Englezii își unesc forțele împotriva Volkswagen: 10.000 de clienți vor despăgubiri în cazul Dieselgate

de Bogdan Mirică, Foto: www.dreamstime.com
Luni, 16.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O casă de avocatură din Marea Britanie caută despăgubiri pentru toți cei 1.2 milioane de clienți englezi afectați de Dieselgate. Dintre aceștia, 10.000 au semnat deja acțiunea de judecată.

Volkswagen continuă să resimtă efectele scandalului Dieselgate. Cele mai noi semnale de alarmă vin din Marea Britanie, unde se pregătește o nouă acțiune în judecată din partea firmei de avocatură Harcus Sinclair.

Aceasta caută compensații de câteva mii de euro pentru fiecare client Volkswagen din Regatul Unit. Sunt 1.2 milioane de mașini Volkswagen afectate de scandalul Dieselgate, deci există potențialul unui număr covârșitor de clienți nemulțumiți. Dintre aceștia, 10.000 au semnat pentru a susține inițiativa.

Potrivit casei de avocatură, ”clienții englezi au primit un vehicul care nu ar fi trebuit licențiat din cauza nerespectării normelor de poluare. Suntem de părere că organele de justiție vor cere plătirea diferenței dintre ceea ce au cumpărat clienții și ceea ce ar fi trebuit să primească”.

Esential 1.2 milioane de englezi sunt afectați de scandalul Dieselgate.
Un reprezentant Volkswagen a afirmat că proprietarii nu au fost afectați negativ de această problemă și că brandul se va apăra în justiție. ”Nu vedem scăderea valorii de revânzare a acestor vehicule din cauza scandalului Dieselgate”, a declarat oficialul.

Există însă mai multe situații în care Volkswagen a fost nevoit să plătească despăgubiri.

Un proces intentat de un spaniol împotriva unui dealer local, tot pe fondul emisiilor false, a dus la obligația companiei de a plăti o despăgubire de 5000 de euro.

via cleantechnica

Comentarii (6)

  • Nu vedem scăderea valorii de revânzare a acestor vehicule din cauza scandalului Dieselgate

    stau de vreo 10 minute si incerc sa comentez replica oficialului. Nu merita...Cu fiecare iesire a acestora in incercarea de a minimiza aceasta monstruoasa facatura imi dau seama ca aceasta companie nu are absolut nici o urma de bun simt.

    Pacat de oamenii din esaloanele inferioare care pun osul (si mintea) la treaba si scot produse cu adevarat de calitate.
    10 4
  • Când n-ai ce face și despagubesti câteva sute de mii de americani, ignorând milioanele de europeni, adică aia cu care chiar ai făcut bani, asta se întâmplă, dacă cere asta toată Europa, să plătească despăgubiri pentru toți clienții, apăi dau faliment.
    10 2
  • grupul VAG merita falimentul !

    trebuie sa plateasca cetatenilor EUROPENI daune precum platesc si cetatenilor AMERICANI !

    Este o rusine ca se acopera minciuna descoperita si dovedita VAG de europeni !!!!

    Inteleg ca SUA isi apara industria auto, dar cred ca cetatenii europeni au si ei drepturi, si chiar si alti producatori care au pierdut piata datorita VAG-VW merita despagubiti !!
    9 2
  • daca se declara falimentul compania va supravietui sub o alta forma iar banii vor fi luati din banci adica de la contribuabili. Adica trec dintr-un buzunar in altul.

    de disparut (daca asta iti doresti) e imposibil. Si apoi exista o industrie in amonte ca si in aval care insemna locuri de munca...adica oameni.

    Problema e ca numele acestui conglomerat a fost aruncat in noroi cu o infinita nepasare. Normal ar fi ca cei responsabili (care si-au dat strategic demisia) nu numai sa li se ingreuneze pensioara de care acum se bucura cu nepoteii dar si ceva ani grei de inchisoare alaturi de cei care au acceptat (femeia de serviciu nu? si inca 2 ingineri aflati prin zona).

    Ceva privare de libertate ar fi un mesaj mai bun decat supunerea la plati compensatorii ori amenzi al unui organism depersonalizat de parca acesta e venit de undeva din cosmos si e condus de omuletii verzi si nu format din indivizi rapaci si pusi doar pe inselat.
    7 1
  • cristi
    Cam asta e mentalitatea de multinationala,corporatie, sau cum se mai numesc ele in limbaj de mucava... lipsa de respect pe fata, fata de clienti, produse supraevaluate ca sa-si traga toti bonusuri, PR/Marketing ultra agresiv si mincinos, pasarea raspunderii la nesfarsit, ipocrizie fara margini ca sa dea bine la presa, si in primul rand FOAME nepotolita de profituri nemeritate, de care oricum se bucura doar stafful si cativa actionari(1%)...restul....victime colaterale in razboiul pt profit...
    11 0
  • inexorabil
    Vienezule, problema lui v.a.g. este…doar pe forumuri. Ȋn viața de zi cu zi, aud o grămadă de compatrioți cum pronunță vw, Audi și Škoda atât ca preferințe de cumpărare, cât și ca soluții primordiale. Ia să se ȋncumete careva din mass-media la un sondaj-fulger pe stradă, ca să ne convingem câte procente din populație (pe toate categoriile de vârstă) au auzit de termenul Dieselgate...Garantez ȋncă de pe acum: nu s-ar strânge cu totul 25 % ! Mai avem puțin de așteptat până la comunicarea clasamentului definitiv pe 2016 la vânzări pe plan mondial, dar deja știm că nu-i nicio surpriză…

    Interesant este faptul că, deși autoritățile europene continuă să doarmă ȋn front (iar Trump confirmă, prin declarațiile sale recente, ceea ce subliniasem eu ȋn anul care tocmai s-a ȋncheiat: Germania = UE = Brexit), ȋn schimb, ȋn pofida pronosticurilor, ȋncep să se răscoale…frustrații Dieselgate-ului, faza pe Europa. Dar cică nu se vor arăta, la dreapta socoteală, prea mulți gazați cu Gas Auto, ci numai cei care nu sunt și…brainwashed (de uriașul aparat de propagandă al colosului din Wolfsburg).

    Ai dreptate: dispariția v.a.g. este absolut imposibilă (și, desigur, de nedorit), dar falimentul…ar ȋnsemna, desigur, reorganizare :D Cu ajutor fundamental (adică masiv) și non-socialist de la stat, adică din bugetul comunitar, adică din buzunarele statelor membre și cotizante, adică, volens nolens, am contribui și noi, spre ușurarea autorităților…germane, care, astfel, n-ar suporta tărășenia doar din fondurile proprii. Și uite așa vrăjitoarea cu mătură (alias femeia de serviciu, pardon, operatoarea de curățenie, ȋn termeni politic corecți) și cei doi vârcolaci (alias cei doi ingineri cu softul meșteșugit), chiar dacă acum nu mai mișcă deloc, produc ravagii comparabile cu cele ale Statului Islamic, care se agită tot timpul.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru