EPA: Bugatti Veyron este cel mai poluant autoturism din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Organizaţia de Protecţie a Mediului din Statele Unite ale Americii a prezentat topul său anual al economiei de carburant şi emisiilor de CO2. Anul acesta, Bugatti Veyron a fost acel cel mai dăunător pentru mediu model oferit în Statele Unite ale Americii. Din moment ce este capabil să atingă o viteză de 407 km/h şi să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2.5 secunde, este lesne de înţeles că modelul nu are nicio tangenţă cu economia de carburant. Rezervorul de carburant al acestui model este consumat în doar 12 minute dacă se rulează cu viteza maximă a acestui model.
Cel mai prietenos cu mediul model pus la vânzare este Toyota Prius, modelul japonez fiind urmat urmat de Ford Fusion Hybrid, Mercury Milan Hybrid, Lincoln MKZ Hybrid, Honda Civic Hybrid, Honda Insight Hybrid şi Honda CR-Z cu transmisie automată. Locul cinci în clasamentul EPA al ecologiei îi revine lui Lexus HS 250h, pe când locul şase este împărţit de modelele Ford Escape Hybrid, Mazda Tribute Hybrid şi Mercury Mariner Hybrid.
Pe locul şapte se clasează Smart Fortwo, singurul model non-hibrid din clasament, urmat de Nissan Altima Hybrid, Lexus RX 450h şi Honda CR-Z în versiunea cu transmisie manuală.Aşadar, clasamentul pe acest an al vehiculelor ecologice din Statele Unite ale Americii le aparţine hibrizilor. În mod incredibil, a existat doar un model care nu beneficia de un tren de propulsie hibrid care a reuşit să intre în topul EPA al economiei de carburant şi emisiilor scăzute. Nissan Leaf, model electric oferit la vânzare în Statele Unite ale Americii de mai bine de o lună, nu a fost luat în seamă de organismul american.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ma intreb cu ce masina merg cei care au facut studiul acesta ...
Ma intreb de cate ori polueaza mai mult in 100 Km toate VW Polo vandute anul acesta fata de toate Pagani, Koenigsegg si Bugatti Veyron vandute in toti anii de fabricatie, si am zis pe 100 Km pentru a nu lua in calcul faptul ca aceste supercar-uri nu fac mult mia putini Km in fiecare an fata de un Polo.
bai fratilor, intai a fost propaganda aia imbecila cum Europa are soferi mai prosti decat ai lor NOT, acum ei pun o masina exclusivista cu performante exclusiviste, la un pret exclusivist care se vinde unor numar de oameni mai < exclusivist >, la acelasi nivel cu miile de modele, gen Hummer ( si altele mai ieftine dar asta mi s-a parut mai reprezentativ ca ex ), care este o hidosenie, din toate pct.d.v prezentate la Bugatti.,
cate de cretini ipocriti pot fi, si cat de imbecili sunt de cred, ca le mai inghite cineva cu un minim de IQ faza asta < If we say it's better this way, this way it must be ! >
am observat intr-un studiu realizat a.c, ca daca s-ar alinia Eu si China la consumul American, in max 2 ani am ramane fara pic de resurse planetare