?
ar trebui sa le taie fondurile, trebe sa il introduca IMDEDIAT!!!!!!!!
M-am uitat pe pagina de la EuroNCAP dar inca n-am reusit sa gasesc nici o informatie care sa confirme sau sa infirme acest fapt.
Oricum, ideea e ca aceasta schimbare e binevenita si sper sa fie cat mai aproape de realitate ca doar oamenii se bazeaza pe aceste teste in momentul achizitiei...