Volkswagen continuă să resimtă efectele scandalului Dieselgate. Cele mai noi semnale de alarmă vin din Marea Britanie, unde se pregătește o nouă acțiune în judecată din partea firmei de avocatură Harcus Sinclair.
Aceasta caută compensații de câteva mii de euro pentru fiecare client Volkswagen din Regatul Unit. Sunt 1.2 milioane de mașini Volkswagen afectate de scandalul Dieselgate, deci există potențialul unui număr covârșitor de clienți nemulțumiți. Dintre aceștia, 10.000 au semnat pentru a susține inițiativa.
Potrivit casei de avocatură, ”clienții englezi au primit un vehicul care nu ar fi trebuit licențiat din cauza nerespectării normelor de poluare. Suntem de părere că organele de justiție vor cere plătirea diferenței dintre ceea ce au cumpărat clienții și ceea ce ar fi trebuit să primească”.
Un reprezentant Volkswagen a afirmat că proprietarii nu au fost afectați negativ de această problemă și că brandul se va apăra în justiție. ”Nu vedem scăderea valorii de revânzare a acestor vehicule din cauza scandalului Dieselgate”, a declarat oficialul.Există însă mai multe situații în care Volkswagen a fost nevoit să plătească despăgubiri.
Un proces intentat de un spaniol împotriva unui dealer local, tot pe fondul emisiilor false, a dus la obligația companiei de a plăti o despăgubire de 5000 de euro.via cleantechnica
stau de vreo 10 minute si incerc sa comentez replica oficialului. Nu merita...Cu fiecare iesire a acestora in incercarea de a minimiza aceasta monstruoasa facatura imi dau seama ca aceasta companie nu are absolut nici o urma de bun simt.
Pacat de oamenii din esaloanele inferioare care pun osul (si mintea) la treaba si scot produse cu adevarat de calitate.
trebuie sa plateasca cetatenilor EUROPENI daune precum platesc si cetatenilor AMERICANI !
Este o rusine ca se acopera minciuna descoperita si dovedita VAG de europeni !!!!
Inteleg ca SUA isi apara industria auto, dar cred ca cetatenii europeni au si ei drepturi, si chiar si alti producatori care au pierdut piata datorita VAG-VW merita despagubiti !!
de disparut (daca asta iti doresti) e imposibil. Si apoi exista o industrie in amonte ca si in aval care insemna locuri de munca...adica oameni.
Problema e ca numele acestui conglomerat a fost aruncat in noroi cu o infinita nepasare. Normal ar fi ca cei responsabili (care si-au dat strategic demisia) nu numai sa li se ingreuneze pensioara de care acum se bucura cu nepoteii dar si ceva ani grei de inchisoare alaturi de cei care au acceptat (femeia de serviciu nu? si inca 2 ingineri aflati prin zona).
Ceva privare de libertate ar fi un mesaj mai bun decat supunerea la plati compensatorii ori amenzi al unui organism depersonalizat de parca acesta e venit de undeva din cosmos si e condus de omuletii verzi si nu format din indivizi rapaci si pusi doar pe inselat.
Interesant este faptul că, deși autoritățile europene continuă să doarmă ȋn front (iar Trump confirmă, prin declarațiile sale recente, ceea ce subliniasem eu ȋn anul care tocmai s-a ȋncheiat: Germania = UE = Brexit), ȋn schimb, ȋn pofida pronosticurilor, ȋncep să se răscoale…frustrații Dieselgate-ului, faza pe Europa. Dar cică nu se vor arăta, la dreapta socoteală, prea mulți gazați cu Gas Auto, ci numai cei care nu sunt și…brainwashed (de uriașul aparat de propagandă al colosului din Wolfsburg).
Ai dreptate: dispariția v.a.g. este absolut imposibilă (și, desigur, de nedorit), dar falimentul…ar ȋnsemna, desigur, reorganizare :D Cu ajutor fundamental (adică masiv) și non-socialist de la stat, adică din bugetul comunitar, adică din buzunarele statelor membre și cotizante, adică, volens nolens, am contribui și noi, spre ușurarea autorităților…germane, care, astfel, n-ar suporta tărășenia doar din fondurile proprii. Și uite așa vrăjitoarea cu mătură (alias femeia de serviciu, pardon, operatoarea de curățenie, ȋn termeni politic corecți) și cei doi vârcolaci (alias cei doi ingineri cu softul meșteșugit), chiar dacă acum nu mai mișcă deloc, produc ravagii comparabile cu cele ale Statului Islamic, care se agită tot timpul.